printlogo


کد خبر: 193086تاریخ: 1397/3/6 00:00
اخبار

در ستایش سکوت سیدجلال
نادر نامدار: از روز اعلام لیست 24 نفره تیم‌ملی یک‌هفته‌ای می‌گذرد. در این مدت تقریبا تمام مردم ایران نظرات خود را درباره خط خوردن نام سیدجلال حسینی، وریا غفوری، سیدحسین حسینی و کاوه رضایی اعلام کرده‌اند! وریا غفوری یکی، دو مصاحبه کوتاه انجام داده و از شوکه بودن خود حرف ‌زده و البته اعلام کرده فعلا قصد دارد استراحت کند و در کنار خانواده باشد. حسین حسینی هم مدعی شده خط خوردنش از تیم‌ملی برایش قابل پیش‎بینی بود. از خود کاوه رضایی واکنشی دیده نشده ولی رسانه‌های بلژیک حسابی از خط خوردن او شگفت‌زده شده‌ و از کی‌روش انتقاد کرده‌اند اما سیدجلال حسینی هنوز واکنشی نشان نداده است. تنها واکنش او لایک کردن پست علی کریمی بود که در حمایت از خود حسینی منتشر کرده بود. سکوت سیدجلال درباره خط خوردنش از تیم‌ملی معنادار به نظر می‌رسد. می‌توان از این سکوت تعبیرهای متفاوتی داشت. ممکن است او به نشانه اعتراض به خط خوردنش، سکوت کرده باشد. احتمالا او تصمیم گرفته با روشی کاملا محترمانه اعتراضش را به کی‌روش نشان دهد. به هر حال در تمام این سال‌ها رابطه خوبی بین او و کی‌روش وجود داشت و سرمربی تیم‌ملی حتی بعد از خط زدن نام سیدجلال، او را یکی از بهترین بازیکنان تاریخ تیم‌ملی معرفی کرده است و به همین دلایل احتمالا حسینی تصمیم گرفته بدون از بین بردن حرمت‌ها، به کی‌روش اعتراض کند که اگر اینگونه باشد باید او را به خاطر این نجابت، تحسین کرد.
اما احتمال دیگری هم وجود دارد؛ نام حسینی و 3 بازیکن دیگر در فهرست استندبای قرار گرفته و ممکن است اتفاقاتی رخ دهد و این بازیکنان به تیم‌ملی بازگردند. حتی عده‌ای معتقدند این فقط یک نمایش از سوی کارلوس کی‌روش است و او بزودی حسینی و غفوری را به تیم‌ملی بازخواهد گرداند اما حتی اگر نمایشی در کار نباشد، هنوز همه درها بسته نشده است و هر اتفاقی ممکن است در روزهای آینده رخ دهد. یک نمایش ضعیف یا خدای ناکرده مصدومیت یکی از مدافعان تیم‌ملی به معنای بازگشت سیدجلال به فهرست تیم‌ملی خواهد بود. احتمالا به همین دلیل حسینی ترجیح داده سکوت کند و به بازگشت به تیم‌ملی امیدوار باشد. دلیل سکوت سیدجلال هر چه باشد باید او را ستایش کرد که تحت تاثیر فضای موجود قرار نگرفت و کی‌روش را به روانی بودن و خیانت کردن و... متهم نکرد. شاید هر کس دیگری جای او بود، با کمترین استحقاق برای حضور در تیم ملی، هوچی گری
به راه می‌انداخت تا بلکه راهی برای حضوردر تیم‌ملی به رویش باز شود اما سیدجلال عاقل‌تر و بالغ‌تر از این حرف‌ها بود. او برخلاف خیلی از همبازیانش، همدوره‌ای‌هایش و حتی بزرگ‌ترهایش، ترجیح داد سکوت کند و جو را بیشتر از این متشنج نکند. به خاطر همین بزرگواری، باید به حسینی احترام گذاشت و امیدوار بود در روزهای آینده بهترین اتفاق‌ها برای او بیفتد.


اتفاق عجیب در آکادمی باشگاه استقلال
روابط تیره و تار صادق ورمزیار و گودرز حبیبی باعث شد تا آبی‌های پایتخت در هفته گذشته فراخوان 2 تست‌گیری متفاوت را منتشر کنند و به صورت همزمان در 2 مکان مختلف این تست‌گیری‌ها انجام شود. به گزارش ایسنا، آکادمی باشگاه استقلال هفته عجیبی را پشت سر گذاشت و در حرکتی نادر، 2 بار فراخوان تست‌گیری در 2 مکان مختلف را منتشر کرد. چند هفته قبل جلسه هیات امنای باشگاه استقلال متشکل از سیدرضا افتخاری، علی جباری، جواد قراب، گودرز حبیبی و مهدی عبدیان برگزار شد و گودرز حبیبی به عنوان رئیس آکادمی استقلال انتخاب و صادق ورمزیار نیز به عنوان سرپرست تیم‌های پایه منصوب شد. پس از این انتصابات، فراخوان تست‌گیری در روز یکشنبه توسط باشگاه استقلال منتشر شد اما 3 روز بعد فراخوان دیگری باز هم توسط باشگاه استقلال اطلاع‌رسانی شد. نکته عجیب این مساله، برگزاری این دو تست‌گیری به صورت همزمان و در 2 مکان مختلف است که توسط صادق ورمزیار و گودرز حبیبی در حال انجام است. این ناهماهنگی نشان‌ می‌دهد مسؤولان و اعضای آکادمی استقلال هنوز نتوانسته‌اند با یکدیگر به تفاهم برسند و گویا مشکلاتی بین حبیبی و ورمزیار دیده می‌شود. مشکلاتی که جرقه‌های نخست آن در آکادمی استقلال دیده می‌شود و اگر افتخاری، مدیرعامل تیم به این قضیه ورود نکند، حاشیه دیگری دامن آبی‌پوشان را خواهد گرفت و دودستگی را در این تیم ایجاد خواهد کرد.


Page Generated in 0/0056 sec