printlogo


کد خبر: 192638تاریخ: 1397/2/29 00:00
اخبار

روایت‌هایی از زندگی نویسندگان معاصر در شبکه‌ 4 سیما
مجموعه‌ تلویزیونی «من یک نویسنده‌ام» به تهیه‌کنندگی بابک میزانی از امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت، روی آنتن شبکه 4 می‌رود. به‌گزارش تسنیم، مجید گیاه‌چی، مجری طرح این مجموعه تلویزیونی گفت: مجموعه‌ تلویزیونی «من یک نویسنده‌ام» در هر قسمت 30 دقیقه‌ای به زندگی، احوال و آثار یکی از نویسندگان معاصر می‌پردازد و نخستین مجموعه از این برنامه در 32 قسمت تولید و آماده‌ پخش است که پخش آن از روز شنبه 29 اردیبهشت 1397، آغاز خواهد شد. پخش این برنامه هر شب ساعت 21:30 پیش‌بینی شده و در طول هر هفته در روزهای شنبه تا چهارشنبه پخش می‌شود. مصطفی رحمان‌دوست، منیژه آرمین، راضیه تجار، صادق کرمیار و محسن مومنی‌شریف از جمله نویسندگانی هستند که در این برنامه به زندگی و آثارشان پرداخته می‌شود.

سیره علما در خانواده  روی آنتن تلویزیون
مرکز مستند سوره آثار کوتاهی را با موضوع سبک زندگی علما تولید کرده است که در ایام ماه مبارک رمضان روی آنتن خواهد رفت. به گزارش «وطن‌امروز»، در این مجموعه 20 قسمتی که «قصه‌‌های زندگی» نام دارد داستان‌های کوتاهی از زندگی علمای قدیم و معاصر روایت شده است. از این شخصیت‌ها می‌توان به علامه طباطبایی، امام خمینی(ره)، آیت‌الله مجتهدی‌تهرانی، شهید بهشتی، شهید مطهری، شیخ عباس قمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، شیخ کبیر رحمه‌الله‌علیهم و... اشاره کرد.


ساعت کاری باغ کتاب تهران  تا سحر ادامه می‌یابد
سیدمجید حسینی، مدیرعامل باغ کتاب تهران، با اشاره به اینکه در ماه رمضان این مجموعه از ساعت ۱۰ صبح تا سحر پذیرای شهروندان است، گفت: شهروندانی که در ماه مبارک رمضان به باغ کتاب مراجعه می‌کنند، می‌توانند با تهیه کارت «مشتریان باغ کتاب» از تخفیفات ویژه این مجموعه بهره‌مند شوند. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،  وی در تشریح برنامه‌های ماه مبارک رمضان در این مجموعه، اظهار کرد: باغ کتاب تنها مجموعه فرهنگی است که برای نخستین‌بار تا سحر با شعار «تا سحر مهمان باشید» به شهروندان خدمات‌رسانی می‌کند. او با اشاره به اینکه پردیس سینمایی باغ کتاب شنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها بلیت نیم‌بها ارائه می‌دهد، تصریح کرد: در ایام ماه مبارک رمضان پردیس سینمایی باغ کتاب از ساعت ۱۵ تا ۲ بامداد بلیت فروشی دارد و شهروندان می‌توانند هر روز از ساعت ۱۵ تا افطار بلیت نیم‌بها و بعد از افطار تا سحر به قیمت معمول از سینما استفاده کنند. مدیرعامل باغ کتاب با بیان اینکه باغ علم کودک و نوجوان در این ایام از ساعت ۱۰ صبح تا سحر میزبان علاقه‌مندان است، افزود: کتابفروشی‌های کودک، نوجوان، بزرگسال، باشگاه رباتیک، رستوران و کافه‌های باغ کتاب هم در ایام ماه مبارک رمضان تا سحر پذیرای شهروندان هستند.


احتمال همکاری مجدد دی‌کاپریو  و اسپیلبرگ قوت گرفت
استیون اسپیلبرگ در حال مذاکره برای کارگردانی فیلمی است که لئوناردو دی‌کاپریو نیز ممکن است در آن نقش‌آفرینی کند. به گزارش مهر به نقل از ورایتی، استیون اسپیلبرگ و لئوناردو دی‌کاپریو در حال مذاکره هستند تا در فیلمی زندگینامه‌ای درباره اولیس اس‌گرانت شرکت کنند. خبر ساخت این فیلم سال پیش مطرح شده بود و دی‌کاپریو تهیه‌کنندگی آن را پذیرفته بود. از این فیلم با عنوان «گرانت» یاد می‌شود که شخصیت اصلی فیلم و رهبری نظامی بود که در زمان آبراهام لینکلن نقشی مهم در جنگ‌های داخلی آمریکا داشت. دیوید جیمز کلی فیلمنامه اقتباسی این فیلم را می‌نویسد. اسپیلبرگ در عین حال یک تجربه مشترک از همکاری با دی‌کاپریو دارد که با فیلم «اگه می‌تونی منو بگیر» در سال ۲۰۰۲ رقم خورد. دی کاپریو قرار است بزودی در فیلم کوئنتین تارانتینو با عنوان «روزی روزگاری در هالیوود» جلوی دوربین برود. در عین حال اسپیلبرگ با کمپانی خودش امبین اینترتیمنت و با همکاری کمپانی برادران وارنر در حال تولید فیلمی ماجراجویی با عنوان «شاهین سیاه» هستند.


Page Generated in 0/0053 sec