printlogo


کد خبر: 192709تاریخ: 1397/2/30 00:00
دستگیری یکی از اوباش معروف در زمان فرار از کشور

گروه اجتماعی: رئیس پلیس پایتخت از دستگیری یکی از معروف‌ترین اوباش تهران در 500 متری مرز ترکیه خبر داد و جزئیات آن را تشریح کرد.
به گزارش ایسنا، سردار حسین رحیمی پس از دستگیری «وحید.م» از معروف‌ترین اراذل و اوباش سطح یک تهران و کشور اظهار داشت: چهارشنبه شب خبر وقوع قتل در یک میهمانی مجردی به پلیس اطلاع داده شد و ماموران پلیس با حضور در بیمارستان متوجه شدند 3 نفر از سوی یکی از اراذل و اوباش معروف تهران به نام «وحید‌.م» مورد اصابت چاقو قرار گرفته‌اند که یکی از آنان به دلیل وخامت حالش جان خود را از دست داد. رحیمی با بیان اینکه با شناسایی قاتل اقدامات پلیس برای دستگیری وی آغاز شد، گفت: در تحقیقات بعدی مشخص شد  متهم به قتل، یکی از معروف‌ترین اشرار سطح یک تهران است که حدود 24 ساعت پس از آزادی از زندان مرتکب به قتل شده است. این فرد چند ماه پیش به دلیل فحاشی و ارعاب در فضای مجازی با فردی دیگر معروف به هانی دستگیر شده که 24 ساعت پس از وقوع جرم با قید وثیقه از زندان آزاد شده و به همین مناسبت دوستانش برایش جشن آزادی گرفته بودند اما در این جشن وی اقدام به کشتن یکی از دوستانش به نام «حسین. گ» کرد و 2 نفر دیگر نیز مجروح شدند. رحیمی با بیان اینکه متهم پس از ارتکاب قتل بلافاصله به خانه‌اش رفته و با جمع‌آوری مدارک قصد سفر قاچاقی به کشور ترکیه را داشت، گفت: این فرد به سرعت خودش را به یکی از شهرهای مرزی در محدوده ماکو و پل‌دشت رسانده و قصد داشت به همراه تعدادی از دوستانش از طریق یک قاچاقچی انسان به ترکیه فرار کند که خوشبختانه با رصد قوی اطلاعاتی و همکاری خوب مرزبانی ماکو و ماموران پلیس آگاهی پل‌دشت، این فرد دستگیر شد. رئیس پلیس پایتخت درباره جزئیات دستگیری این فرد نیز گفت: متهم در یکی از روستاهای کوهستانی واقع در 500 متری مرز ترکیه مخفی شده و در حالی که در زیر یک تخته سنگ به خواب رفته بود توسط ماموران پلیس دستگیر شد. وی با اشاره به سوابق متهم دستگیر شده، خاطرنشان کرد: متهم که متولد سال 1363 است پیش از این 8 بار به اتهام جرائم گوناگون روانه زندان شده و ده‌ها بار نیز به خاطر ایجاد مزاحمت برای شهروندان از سوی پلیس دستگیر شده بود. در جرائم این فرد اتهام قتل، مزاحمت، درگیری، ایجاد رعب و وحشت و تهدید وجود دارد.
دستگیری مأموران سد معبر شهرداری
علاوه بر این  فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ماموران سد معبر شهرداری تهران پس از درگیری با مأموران پلیس خبر داد. سردار حسین رحیمی با اشاره به انتشار کلیپی از درگیری تعدادی از ماموران سد معبر شهرداری تهران با ماموران پلیس راهور، اظهار داشت: به دنبال انتشار این فیلم که نشان‌دهنده صحنه‌هایی از درگیری تعدادی از ماموران سد معبر شهرداری منطقه 15 با همکاران ما در پلیس راهور که در حال انجام وظیفه بودند، بود موضوع در دستور کار قرار گرفت. وی افزود: در این فیلم مشخص بود که ماموران سد معبر شهرداری در حالی همکاران ما را مورد فحش و توهین قرار دادند که آنها در حال انجام وظیفه خود بودند، لذا تمام ماموران شهرداری حاضر در این فیلم دستگیر شده و از پنجشنبه در بازداشت پلیس هستند. رحیمی خاطرنشان کرد: بر اساس قانون مجازات اسلامی تمرد از دستور پلیس و مقابله در برابر ماموران نیروی انتظامی جرم بوده و از 2 ماه تا 3 سال حبس را به دنبال دارد، چرا که پلیس مسؤول برقراری نظم، امنیت و اجرای قانون در جامعه است. رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه نیروی انتظامی در برابر توهین به ماموران پلیس به هیچ‌وجه کوتاه نمی‌آید، گفت: علاوه بر فحاشی و توهین به ماموران پلیس، انتشار این فیلم در شبکه‌های معاند و غیرمجاز نیز از جمله جرائم ماموران سد معبر شهرداری منطقه 15 بود که این موضوع نیز در دست بررسی است.
 


Page Generated in 0/0064 sec