printlogo


کد خبر: 192602تاریخ: 1397/2/27 00:00
برخورد پلیس با روزه‌خواری در ملأ عام

گروه اجتماعی: فرمانده انتظامی تهران گفت: طرح ترافیک و زوج و فرد تا پایان ماه رمضان با یک ساعت کاهش تا ساعت 18 اجرا می‌شود. به‌گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی اظهار داشت: تمام مراکز پزنده‌ و پذیرایی به استثنا‌ی نانوایی‌ها در ایام ماه رمضان از اذان صبح تا اذان مغرب مجاز به فعالیت نیستند و تنها واحدهای فروش اغذیه‌ سرد اجازه فعالیت دارند. وی افزود: اغذیه‌فروشی‌ها در صورتی می‌توانند فعالیت داشته باشند که در انظار عمومی و داخل فروشگاه‌ها اقدام به عرضه غذاهای سرد نکنند و باید دارای مجوز و پروانه کسب باشند. فرمانده انتظامی تهران تصریح کرد: هتل‌ها و مراکز اقامتی نیز باید در محل اقامت مسافران و در اتاق‌های آنها سرویس‌دهی و خدمات‌رسانی کنند. سردار رحیمی گفت: سینماها‌ جز شب‌های قدر از افطار تا سحر مجاز به فعالیت هستند. وی افزود: طرح ترافیک و زوج و فرد تا پایان ماه رمضان با یک ساعت کاهش تا ساعت 18 اجرا می‌شود. مطابق قانون جدید، طرح ترافیک و زوج و فرد روزهای پنجشنبه اجرا نمی‌شود. وی همچنین گفت: افرادی که تظاهر به روزه‌خواری کنند پلیس با جدیت با آنها برخورد می‌کند. وی گفت: ما انتظار داریم مردم شؤونات ماه مبارک رمضان را رعایت کنند.
کشف 8 میلیارد کالای قاچاق با اجرای رعد 11
همچنین رئیس پلیس پایتخت با اعلام خبر دستگیری بیش از ۹۰۰ سارق،‌ قاچاقچی، خرده‌فروش و موادفروش در عملیات رعد 11، گفت: همکاران ما موفق شدند مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه و قاچاق را با ارزش نزدیک به 8 میلیارد تومان کشف و ضبط کنند. به گزارش تسنیم، سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای طرح رعد 11 پلیس پیشگیری با اشاره به دستاوردهای این طرح اظهار داشت: این مرحله از طرح رعد به دنبال اقدامات اطلاعاتی چندین هفته‌ای با هدف مبارزه با مالخران، قاچاقچیان، خرده‌فروشان موادمخدر و سارقان برگزار شد و در اجرای آن 11 سرکلانتری و 85 کلانتری پایتخت مشارکت داشتند. رئیس پلیس تهران گفت: پس از اجرای این طرح 544 سارق و مالخر دستگیر شدند و 45 باند سرقت و مالخری متلاشی شد و همکاران ما موفق به کشف 125 دستگاه انواع خودرو، موتوسیکلت و دوچرخه مسروقه شدند.
وی با اشاره به تشکیل 622 پرونده برای متهمان دستگیرشده در حوزه سرقت افزود: از میان این افراد 272 نفر سارق موبایل، 148 سارق لوازم داخل خودرو و 190 سارق لاستیک دستگیر شدند. به‌گفته رحیمی، ارزش اموال مسروقه کشف شده در این طرح بیش از 7/4 میلیارد تومان بوده است. وی در ادامه با اشاره به برخورد پلیس با خرده‌فروشان موادمخدر گفت: در این مرحله از طرح رعد 320 فروشنده موادمخدر از بوستان‌ها و نقاط گوناگون پایتخت دستگیر شدند و بیش از 23 کیلوگرم انواع موادمخدر کشف و ضبط شد.
رحیمی در ادامه با اعلام خبر دستگیری 45 قاچاقچی کالا در این طرح تصریح کرد: این قاچاقچیان مبادرت به قاچاق دارو، پارچه، مشروبات الکلی خارجی، لوازم یدکی خودرو، تجهیزات پزشکی، لوازم ورزشی و دخانیات می‌کردند که کشفیات به دست آمده از این افراد بیش از 3 میلیارد تومان ارزش‌گذاری شده است. وی ادامه داد: در این طرح یک قبضه کلت کمری، یک قبضه سلاح شکاری و تعدادی سلاح سرد از مجرمان کشف شد و 57 هزار حلقه انواع سی‌دی‌های غیرمجاز و ضدفرهنگی نیز جمع‌آوری شد. رئیس پلیس پایتخت در پایان خاطرنشان کرد: همکاران ما در این طرح موفق شدند مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه و قاچاق را با ارزش نزدیک به 8 میلیارد تومان کشف و ضبط کنند.


Page Generated in 0/0063 sec