printlogo


کد خبر: 192223تاریخ: 1397/2/20 00:00
کوتاه و گویا


عضو هیات علمی دانشگاه تهران و مدیرعامل باع کتاب، درباره وضعیت اشتغال در ایران، گفت: دانشگاه و مدرک رابطه مستقیم با بیکاری دارد و ما یک نسل را با تشویق به خواندن رشته‌های مهندسی و پزشکی سوزاندیم. سیدمجید حسینی افزود: مردم ایران مهم‌ترین مشکل کشور را بیکاری، کم‌کاری و امنیت شغلی می‌دانند. فراموش نکنیم که آموزش و مساله نوع سیستم آموزشی ما اثر خیلی جدی‌ای در اشتغال دارد.
با همکاری سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، صندوق کارآفرینی امید و شهرداری منطقه14، نمایشگاه دائمی دستاوردها و توانمندی‌های کارآفرینان در این منطقه با هدف حمایت از تولید ملی و تحقق پیام رهبر انقلاب افتتاح شد.
علی‌اصغر مونسان، رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: «رونق صنعت گردشگری می‌تواند به عدالت اجتماعی در جامعه کمک کند و این صنعت بهترین و مهم‌ترین راهکار ایجاد اشتغال و افزایش درآمدزایی است».
مشاور عالی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تاکید کرد: هزینه ساخت و ساز پل‌های غیرضروری شهر تهران صرف گسترش مترو شود. محمد حقانی در دیدار با شهردار و مدیران اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3 تهران گفت: گام نخست ساخت پروژه‌های عمرانی در شهر تهران، ارائه پیوست مردمی و انجام نظرسنجی و نظرخواهی از شهروندان است.
خانه‌های جهاد و ایثار در محلات شمال تهران با هدف خدمات‌رسانی و ارتقای سطح زندگی و سلامت نیازمندان اقدام به شناسایی آنها و تهیه بانک اطلاعاتی کردند.
با درج برخی مفاهیم و عبارت مربوط به حوزه‌ فناوری‌ نانو در فهرست مرکز آمار ایران، برداشت مشترک از مفاهیم و اصطلاحات نانو، مقایسه‌پذیری داده‌ها و آمار حوزه‌ فناوری‌ نانو در سطح ملی و برای تمام سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها فراهم شد. این کار با همکاری سازمان استاندارد، وزارت صنعت، معدن و تجارت، پژوهشکده‌ مطالعات فناوری و ستاد ویژه‌ توسعه‌ فناوری‌ نانو به عنوان متولی تهیه آمار و داده‌های حوزه‌ فناوری‌، انجام شده ‌است.
عباس مافی، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه 7 تهران  از اجرای طرح بیمه آتش‌سوزی واحدهای شهروندانی که همکاری صددرصدی در تفکیک پسماند دارند تا سقف 100 میلیون تومان خبر داد.
محسن محمدیان، مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از انجام بیش از یک میلیون و 84 هزار سفر به مقصد نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.
 


Page Generated in 0/0196 sec