printlogo


کد خبر: 192956تاریخ: 1397/3/3 00:00
کوتاه و گویا


سیدمحمدعلی شهیدی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه بنیاد از دستگاه‌های پیشرو در اجرای برنامه چابکسازی و اصلاح نظام اداری بوده است، افزود: بنیاد در طول سال‌های گذشته 25 درصد از ساختارها و پست‌های سازمانی خود را کاهش داده است و معاونت‌ها و ادارات کل این مجموعه کاهش یافته‌اند.
نمایشگاهی از ۱۱۰ اثر منتخب گنجینه موزه هنرهای دینی امام علی(ع) در ماه مبارک رمضان برپا شده است. آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه از میان ۸۰۰ اثر مرتبط با امیرالمؤمنین علی(ع) موجود در گنجینه موزه هنرهای دینی امام علی(ع) انتخاب شده و شامل آثاری در قالب نقاشی و خوشنویسی است.
ناهید عسکری‌زاده، متخصص دندانپزشکی کودکان با اشاره به اهمیت سلامت دهان کودکان گفت: تغذیه نامناسب دوران شیرخوارگی و مسواک نزدن کودکان که بعضاً لزومی به انجام آن نمی‌‌بینند، باعث پوسیدگی دندان‌‌های کودکان می‌شود.
حمیدرضا رنجبر، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 تهران از نصب دوربین ورود به محدوده طرح ترافیک در تقاطع خیابان ترکمنستان با کوچه یاسمن خبر داد.
فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه درباره آخرین وضعیت بهسازی خط 5 متروی (تهران- گلشهر) گفت: از فروردین ماه 1396 به دلیل انجام عملیات بهسازی، خط 5 متروی تهران و حومه جمعه‌ها پذیرش مسافر نداشت که از این هفته (4 خردادماه 97) با اتمام فاز یک عملیات بهسازی، جمعه‌ها سرویس‌دهی به مسافران این خط انجام می‌شود.
امیر آریازند، قائم‌مقام معاونت برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران با اشاره به نقش مهم مشارکت ذی‌نفعان، گفت: یکی از دلایل ناکامی و شکست برنامه‌ها، مشارکت نداشتن ذی‌نفعان در فرآیند تدوین و اجرای برنامه‌هاست.


Page Generated in 0/0139 sec