printlogo


کد خبر: 192772تاریخ: 1397/2/31 00:00
اخبار

مدیر یوونتوس مقصد بعدی بوفون را لو داد
مدیر باشگاه یوونتوس از مقصد احتمالی جان لوئیجی بوفون برای فصل بعد سخن به میان آورد. به نقل از مدیاست، جان لوئیجی بوفون برای آخرین بار با پیراهن یوونتوس به میدان رفت. سنگربان اسطوره‌ای یووه با چشمانی اشکبار از هواداران تیمش خداحافظی کرد، بدون اینکه مقصد بعدی‌اش را معرفی کند. پپه ماروتا، مدیر باشگاه یوونتوس درباره آینده بوفون، گفت‌: جیجی 2 راه بیشتر پیش رو ندارد؛ یا به فوتبال ادامه‌ دهد یا اینکه کار اداری را در یووه آغاز کند. اگر بوفون به دنبال کار در باشگاه یوونتوس است ما در خدمت او هستیم و اگر بخواهد به فوتبال ادامه‌ دهد
پاری ‌سن‌ ژرمن سخت به دنبال این دروازه‌بان است و به احتمال خیلی زیاد راهی این تیم می‌شود. او درباره جذب امره جان، هافبک لیورپول اظهار کرد: با این بازیکن به توافق رسیده‌ایم و امیدوار هستیم بعد از جام‌جهانی 2018 روسیه رسما با او قرارداد امضا کنیم. مدیر باشگاه یوونتوس همچنین درباره تمدید قرارداد آلگری و همچنین بازگرداندن آلوارو موراتا، ‌اضافه کرد: هدف ما ادامه‌ همکاری با آلگری است و بزودی با او نشستی را برگزار خواهیم کرد. و اما درباره موراتا باید بگویم که این بازیکن همواره علاقه‌مند به بازگشت به یوونتوس بوده اما بازگرداندن دوباره این بازیکن هزینه بسیار زیادی روی دست باشگاه می‌گذارد  و باید بگویم این انتقال غیرممکن است.

الهلال با ۴ میلیون دلار به‌دنبال جذب تیام
سایت عربی کوره اعلام کرد باشگاه الهلال عربستان با ۴ میلیون دلار به دنبال جذب مهاجم استقلال است. به نقل از سایت عربی کوره، مامه تیام خرید زمستانی استقلال عملکرد درخشانی در این تیم داشته است. این بازیکن سنگالی در ۶ بازی که در لیگ قهرمانان آسیا برای استقلال به میدان رفته، توانسته ۷ گل به ثمر برساند. عملکرد خوب این بازیکن موجب شده باشگاه الهلال عربستان با ۴ میلیون دلار به دنبال جذب او باشد. تیام در ۷ سالی که در سری A ایتالیا بازی کرد پیراهن تیم‌های اینتر و یوونتوس را بر تن کرد و باید دید الهلال می‌تواند این بازیکن باتجربه را جذب کند یا نه. تیام با پرداخت ۲۰۰ هزار دلار می‌تواند از استقلال جدا شود و با توجه به پیشنهاد بالایی که الهلال به این بازیکن ارائه داده اصلا بعید نیست او راهی لیگ عربستان شود.

موافقت مربی برزیلی
برای هدایت الهلال
سرمربی کورینتیانس با باشگاه الهلال عربستان به توافق نهایی رسیده است و به احتمال خیلی زیاد بزودی قرارداد امضا کند. به گزارش ایسنا و به نقل از یورو اسپورت، الهلال در فصل جابه‌جایی تابستانی سخت به دنبال جذب یک مربی بزرگ است. ژسوس پرتغالی، گزینه اصلی هدایت الهلال بود اما ظاهرا سرمربی اسپورتینگ برای هدایت این تیم سعودی به توافق نرسیده است. یورو اسپورت عربی در خبری اختصاصی اعلام کرد فابیو کارلی، سرمربی کورینتیانس با الهلال به توافق نهایی رسیده و فصل بعد او روی نیمکت آبی‌پوشان خواهد نشست. یورو اسپورت نوشت پدر این مربی در گفت‌وگو با رسانه‌های برزیلی خبر توافق پسرش با الهلال را به صورت رسمی اعلام کرده است.

آزمون یکی از 5 ستاره مخفی جام‌جهانی
نام سردار آزمون بین یکی از 5 ستاره مخفی جام‌جهانی روسیه قرار گرفته است. جام‌جهانی 2018 روسیه 25 روز دیگر آغاز می‌شود و تیم‌ملی فوتبال ایران یکی از  تیم‌های حاضر در این رقابت‌هاست. در این بین بازیکنانی در ترکیب تیم‌ها حضور دارند که شاید در نگاه اول آنها را ستاره ندانیم ولی می‌توانند با درخشش در این جام نام خودشان را به عنوان ستاره جام‌جهانی مطرح کنند. یکی از این بازیکنان سردار آزمون است.
درست است که علیرضا جهانبخش با به ثمر رساندن 21 گل و ثبت 12 پاس گل عملکرد درخشانی در لیگ هلند داشت، با این حال سردار آزمون خطر اول گلزنی تیم‌ملی فوتبال ایران برای رقبا محسوب می‌شود. این بازیکن 23 ساله در بازگشت به روبین کازان عملکرد چندان خوبی نداشت  ولی رفته‌رفته به فرم مطلوب خود بازگشت. او در 8 بازی آخر خود در لیگ روسیه موفق به زدن 5 گل و ثبت 3 پاس گل شد. آزمون همچنین در رده ملی با زدن 23 گل در 31 مسابقه مسیر علی دایی را طی می‌کند و باعث امیدواری فوتبالدوستان ایرانی شده است.
دیگر ستاره‌های مخفی جام‌جهانی از نظر پایگاه اینترنتی اسپورت من به شرح زیر هستند:
امین حارث- مراکش
گونکالو گوئدس- پرتغال
کریستین پاوون- آرژانتین
ترزگه- مصر


Page Generated in 0/0048 sec