printlogo


کد خبر: 192206تاریخ: 1397/2/20 00:00
اخبار

کنایه‌‌‌های شفر به افتخاری صحت دارد؟
سرمربی تیم استقلال طی 3-2 روز اخیر چندین‌بار در نشست‌های خبری به مدیرعامل این باشگاه پیام داد. وینفرد شفر، سرمربی تیم استقلال در نشست‌های خبری قبل و بعد از بازی با ذوب‌آهن در همان ابتدای صحبت‌هایش اعلام کرد درخشش و جنگندگی بازیکنان پیامی برای مدیرعامل باشگاه است. شفر در نشست خبری قبل از بازی به این موضوع اشاره کرد و دوباره بعد از بازی استقلال مقابل ذوب‌آهن این جمله را بر زبان آورد: «امروز تمام بازیکنان صددرصد توان‌شان را به کار بستند و امیدوارم مدیرعامل باشگاه دیده باشد همه اعضای تیم جنگیدند و تلاش کردند». این صحبت وینفرد شفر باعث ایجاد علامت سؤال‌هایی در ذهن طرفداران استقلال شد زیرا سرمربی آلمانی در پاسخ به سؤال خبرنگاران نیز به این مورد پاسخی نداد اما ماجرا چیست؟ ماجرا از این قرار است که قرار بود مسؤولان باشگاه استقلال ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان را طی روزهای گذشته به آنها پرداخت کنند ضمن آنکه قرار بود پاداش جام حذفی نیز که صبح فردای قهرمانی این تیم به آنها وعده داده شده بود به حساب بازیکنان واریز شود. اما این اتفاق نیفتاد و روز گذشته تنها ۱۰ درصد از مطالبات بازیکنان تیم استقلال به حساب آنها واریز شد که این موضوع ناراحتی سرمربی آبی‌پوشان را در پی داشت. شفر به این دلیل در نشست‌های خبری از جمله «بازیکنان استقلال تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند و این یک پیغام برای مدیرعامل است» استفاده می‌کند که به افتخاری بگوید بازیکنان چشم‌انتظار دریافت مطالبات‌شان و همچنین پاداش‌هایی که به آنها وعده داده شده است، هستند. حالا باید منتظر ماند و دید آیا افتخاری بقیه مطالبات بازیکنان را طی روزهای آینده که فصل نقل‌وانتقالات به صورت غیررسمی آغاز می‌شود پرداخت می‌کند یا خیر.


3 اسطوره فوتبال اسپانیا به دنبال تیم
آندرس اینیستا، ایکر کاسیاس و فرناندو تورس که نقش مهمی در موفقیت‌های تیم‌ملی فوتبال اسپانیا داشتند آینده‌شان برای فصل آینده مشخص نیست. ‌به نقل از مارکا، آندرس اینیستا، ایکر کاسیاس و فرناندو تورس به همراه تیم‌ملی ‌اسپانیا قهرمان جهان و 2 بار فاتح یورو شدند. آنها عملکردی تعیین‌کننده در لاروخا داشتند و توانستند تاریخ تیم‌ملی را برای همیشه عوض کنند. اسطوره‌های تیم‌ملی و باشگاه‌های بزرگی به نام رئال‌مادرید، بارسلونا و اتلتیکومادرید اکنون به دنبال تیم هستند تا روزهای پایانی دوران ورزشی‌شان را در باشگاه جدید سپری کنند. گل ‌دقیقه ۱۱۶ برابر هلند در فینال جام‌جهانی ۲۰۱۰ (که منجر به قهرمانی ‌اسپانیا شد)، مهار ضربه آرین روبن در این دیدار، مهار ضربات پنالتی‌ مقابل ایتالیا و گلزنی برابر آلمان در وین (فینال یورو) از عملکردهای تعیین‌کننده هافبک، دروازه‌بان و مهاجم ‌اسپانیایی است.
آندرس اینیستا (۳۳ ساله): دست به دست شدن میان چین و ژاپن
آینده اینیستا در آسیا خواهد بود. با این حال گزینه‌های دیگری نیز وجود دارد. به نظر می‌رسید هافبک بارسلونا در چونگ کینگ لیفان چین پا به توپ شود اما در آخرین ساعات اعلام شد وسیل کوبه ژاپن مقصد احتمالی این بازیکن است. دوباره باشگاه چینی اعلام کرد که برای جذب هافبک ‌اسپانیایی تلاش خواهد کرد و ویسل کوبه امضای قرارداد با این بازیکن را رد کرد. به همین خاطر آینده اینیستا بیشتر از قبل در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. دیگر مقصدها برای بازیکن تیم کاتالانی می‌تواند استرالیا یا آمریکا باشد. تاکنون اینیستا با هیچ باشگاهی از لحاظ مبلغ قرارداد به توافق نرسیده است.
ایکر کاسیاس (۳۶ ساله): ماندن در پورتو یا یک ماجراجویی جدید
دروازه‌بان اسپانیایی پس از فتح لیگ پرتغال به همراه پورتو هنوز نمی‌داند در فصل آینده در چه تیمی پا به توپ خواهد بود. چند ماه پیش به نظر می‌رسید او باشگاه پرتغالی را ترک خواهد کرد اما اکنون شرایط فرق کرده است و دروازه‌بان ‌اسپانیایی علاقه‌اش به ماندن در این تیم را اعلام کرد. اگر توافقی بین او و باشگاه انجام نشود نخستین گزینه برای کاسیاس، آمریکا خواهد بود. MLS همیشه خواهان او بوده است و شیکاگو فایر از تیم‌هایی به حساب می‌آید که به امضای قرارداد با او علاقه‌مند است.
فرناندو تورس (۳۳ ساله): شیکاگو فایر خواهان ال نینیو
پس از اینکه مهاجم ‌اسپانیایی اعلام کرد در پایان فصل از اتلتیکومادرید  جدا خواهد شد، آینده‌اش در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. هنوز مقصد بعدی او‌ مشخص نیست اما به نظر می‌رسد در آینده در لیگ MLS پا به توپ شود. با این حال حضور در فوتبال چین نیز بعید نیست. شیکاگو فایر یکی از تیم‌هایی است که خواهان امضای قرارداد با ال نینیو است. از طرفی پس از حضور استیون جرارد در رنجرز به عنوان سرمربی، شایعاتی مبنی بر حضور تورس
در این تیم وجود دارد.
 


Page Generated in 0/0178 sec