printlogo


کد خبر: 192726تاریخ: 1397/2/30 00:00
اخبار

حسین شهاب‌ درگذشت
حسین شهاب،‌ بازیگر سینما و تلویزیون در سن 72 سالگی دار فانی را وداع گفت. به‌گزارش «وطن‌امروز»، حسین شهاب، بازیگر سینما و تلویزیون که از فروردین گذشته در بیمارستان بستری بود، به علت مشکلات کلیوی و نارسایی کبدی درگذشت. این هنرمند در فیلم‌هایی نظیر «گوزن‌ها»، «مأموریت»، «برزخی‌ها»، «بازداشتگاه»، «شیلات» و... به ایفای نقش پرداخته است. وی سابقه حضور در سریال ماندگار «هزاردستان» را هم در کارنامه داشت و کمدی «شارلاتان» از آخرین کار‌هایی است که در آن ایفای نقش کرد. حسین شهاب از کشتی‌گیران قدیمی بود و در برخی فیلم‌ها به عنوان بدلکار حضور می‌یافت. این بازیگر کهنه‌کار طی 5 دهه حضور در سینما در بیش از 90 فیلم سینمایی ایفای نقش کرد. مراسم تشییع پیکر مرحوم حسین شهاب، بازیگر پیشکسوت سینمای ایران ساعت ۹:۳۰ روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه در خانه سینما شماره ۲ واقع در خیابان وصال برگزار می‌شود.


«مکث» به شبکه 2 می‌آید
شبکه 2 سیما با مشارکت حوزه هنری، ویژه‌برنامه‌ای را با عنوان «مکث» برای ایام ماه مبارک رمضان تولید و پخش خواهد کرد. به گزارش فارس، مکث برنامه‌ای در قالب رئالیتی‌شو با اجرای «علی سلیمانی سرنسری» است که شرکت‌کنندگان آن نوجوانان هستند و موضوعات این برنامه، بخشی از دغدغه‌های آنهاست. این برنامه حوالی ساعت 18 روی آنتن شبکه 2 سیما خواهد رفت. نوجوانان در مکث با هم به رقابت می‌پردازند، آنها پیرامون موضوعاتی که در تحریریه برنامه مطرح می‌شود، تحقیق و جست‌وجو می‌کنند و تمام این مراحل به شکل مستند ضبط می‌شود. میهمان‌هایی هم به فراخور موضوع در برنامه حضور دارند تا به سوالات طرح شده توسط نوجوانان پاسخ دهند. نوجوانان شرکت‌کننده در مکث مستندی هم از تمام مراحل گفت‌وگوی‌شان می‌سازند که این مستند و بخش تبلیغاتی خلاقانه آنها توسط مردم به نظرسنجی گذاشته می‌شود و براساس میزان آرای مردم، نفرات برگزیده انتخاب خواهند شد. در پایان ماه مبارک رمضان، نفرات برگزیده در ویژه‌برنامه‌ای که از شبکه 2 سیما پخش خواهد شد، معرفی می‌شوند.


«بردلی کوپر» مقابل «کلینت ایستوود»
«کلینت ایستوود» در فیلم جدیدش «قاطر» که درامی جنایی است، نه‌تنها کارگردانی می‌کند بلکه پس از 6 سال وقفه، در نقش اصلی فیلم هم ظاهر می‌شود. به‌گزارش مهر، در فیلمی که کلینت ایستوود بار دیگر پس از سال ۲۰۱۲ برای بازیگریز  در آن حاضر می‌شود، ممکن است بردلی کوپر نیز با وی همراه شود. درام جنایی «قاطر» محصولی از کمپانی برادران وارنر است که قصد دارد بردلی کوپر را برابر کلینت ایستوود جلوی دوربین ببرد. نه‌تنها ایستوود کارگردانی این فیلم را برعهده دارد بلکه خودش نیز در این فیلم بازی می‌کند. «قاطر» بر مبنای گزارشی که سال ۲۰۱۴ در مجله نیویورک‌تایمز منتشر شد، ساخته می‌شود. این گزارش داستان واقعی لئو شارپ، یک حمل‌ونقل‌کننده مواد برای کارتل مکزیکی را منتشر کرده بود اما آنچه این داستان را منحصربه‌فرد می‌کرد این بود که شارپ ۹۰ ساله و سرباز کهنه‌کار جنگ جهانی بود که برای شهامت‌هایش جایزه گرفته بود. ایستوود ۸۷ ساله داستان را طوری تغییر داده که با بینش رسمی استودیو همخوانی داشته باشد. بر این مبنا این بازیگر و کارگردان نقش شخصیتی به نام ارل استون را بازی می‌کند؛ مردی در دهه نهم زندگی خود که ورشکسته و تنهاست و قرار است تجارتش بسته شود. به او شغلی پیشنهاد می‌شود که فقط باید رانندگی کند اما ارل نمی‌داند که قبول کرده حامل مواد مخدر برای یک کارتل مکزیکی شود. ایستوود پیش از این با همکاری بردلی کوپر فیلم «تک‌تیرانداز آمریکایی» را ساخته بود که برای آن کوپر نامزد بهترین بازیگر مرد و ایستوود نیز نامزد بهترین فیلم اسکار شد. این فیلم در باکس‌آفیس ۵۴۷ میلیون دلار فروش کرد.


Page Generated in 0/0068 sec