printlogo


کد خبر: 192564تاریخ: 1397/2/26 00:00
کوتاه و گویا


شهین شفیعی، معاون شهرسازی و معماری شهرداری منطقه 10 تهران از شناسایی مالکان و تعیین‌تکلیف سینماها و گرمابه‌های غیرفعال و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود محیطی برای افزایش سرانه خدمات رفاهی منطقه خبر داد.
حمیدرضا رنجبر، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 تهران از کاهش عرض معبر و احداث سرعتکاه در خیابان بهار جهت آرامسازی، کاهش سرعت خودروهای عبوری و افزایش ضریب ایمنی خبر داد.
عبدالرضا عباسپور، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از ساخت مرکز دیالیز شرکت اسپید شاهد در 9 استان خبر داد و افزود: نخستین مرکز از این مجموعه در سمنان با 32 تخت افتتاح شده است و در بقیه استان‌ها به مرور با ایجاد زیرساخت و تأمین تجهیزات بهره‌برداری می‌شود. همچنین حجت‌الله امانی، مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران از شروع ثبت‌نام برای پنجمین آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی از روز یکشنبه 23 اردیبهشت‌ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور خبر داد.
امیرهوشنگ گل‌محمدی، معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه 3 تهران گفت: عملیات تعریض خیابان‌های راجیان و شاهین در ضلع شرقی تونل آرش- اسفندیار برای افتتاح فاز اول این تونل رو به اتمام است.
داور نظری، قائم‌مقام معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران از تشکیل کمیسیون بررسی موارد خاص به منظور رفع دغدغه‌های کارکنان قراردادی و موقت که بر اساس حکم مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری، قرارداد آنها تجدید نشده است، خبر داد.
محمدحسین مقیمی، استاندار تهران در همایش بازرسان فرمانداری‌ها و شهرداری‌های استان با اشاره به اینکه مدیران و کارکنان دولت باید در مقابل قراردادی که دارند کار دولت را به انجام برسانند، گفت: دولت از طریق نیروی مدیران و کارکنان سازمان‌ها و ادارات وظایف خود را در امور کشور انجام می‌دهد تا مشکلات مردم و جامعه رفع و به مردم خدمت شود.
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از برگزاری جشن کریمان خبر داد و گفت: این جشن‌ها به مناسبت ولادت کریم اهل‌بیت امام حسن مجتبی(ع) در مناطق بیست‌ودوگانه، روزهای نهم و دهم خرداد میزبان عموم شهروندان است. ولی‌الله شجاع‌پوریان از برگزاری محفل انس با قرآن در 123 مسجد شاخص و محوری پایتخت خبر داد و افزود: این برنامه با دعوت از قاریان ممتاز منطقه جهت تلاوت و تجلیل از آنان  در نواحی بیست‌ودو‌گانه اجرا می‌شود.


Page Generated in 0/0056 sec