printlogo


کد خبر: 192613تاریخ: 1397/2/27 00:00
اخبار

با حکم فرمانده معظم کل قوا
سردار خادمی رئیس سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع شد
با حکم فرمانده معظم کل قوا سردار «مجید خادمی» رئیس سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع شد. به گزارش روابط عمومی وزارت دفاع، مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا، رئیس شورای سیاست‌گذاری حفاظت اطلاعات نیروهای مسلح، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، روسای سازمان‌های حفاظت اطلاعات نیروهای مسلح و جمع کثیری از مقامات لشکری و کشوری در ستاد وزارت دفاع برگزار شد. در این مراسم، حکم انتصاب سردار مجید خادمی به ریاست سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع از سوی فرمانده معظم کل قوا توسط رئیس دفتر فرماندهی کل قوا قرائت شد و از خدمات شایسته سردار سیداصغر میرجعفری، رئیس سابق حفاظت اطلاعات وزارت دفاع تقدیر به عمل آمد.

انتقال سفارت آمریکا سبب تسریع در نابودی رژیم صهیونیستی می‌شود
آیت‌الله العظمی نوری‌همدانی انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس را محکوم کرد و گفت: قطعاً این کار آمریکا عمر رژیم صهیونیستی را به پایان خواهد برد. به گزارش رسا، وی آمریکا را کشوری مستکبر و ظالم و استعمارگر دانست و افزود: بهترین تعبیر برای آمریکا همان است که امام راحل فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است. انتقال پایتخت این کشور به سرزمین غصب‌شده بیت‌المقدس از همان خوی استکباری و شیطان‌صفتی آمریکا است ولی رئیس‌جمهور آمریکا و صهیونیست ها  بدانند مسلمانان بزودی قدس شریف را آزاد خواهند کرد. این مرجع تقلید با تأکید بر اینکه هرگونه اعتماد به آمریکا از این به بعد خیانت است، اظهار داشت: آمریکا می‌خواهد مردم ایران هم مثل بعضی کشورهای عربی زیر سیطره او باشند و این آرزو را به گور خواهد برد، مردم ایران انقلاب کردند تا عزت خود را حفظ کنند و قلدرانی مثل آمریکا را سر جای خود بنشانند. آیت‌الله نوری‌همدانی خطاب به مسؤولان تصریح کرد: دلخوش به اروپا و آمریکا نباشید و با قدرت ایمان، توکل به خدا، اعتماد به نیروی داخلی و داشتن وحدت و تبعیت از ولایت‌فقیه همت خود را به‌کار بگیرید و مشکلات را حل کنید، امروز اگر مسؤولان با روحیه جهادی کار کنند مطمئن باشند مشکلات حل خواهد شد.

اصلاح «قانون اقدام متقابل در اجرای برجام» روی میز نمایندگان مجلس
رئیس کمیته هسته‌ای مجلس شورای اسلامی از تهیه و ارائه طرح دوفوریتی اصلاح قانون اقدام متقابل و متناسب دولت ایران در اجرای برجام خبر داد. حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور در گفت‌وگو با مهر، افزود: این طرح که تکمیل‌کننده قانون اقدام متقابل و متناسب دولت ایران در اجرای برجام است، 3 بخش دارد؛ بخش نخست آن دولت موظف است حداکثر تضمین‌های عملی را در صورت ادامه یافتن برجام دریافت کند. رئیس کمیته هسته‌ای مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در تبصره این بخش، این مذاکرات نباید بیش از یک ماه طول بکشد. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به بخش دوم این طرح اشاره کرد و اظهار داشت: اگر اروپایی‌ها تضمین‌های عملی ارائه ندادند یا به وعده خود عمل نکردند، دولت موظف است تمام محدودیت‌های برجامی را لغو کند. وی افزود: بخش سوم طرح نیز این است که اگر فاز جدیدی از تحریم‌ها آغاز شود و تحریم‌های آمریکا نیز مورد پذیرش اروپا واقع شود، باید تمام اقدامات و همکاری‌های داوطلبانه با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را قطع کنیم؛ این همکاری‌ها شامل همکاری‌های فراتر از NPT می‌شود. رئیس کمیته هسته‌ای مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: طرح الحاق یک ماده به قانون اقدام متقابل و متناسب دولت ایران در اجرای برجام تاکنون حدود ۸۰ امضا داشته است. ذوالنور تصریح کرد: این طرح در جلسه یکشنبه هفته آینده مجلس آماده مطرح شدن در صحن خواهد بود، مشروط بر اینکه هیات‌رئیسه آن را در نوبت طرح‌های دوفوریتی قرار ندهد.


Page Generated in 0/0077 sec