printlogo


کد خبر: 192259تاریخ: 1397/2/22 00:00
اخبار

استقبال از کتاب کمیک فهرست مقدس
کتاب تصویری(کمیک) فهرست مقدس، برگرفته از انیمیشن سینمایی فهرست مقدس که از دی‌ماه 96 در فروشگاه‌های محصولات فرهنگی قابل دسترس است، با استقبال مخاطبان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب مواجه شده است. به گزارش خبرگزاری فارس، به گفته مدیر بازرگانی انتشارات سلمان پاک، مخاطبان در حالی از کتاب تصویری انیمیشن فهرست مقدس بخوبی استقبال کرده‌اند که چاپ دوم آن نیز روانه بازار شده است. انیمیشن سینمایی فهرست مقدس که پاییز 96 در سینماهای سراسر کشور اکران شد، روایت عاشقانه‌ای است از  دل تاریخ، روایتی از یک واقعه تاریخی... دوراهی بین عشق و قدرت بین ایمان و تاریکی. این کتاب با عنوان خاکستر نجران نخستین شماره از مجموعه سه‌جلدی کتاب‌های تصویری فهرست مقدس است. کتاب خاکستر نجران برگرفته از انیمیشن سینمایی فهرست مقدس به صورت داستان مصور در ۳۲صفحه و تمام‌رنگی با همکاری مرکز کودک و نوجوان اوج منتشر شده است. علاقه‌مندان جهت تهیه کتاب می‌توانند به غرفه انتشارات سلمان پاک و غرفه سوره مهر (بخش کودک و نوجوان) در نمایشگاه کتاب مراجعه یا با شماره 66408640 تماس حاصل کنند.


نکوداشت «فرید» در شب وصل
نکوداشت قادر طهماسبی (فرید) از شعرای انقلاب اسلامی در سومین برنامه شب وصل برگزار می‌شود. به گزارش مهر، سومین شب وصل، سلسله نشست‌های پاسداشت بزرگان عرصه فرهنگی انقلاب اسلامی امروز  شنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۷ در مجتمع اسوه برگزار می‌شود. این مراسم که به همت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، به پاسداشت قادر طهماسبی (فرید) شاعر نام‌آشنای انقلاب اسلامی اختصاص دارد. گفتنی است قادر طهماسبی(فرید) یکی از شاعران نام‌آشنای معاصر است که از او شعرهای مختلفی نظیر «سر نی در نینوا می‌ماند اگر زینب نبود...» و «به یازده خم می‌ گرچه دست ما نرسد» و... در خاطر مردم و اهالی ادبیات باقی مانده است. پیش از این شب فصل به پاسداشت حمید حسام و رضا برجی اختصاص داشته است.


رکوردشکنی فیلشاهی‌ها  در دوران یأس «خوک»
در هفته‌ای که گذشت 2 فیلم سینمایی «تگزاس»، «لاتاری» و انیمیشن سینمایی «فیلشاه» توانستند مخاطبان بیشتری را به سمت گیشه سینما‌های کشور جذب کنند.  به گزارش فارس،  فیلم سینمایی «مصادره» با در اختیار داشتن 44 سالن نمایش؛ 14 میلیارد و 730 میلیون تومان فروش داشته و در صدر گیشه اکران‌های نوروزی اول و دوم قرار دارد. همچنین فیلم‌های «لاتاری» و «به وقت شام» نیز با وجود در اختیار داشتن سالن‌های معدود همچنان به فروش بالای خود ادامه می‌دهند و «فیلشاه» که پیش از این به عنوان پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ سینمای ایران لقب گرفته بود، در حال عبور از رکورد خود و رسیدن به مرز 7 میلیاردی است که این رکوردشکنی فیلشاهی‌ها در تاریخ سینمای ایران بی‌سابقه بوده است. براساس این گزارش، فیلم سینمایی «لاتاری» 13 میلیارد و 500 میلیون تومان، فیلم سینمایی «به وقت شام» 12 میلیارد و 500 میلیون تومان، فیلم سینمایی «لونه زنبور» 8 میلیارد و 260 میلیون تومان، انیمیشن سینمایی «فیلشاه» 6 میلیارد و 200 میلیون تومان، فیلم سینمایی «تگزاس»  5 میلیارد و 25 میلیون تومان، فیلم سینمایی «عصبانی نیستم» یک میلیارد و 23 میلیون تومان، فیلم سینمایی «چهارراه استانبول» 790 میلیون تومان، فیلم سینمایی «خجالت نکش» 485 میلیون تومان، فیلم سینمایی «خوک» 187 میلیون تومان، فیلم سینمایی «آن سوی ابرها» 50 میلیون تومان  و فیلم سینمایی «جشن دلتنگی» 45 میلیون تومان فروش داشته‌اند.
 


Page Generated in 0/0071 sec