printlogo


کد خبر: 192732تاریخ: 1397/2/30 00:00
اخبار

برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور روحانی
مراسم تجلیل از مدال‌آوران سال ۹۶ با حضور رئیس‌جمهور یکم خردادماه برگزار می‌شود. جامعه ورزش قرار است سه‌شنبه یکم خرداد با رئیس‌جمهور دیداری داشته باشد و در مراسم افطاری شرکت کند. این دهمین دیدار روحانی، رئیس‌جمهور ایران با جامعه ورزش است که طی آن قرار است از مدال‌آوران سال ۹۶ نیز تجلیل شود.۷۰۰ نفر به نمایندگی از ۲۷۰۰ ورزشکاری که سال ۹۶ در مسابقه‌های آسیایی و جهانی مدال گرفتند در این مراسم جوایز را دریافت می‌کنند. از دیگر اتفاقاتی که قرار است در این مراسم رخ دهد، تجلیل از ورزشکاران و فدراسیون‌های برتر است.

سیدحسین حسینی از استقلال می‌رود؟
ظاهرا استقلال برای سیدحسین حسینی تمام شده است و می‌خواهد فصل جدیدی از زندگی خود را شروع کند. 2 سال قبل نخستین‌بار او مقابل سپاهان و در اصفهان اوج گرفت و حالا انگار فصل جدیدش از همین باشگاه شروع می‌شود. حسینی به نزدیکانش گفته روزهای سختی را در استقلال سپری کرده است. او که جانشین سیدمهدی رحمتی شده بود گلایه داشت در ماه‌‌های حضورش در ترکیب همواره تحت فشار بود و در اواخر فصل رفتارهایی کرد که توپ را در زمین سیدمهدی رحمتی انداخت تا شفر تصمیم بگیرد در چند بازی آخر فصل، از شماره یک استقلال در درون دروازه استفاده کند. حال حسینی به دلیل اتفاقات اخیر تصمیم دارد قراردادش را با آبی‌پوشان تمدید نکند. اگرچه در این میان شفر هم از باشگاه خواسته تا قرارداد دروازه‌بان جوان تیمش تمدید شود اما باشگاه تاکنون هیچ اقدامی نکرده است. حال شنیده می‌شود حسینی با یکی از نزدیکان امیر قلعه‌نویی صحبت کرده و گفته است نمی‌خواهد در استقلال بماند و ساز جدایی کوک کرده است. قلعه‌نویی هم این روزها در آستانه نشستن دوباره روی نیمکت سپاهان است و حسینی به آن فرد نزدیک به امیر گفته حتی حاضر است در سپاهان گلر دوم باشد ولی استقلال نماند چرا که دیگر تحمل یکسری اتفاقات را ندارد.

فریادهای «گریزمن بمان»  در میدان نپتونوی مادرید
روز جمعه در میدان نپتونوی شهر مادرید جشن باشکوه قهرمانی اتلتیکو در لیگ اروپا برگزار شد. چهارشنبه‌شب در لیون، تیم فوتبال اتلتیکو مادرید موفق شد در دیداری یک‌طرفه با 3 گل بر مارسی غلبه کرده و برای سومین‌بار فاتح لیگ اروپا شود. ستاره بازی کسی نبود جز گریزمن که با زدن 2 گل نقش مهمی در قهرمانی روخی بلانکوس داشت. این در حالی است که در یکی، دو ماه اخیر، شایعات جدایی او و پیوستنش به بارسا جدی‌‌‌‌‌‌تر از همیشه شنیده شده است. حتی برخی هواداران اتلتیکو پیش از فینال از سیمئونه درخواست داشتند به گریزمن بازی ندهد و این عده بی‌شک حالا به اشتباه خود پی برده‌اند. در میدان نپتونوی مادرید، جشن قهرمانی اتلتیکو با حضور ده‌ها هزار هوادار برگزار شد و مطابق انتظار، گریزمن به همراه تورس، سوژه‌‌های اصلی مراسم بودند. در بخش‌‌‌هایی از جشن قهرمانی، هواداران اتلتیکو یکصدا فریاد می‌زدند: «گریزمن بمان» و به این شکل قصد داشتند ستاره فرانسوی خود را از رفتن منصرف کنند. حتی همسر گریزمن نیز که در میان جمعیت حضور داشت، با دیگران همصدا شده بود. اکنون باید دید تاثیر این شعارها در تصمیم نهایی گریزمن چگونه خواهد بود.

زیکو: در جام‌جهانی با یک اشتباه باید به خانه برگشت
اسطوره فوتبال برزیل به صحبت درباره جام‌جهانی پرداخته است. زیکو را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین فوتبالیست‌های تاریخ دانست که نتوانست قهرمانی در جام‌جهانی را تجربه کند. در سال ۱۹۸۲ تیم قدرتمند برزیل با حضور زیکو، ادر و سوکراتس مغلوب ایتالیا شد و از جام‌جهانی کنار رفت.  زیکو درباره حضور در جام‌جهانی گفت: بی‌شک بهترین جام‌جهانی من ۱۹۸۲ بوده است. ما ۳ سال برای این جام تلاش و تمرین کردیم و وقتی در مراحل نهایی جام شما شکست بخورید برای‌تان بسیار تلخ است. متاسفانه در پایان نتیجه خوبی نگرفتیم و به هدفی که داشتیم نرسیدیم. من فکر می‌کنم علت حذف ما در این جام این بود که بد موقعی اشتباه کردیم. ایتالیا بازیکنان خیلی خوب و قابلی در آن سال در تیم خود داشت و وقتی در آن دیدار و مقطع حساس اشتباه کردیم، تاوان آن را دادیم و حذف شدیم. جام‌جهانی جای اشتباه نیست و اگر اشتباه کنید باید به خانه بازگردید. تیم‌ملی برزیل در جام‌جهانی با تیم‌‌های صربستان، سوییس و کاستاریکا همگروه شده و امیدوار است عملکرد ضعیف دوره قبل و شکست سنگین برابر آلمان را به دست فراموشی بسپارد.


Page Generated in 0/0066 sec