printlogo


کد خبر: 192641تاریخ: 1397/2/29 00:00
ملی پوشان فوتبال امشب مقابل ازبکستان آخرین دیدار تدارکاتی خود در ایران را برگزار خواهند کرد
بدرقه تیم ملی با تماشاگران ملی

گروه ورزشی: تیم‌ملی کشورمان در آخرین دیدار خود در ایران قبل از آغاز جام‌جهانی امشب میزبان تیم‌ملی ازبکستان خواهد بود.
به گزارش «وطن‌امروز»، تیم‌ملی ایران در آخرین دیدار دوستانه خانگی از ساعت 21 امشب به مصاف تیم‌ملی ازبکستان خواهد رفت و ملی‌پوشان منتظر هزاران هوادار ملی برای بدرقه باشکوه به روسیه هستند. کارلوس کی‌روش اکثر ملی‌پوشان مد نظر خود را در اختیار دارد اما با توجه به دیدارهای آسیایی استقلال و پرسپولیس ملی‌پوشان سرخابی شاید کمتر از سایرین بازی کنند. کارلوس کی‌روش که نشان داده حتی در دیدارهای دوستانه عطش پیروزی دارد، امیدوار است امروز ملی‌پوشان محک جدی بخورند.
بازیکنانی که جام‌جهانی را تجربه می‌کنند، شنبه‌شب در آخرین دیدار تدارکاتی خود که در تهران برگزار می‌شود، میزبان تیم‌ملی فوتبال ازبکستان هستند. دیدار با ازبکستان را  شاید بتوان به عنوان جدی‌ترین بازی تدارکاتی در فاصله کمتر از یک ماه مانده تا نخستین بازی رسمی در جام‌جهانی عنوان کرد. روابط عمومی فدراسیون فوتبال از هواداران تیم‌ملی و آحاد خانواده فوتبال دعوت کرده در دیدار خداحافظی ملی‌پوشان پیش از سفر به جام‌جهانی در ورزشگاه آزادی حضور به هم رسانند. روابط عمومی فدراسیون در بیانیه‌ای آورده است:
«لحظه به لحظه، میدان روسیه نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود و با چشم بر هم زدنی، رقابت تیمی متحد به پشتوانه حمایت ۸۰ میلیون عاشق همراه در روسیه آغاز خواهد شد. اینک؛ این ماییم و تیمی که با شکوه و اقتدار به آوردگاه جهانی رسید و در فردای نزدیک می‌خواهد اعتبار افزون کند.
رسیدیم به روز خداحافظی؛ روزی که ورزشگاه آزادی بار دیگر شاهد صحنه‌های شور و عشق علاقه‌مندان به تیم‌ملی خواهد بود. ورزشگاه پرخاطره پایتخت، شنبه‌شب در رویارویی ایران و ازبکستان، در حضور ده‌ها هزار طرفدار مشتاق، برگ جدیدی به کتاب خاطراتش اضافه می‌کند».
ملی‌پوشان کشورمان پس از این دیدار برای برپایی اردوی آماده‌سازی در ترکیه و برگزاری چند بازی ایران را ترک خواهند کرد.
هواداران برای حمایت به آزادی بیایند
سیدجلال حسینی گفت: با توجه به زمان اندک تا شروع رقابت‌های جام‌جهانی فقط باید از تجربیات کی‌روش استفاده کرد.
سیدجلال حسینی در حاشیه تمرین پنجشنبه تیم‌ملی فوتبال ایران گفت: خدا را شکر می‌کنم دوباره به تیم‌ملی اضافه شدم. تیم ما هنوز کامل نشده است. خیلی از بازیکنان نیامده‌اند. تلاش می‌کنیم در این شرایط سخت برای بزرگ‌ترین رویداد جهان فوتبال آماده شویم. شرایط خیلی سخت است. باید تمام تمرکزمان را روی
تمرینات‌مان بگذاریم. امیدوارم حمایت شویم. احساس می‌کنم مدتی است همه چیز فراموش شده است.
او درباره دیر اضافه شدن یکسری از بازیکن‌ها اظهار کرد: این موضوع بازمی‌گردد به فدراسیون. بازیکن‌ها مقصر نیستند. هر تصمیمی گرفته شود ما تابع آن هستیم. حسینی درباره آمادگی روحی تیم‌ملی ایران نیز گفت: این یک حقیقت است که ما با فوتبال بین‌المللی فاصله داریم. زمان اندکی پیش رو داریم. ما فقط باید از تجربه کی‌روش استفاده کنیم.
او در پایان درباره بازی‌های دوستانه تیم ایران افزود: این بازی‌ها روی روحیه تیم خیلی تاثیر دارد و اعتماد به نفس و تاکتیک تیم را بالا می‌برد. از هواداران‌مان خواهش می‌کنم در آخرین بازی‌مان مقابل ازبکستان به ورزشگاه آزادی بیایند. بازیکن‌های جوان نیاز به حمایت مردم دارند.
رونمایی رسمی از نماد و پیراهن تیم‌ملی فوتبال در دیدار مقابل ازبکستان
فدراسیون فوتبال امروز از نماد و پیراهن رسمی تیم‌ملی در دیدار مقابل ازبکستان رونمایی خواهد کرد. به گزارش ایسنا، با پیگیری‌های انجام شده در ماه‌های اخیر توسط مسؤولان فدراسیون فوتبال، سرانجام همزمان با برگزاری دیدار ایران و ازبکستان، از نماد رسمی تیم‌ملی که بر گرفته از یوز ایرانی است در ورزشگاه آزادی رونمایی خواهد شد. از این نماد در بازی‌های ‌ملی استفاده خواهد شد. همچنین امروز به صورت رسمی از پیراهن تیم‌ملی در جام‌جهانی 2018 روسیه هم‌ رونمایی می‌شود. دیدار دوستانه تیم‌ملی فوتبال ایران و ازبکستان امروز ساعت ۲۱ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.


Page Generated in 0/0054 sec