printlogo


کد خبر: 193085تاریخ: 1397/3/6 00:00
اخبار

دیدار دوستانه تیم‌های ‌ملی فوتبال ایران و یونان لغو شد
سرمربی آلمانی تیم یونان خبر داد، دیدار دوستانه تیم‌ملی فوتبال این کشور برابر ایران لغو شد. به نقل از سایت اخبار فوتبال آلمان، قرار بود 2 تیم‌ملی یونان و ایران در دیداری دوستانه برابر هم به میدان بروند ولی میشائیل اسکیبه، سرمربی آلمانی تیم یونان خبر داد این دیدار دوستانه لغو شده است. او دلیل لغو این دیدار را که قرار بود 12 خرداد در اردوی ترکیه تیم‌ملی برگزار شود، بیان نکرده است.
در این‌صورت تیم‌ملی ایران باید بعد از بازی دوستانه با ترکیه، به مصاف تیم لیتوانی برود و پس از آن 3 بازی خود در مرحله گروهی این رقابت‌ها را انجام دهد.
تیم‌ملی یونان در انتخابی جام‌جهانی بعد از بلژیک در رده دوم قرار گرفت و در پلی‌آف به تیم کرواسی باخت و از رسیدن به جام‌جهانی بازماند.

والیبال ایران حریف فرانسه نشد
تیم‌ملی والیبال ایران در نخستین دیدارش در هفته اول لیگ ملت‌های والیبال، با نتیجه 3 بر یک برابر فرانسه شکست خورد. روز نخست هفته اول لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۸ از روز جمعه با برگزاری 8 دیدار در گروه‌های چهارگانه آغاز شد که در یکی از مهم‌ترین دیدارها از گروه B، تیم‌ملی والیبال ایران در شهر روئن میهمان تیم فرانسه بود که در پایان با نتیجه 3 بر یک مغلوب مدعی عنوان قهرمانی شد. در این دیدار که ششمین بازی 2 تیم در تاریخ دیدارهای روبه‌روی‌شان بود، شاگردان استفان تیلیه انتقام نخستین و تنهاترین شکست فرانسه برابر ایران را که در جام قهرمانان بزرگ قاره‌ها بود گرفتند و موفق شدند لیگ ملت‌های والیبال را با کسب 3 امتیاز شیرین خانگی آغاز کنند.

تکلیف پرسپولیس و سروش‌رفیعی مشخص شد
هافبک فصل گذشته الخور قطر تصمیم نهایی خود را درباره پیوستن به پرسپولیس گرفته است. جدایی سروش رفیعی از الخور قطر سبب شد مسؤولان باشگاه پرسپولیس با وجود محرومیت از سوی فیفا برای حضور در نقل و انتقالات تابستانی، پیگیر جذب وی شوند.
حمیدرضا گرشاسبی با وجود این محرومیت، مذاکرات اولیه خود را با رفیعی و مدیر برنامه‌های این بازیکن به‌طور رسمی آغاز کرده است. سرپرست باشگاه پرسپولیس به رفیعی اعلام کرده است نمی‌خواهد پیش از مشخص شدن تکلیف محرومیت این باشگاه، قول و قراری به وی بدهد که مبادا از پس آن برنیاید. سروش رفیعی که در پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر به مدت نیم‌فصل در بین شاگردان برانکو ایوانکوویچ حضور داشت قول مساعد برای حضور در جمع بازیکنان پرسپولیس را داده است اما موضوع شکایت باشگاه فولاد خوزستان از سروش رفیعی باعث شده این بازیکن هنوز نتواند تصمیم نهایی را درباره تیم فصل آینده‌اش بگیرد. در صورتی‌که محرومیت باشگاه پرسپولیس به طور قطعی برای حضور در نقل‌وانتقالات تابستانی لغو شود و رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مبنی بر شکایت باشگاه فولاد خوزستان باعث نشود این بازیکن به اهواز بازگردد باید او را جزو شاگردان فصل آینده پرسپولیس دانست.


Page Generated in 0/0052 sec