printlogo


کد خبر: 192115تاریخ: 1397/2/18 00:00
کوتاه و گویا


رئیس انجمن علمی ـ پزشکی روان‌تنی ایران با اشاره به اینکه شرایط اجتماعی ۵۵ درصد از سلامت افراد را تعیین می‌کند، گفت: کنار آمدن با استرس با کمک روانپزشک و دریافت مشاوره، روان‌درمانی و در مواردی درمان دارویی و آموزش مدیریت استرس قابل تسهیل است. سیداحمدعلی نوربالا اظهار داشت: عوامل روانشناختی روی سلامت جسم افراد تأثیر می‌گذارد و توجه به این موضوع حائز اهمیت است.
غلامرضا صالحی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان گفت: اداره کل اطلاعات استان با دریافت گزارش‌های مردمی موفق به شناسایی و معرفی 2 نفر به اتهام قاچاق 1809 گرم طلا شده که با دریافت این گزارش بلافاصله پرونده تخلف تشکیل و مورد رسیدگی قرار گرفت. وی افزود: شعبه 6 بدوی استان پس از رسیدگی به این پرونده و با بررسی مدارک، تخلف را محرز اعلام و حکم به ضبط محموله مکشوفه به نفع دولت صادر کرد.
اکبر نعمتی، مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با حضور در غرفه «زنان در شهر» به کرامت و جایگاه ویژه  بانوان اشاره کرد و گفت: مدیریت شهری در نظر دارد بیش از 30 درصد از مدیران آتی را  از جمعیت بانوان متخصص شاغل در شهرداری تهران انتخاب کند.
مهدی زنگنه، دبیر کارگاه آموزشی کنترل پروژه جی‌ای‌اس سازمان اوقاف، مشخص شدن دقیق املاک موقوفه با استفاده از سامانه جی‌ای‌اس و انجام تحلیل‌های مکان‌محور در سازمان اوقاف را از مزایای این پروژه دانست و گفت: در کنترل پروژه جی‌ای‌اس تعدادی از لایه‌های مختلف در سازمان‌ها و نهادهای دیگر که می‌توانند به سازمان اوقاف کمک کنند، جمع‌آوری می‌شود.
محمدرضا کارگر، مدیرکل امور موزه‌ها و اموال منقول فرهنگی- ‌تاریخی سازمان میراث ‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: «به‌مناسبت فرارسیدن روز جهانی موزه و هفته میراث‌ فرهنگی و به منظور ترغیب و تشویق مردم برای بازدید از موزه‌ها با موافقت رئیس سازمان میراث‌ فرهنگی روز جمعه 28 اردیبهشت 97 بازدید از تمام موزه‌ها و اماکن فرهنگی- ‌تاریخی تحت پوشش سازمان میراث ‌فرهنگی برای عموم مردم رایگان است».
محمدحسین خوشنویسان، دندانپزشک و عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی گفت: حدود90 درصد کودکان 6ساله ایرانی دچار پوسیدگی دندان بوده و به طور متوسط دارای 5 دندان شیری پوسیده هستند و فقط 4 درصد از نوجوانان 15ساله فاقد پوسیدگی و دارای دندان‌های سالم هستند.
 


Page Generated in 0/0118 sec