printlogo


کد خبر: 192713تاریخ: 1397/2/30 00:00
آوای شهر

اتمام حجت شهرداری
حساب شهروندی شارژ نشود جریمه می‌شوید
سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شهروندانی که تاکنون حساب شهروندی خود را در سامانه «تهران من» شارژ نکرده‌اند، تنها تا پایان اردیبهشت‌ماه فرصت دارند نسبت به شارژ حساب برای محاسبه و پرداخت عوارض اقدام کنند. به گزارش تسنیم‌‌‌‌‌‌‌‌‌، در بخش‌‌‌هایی از اطلاعیه سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران تاکید شده است: شهروندان محترمی که در 2 هفته گذشته  در محدوده طرح ترافیک تردد داشته و تاکنون حساب شهروندی خود را در سامانه «تهران من» شارژ نکرده‌اند، تنها تا پایان اردیبهشت‌ماه فرصت دارند نسبت به شارژ حساب برای محاسبه و پرداخت عوارض اقدام کنند و پس از آن تاریخ، علاوه بر پرداخت عوارض تردد، جریمه هم به حساب آنها منظور خواهد شد.

ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
سازمان هواشناسی اعلام کرده طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه یک سامانه بارشی در برخی نقاط کشور باعث  بارندگی خواهد شد. مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور به مهر گفت: روزهای دوشنبه و سه‌شنبه، گذر تدریجی یک سامانه بارشی از مناطق شمال غرب، غرب، ارتفاعات زاگرس مرکزی و ارتفاعات البرز مرکزی در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، باعث رشد ناپایداری و رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقت در برخی نقاط کشور می‌شود. احد وظیفه افزود: روز دوشنبه شاهد رشد ابرهای تندری در بعد از ظهر و رگبار و رعدوبرق و وزش تند باد موقت در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل خواهیم بود. وی خاطرنشان کرد: روز سه‌شنبه نیز رشد ابرهای تندری  در بعد از ظهر، رگبار و رعدوبرق، وزش تندباد‌های موقت و احتمال ریزش تگرگ در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، ارتفاعات البرز در استان‌های البرز و تهران، شمال زنجان و قزوین و مناطقی از زاگرس مرکزی در استان‌های چهارمحال‌وبختیاری، همدان، مرکزی، کردستان، کرمانشاه و لرستان پیش‌بینی شده است.

افزایش3 برابری ثبت تخلف موبایل
 معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از افزایش اعمال قانون خودروها به دلیل صحبت‌ راننده با تلفن همراه در حین رانندگی خبر داد. سرهنگ مسعود جبارزاده به ایسنا اظهار داشت: صحبت با تلفن همراه، ارسال پیامک و اقداماتی نظیر آن از جمله مواردی است که انجام آن از سوی راننده در حین رانندگی تمرکز و تسلط راننده را بشدت کاهش داده و سبب افزایش حوادث و تصادفات رانندگی بویژه تصادف با عابران پیاده می‌شود. معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بز رگ افزود: در هفته گذشته برابر آمارها اعمال قانون خودروها به دلیل استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی 3 برابر در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.
 


Page Generated in 0/0062 sec