printlogo


کد خبر: 192598تاریخ: 1397/2/27 00:00
اخبار

۲۰ درصد افزایش مصرف سوخت در بخش کشاورزی
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌‌های نفتی منطقه ساری گفت: ذخیره‌‌سازی فرآورده‌‌های نفتی بخش کشاورزی منطقه ساری افزایش یافته است و در روند توزیع سوخت به این بخش مشکلی وجود ندارد. حسینعلی طالبی اظهار کرد: تا پایان فصل کشاورزی در سوخت‌رسانی به کشاورزان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هیچ مشکلی وجود نداشته و توزیع مطلوب سوخت به شرط همکاری کشاورزان در مراجعه و ثبت‌نام بموقع در سامانه تجارت آسان است‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌. طالبی اعلام کرد: در بخش ماشین‌آلات و موتور پمپ‌‌های کشاورزی در سال ۹۶ حدود ۵۵ میلیون لیتر نفت‌گاز مصرف شد که در مقایسه با مدت مشابه سال ۹۵ حدود ۲۰ درصد افزایش مصرف به ثبت رسید. طالبی افزود: استان مازندران سهم زیادی در تولید محصولات کشاورزی کشور از جمله برنج دارد که در این راستا یکی از مسائل مهم تامین سوخت بخش کشاورزی است.


بهره‌مندی تمام روستاهای مشگین‌شهر از اینترنت پرسرعت تا پایان 97
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت:  در سال 1396 از میان 273 روستای شهرستان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، در 140 روستا امکان استفاده از اینترنت پرسرعت روستایی مهیا شده است و امیدواریم با برنامه‌ریزی‌‌های انجام شده تا پایان سال 1397‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، 62 روستا نیز به این تعداد افزوده شود تا با عنایت خداوند متعال تمام روستاهای بالای 20 خانوار این شهرستان از اینترنت پرسرعت روستایی بهره‌مند شوند. بهروز رزمی در دیدار با امام‌جمعه مشگین‌شهر  گفت: از 169 روستای بالای 20 خانوار این شهرستان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، 152 روستا دارای ارتباط تلفن همراه هستند.


بانک ملت بانک محبوب سال شد
بانک ملت به عنوان یکی از 5 بانک محبوب کشور در سال ۱۳۹۶ انتخاب شد. با نظرسنجی از ۱۰۰ هزار مشتری شبکه بانکی کشور در چهارمین جشنواره سالانه بانک محبوب من، بانک‌های محبوب مردم انتخاب شدند که بر این اساس، بانک ملت عنوان یکی از 5 بانک محبوب را به خود اختصاص داد.


Page Generated in 0/0076 sec