printlogo


کد خبر: 192901تاریخ: 1397/3/2 00:00
اخبار

مهران مدیری سریال ۹۰ قسمتی می‌سازد
میرباقری از آخرین جزئیات ساخت سریال مدیری، اجرای گلزار و زمان پخش برنامه هفت گفت. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی میرباقری، معاون سیما در حاشیه نخستین نشست هم‌اندیشی حمایت از کالای ایرانی، در جمع خبرنگاران درباره اجرای برنامه هفت گفت: برنامه هفت جزو برنامه‌های شبکه 3 سیما است و از نظر ما هیچ محدودیتی برای اجرای برنامه وجود ندارد و با توجه به تغییر مدیریتی که انجام شده، تمهیداتی اندیشه شده و هر زمان که تشخیص دهند برنامه را شروع خواهند کرد. وی درباره اجرای محمدرضا گلزار در یک برنامه جدید با ساختار تاک‌شو بیان کرد: بله! این برنامه وجود دارد و آقای فروغی، مدیر شبکه 3 در تدارک کارهای این برنامه است. معاون سیما درباره ساخت سریال مهران مدیری خاطرنشان کرد: آقای مدیری علاقه‌مند به ساخت یک سریال  بعد از «دورهمی» بود که هم‌اکنون او در حال مذاکره است و ما نیز مسؤولیت را به سیمافیلم سپرده‌ایم. میرباقری با اشاره به ارائه طرح اولیه فیلمنامه توسط مدیری گفت: منتظر ساخت یک سریال ۹۰ قسمتی هستیم.


از کاخ سفید تا سینما اوباما کمپانی تولید فیلم زد!
با امضای یک قرارداد چند ساله، میشل و باراک اوباما برای شبکه نتفلیکس برنامه تلویزیونی می‌سازند. به گزارش مهر به نقل از آسوشیتدپرس، رئیس‌جمهوری سابق و همسرش برای شبکه آنلاین نتفلیکس برنامه‌های تلویزیونی و فیلم می‌سازند. اوباماها با قراردادی چند ساله به نتفلیکس پیوستند. آنها یک کمپانی تولید فیلم با عنوان «Higher Ground Productions» تاسیس کرده‌اند تا از طریق آن بتوانند به تولید محتوا برای سرویس آنلاین نتفلیکس مشغول شوند. نتفلیکس دیروز با اعلام منعقد شدن این قرارداد اعلام کرد این همکاری شامل سریال‌های تلویزیونی، برنامه‌های دنباله‌دار، سریال‌های مستند و فیلم مستند و داستانی می‌شود. اوباما نیز با صدور اعلامیه‌ای در این باره گفت: یکی از لذت‌های ما در دوران ریاست‌جمهوری، دیدار با افراد مختلف از همه قشر بود و کمک به آنها برای به اشتراک گذاشتن تجربیات‌شان با مخاطبان وسیع‌تر به همین دلیل هم میشل و من بسیار هیجان‌زده هستیم که با نتقلیکس همکاری می‌کنیم تا استعدادها و صداهای خلاق را که می‌تواند موجب همدلی و درک بزرگ‌تری بین مردم شوند به همه دنیا معرفی کنیم. میشل اوباما هم در بیانیه خودش از قدرت قصه‌گویی برای الهام‌بخشی به دیگران یاد کرد و گفت این کار کمک می‌کند دیگران را بهتر درک کنیم. همکاری با نتفلیکس نخستین‌ قدم جدی اوباما پس از خروج از کاخ سفید در ژانویه ۲۰۱۷ است. سال پیش وی یک قرارداد کتاب به مبلغ ۶۵ میلیون دلار با پنگوئن رندوم هاوس امضا کرد. وی بتازگی میهمان دیوید لترمن در سری مصاحبه‌های نتفلیکس بود.

ستاره «سکوت بره‌ها» فضای هالیوود را سمی خواند
آنتونی هاپکینز، بازیگر بزرگ انگلیسی- آمریکایی فضای هالیوود را مخرب و سمی خواند. به گزارش مهر، آنتونی هاپکینز، بازیگر فیلم‌های «سکوت بره‌ها» و «بازمانده روز» با وجود داشتن ستاره در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود به نظر می‌رسد از هالیوود متنفر است. در حالی که اقتباس تلویزیونی نمایشنامه «شاه لیر» نوشته شکسپیر با بازی آنتونی هاپکینز در راه است، این بازیگر مطرح از هالیوود به عنوان مکانی «ریاکارانه»، «سمی» و «مخرب» یاد کرد. هاپکینز ۸۰ ساله به رادیو تایمز چنین گفت: به هالیوود نگاه کنید! چقدر ریاکاری در آن وجود دارد. نگاه کنید آنها توسط افراد
بله قربان‌گو احاطه شده‌اند. این فضا بسیار مخرب و سمی است و من نمی‌خواهم در میان آنها باشم. این فضا خیلی ریاکارانه است و تحمل آن را ندارم. آنها هیچ چیز نمی‌دانند. هاپکینز که یک بار جایزه اسکار نقش اول مرد را برای ایفای نقش «دکتر هانیبال لکتر» در فیلم «سکوت بره‌ها» به دست آورده است این حرف‌ها را در حالی زد که در بسیاری از فیلم‌های هالیوودی نقش‌آفرینی کرده است.


Page Generated in 0/0119 sec