printlogo


کد خبر: 192889تاریخ: 1397/3/2 00:00
از متن سخنرانی ایوانکا ترامپ در مراسم افتتاحیه سفارت
همخوانی امیال احشام و مصوبه کنگره و مرض بابا
سمیرا قره داغی

یک سری آدم عقب‌مانده‌ فکر کرده‌اند چون در سفر قبلی، آقایان بشکه‌ سعودی عین جغد به ظاهرم توجه می‌کردند، بابایم می‌گوید:«لازم نکرده تو بری». اما باید بگویم آن دولت دموکرات که میشله اجازه نمی‌داد دخترش یک پیج در اینستاگرام داشته باشد تا عکس‌های اردوی آخر هفته را بگذارد توش، دیگر رفته است. و ما خیلی متوجه خواسته‌ها و نیاز‌های احشام‌مان هستیم و خیلی سرمان می‌شود. لذا بابام گفت: «برو، کار خودته»
این پروفسور نتانیاهو هم که -حالا من نمی‌گویم شبیه رئیس جمهور کدام کشور منطقه!- دکترای انحراف افکار عمومی است. تا دید برنامه فساد اقتصادی خودش و فساد اقتصادی همسرش و فساد اقتصادی پسرش و فساد اقتصادی کس و‌ کارش بیخ پیدا نموده، همچین که زن‌عمو گفت: «میرم خونه بابام، دق کنی از تنهایی» بغلش را به‌روی سفارت جدید بابام واکرد تا خیلی نامحسوس موضوع بحث را عوض کند.
اما متاسفانه ملت‌ها و معترضان انقدر (سرانگشت شست و سبابه را به هم می‌چسباند) سواد تاریخی ندارند که بفهمند این بابای ساده‌لوح ما که طفلی سرخود عین خر سرش را نینداخته پایین بیاید اینجا. فی الواقع سال ۱۹۹۵ انتقال سفارت توی کنگره تصویب شده بود و معلوم نیست چرا یک اسباب‌کشی ساده تا امروز الکی کش پیدا کرده. حالا آن‌همه نماینده
تصویب‌کننده‌اش، و همه رؤسای جمهور تعلیق‌کننده‌اش، همه از دم متمدن باکلاس بودند و فقط بابای ماست که توله سّگ است؟ این حرف است که شما می‌زنید؟ ۶۰جنگ و ۲۰میلیون تلفات جهانی جنگ‌های آمریکا، همش کار بابای ماست که این‌جوری نگاهم می‌کنید؟
گیرم وسط معرکه یک شصت نفری زیر دست و پا له شدند که مهم نیست. بعدا توی تاریخ اول راهنمایی درباره‌اش بنویسید...
 


Page Generated in 0/1231 sec