printlogo


کد خبر: 193151تاریخ: 1397/3/7 00:00
اخبار

لوطی  و  روشنفکرنما
تفاوت ملک‌مطیعی با مخملباف از نظر ده‌نمکی
مسعود ده‌نمکی، کارگردان کشورمان با انتشار تصویری از مرحوم ناصر ملک‌مطیعی در اینستاگرامش متن متفاوتی را منتشر کرد. ده‌نمکی در یادداشت اینستاگرامی خود آورده است: تفاوت مرحوم ملک‌مطیعی با مخملباف در همین امروز آنهاست. لوطی در وطن و روشنفکر در آغوش اجنبی. لوطی که توسط خالق توبه نصوح تکفیر و ممنوع‌الکار شد و فیلم برزخی‌هایش توقیف و دیگری از فیلم توبه نصوح به فیلم سکس و فلسفه رسید.


برگزاری ششمین نمایشگاه ایران‌نوشت در سال جاری
نشست مشترک مدیر شبکه کودک و نوجوان سیما و مدیرعامل مجمع نوشت‌افزار ایرانی - اسلامی به منظور بررسی زمینه‌های همکاری دوجانبه برگزار شد. به گزارش تسنیم، در ابتدای این نشست صمیمانه سعید حسینی، مدیرعامل مجمع نوشت‌افزار ایرانی - اسلامی به تشریح برنامه‌های سال 97 این مجمع از جمله برگزاری ششمین نمایشگاه ایران‌نوشت پرداخت و گفت: نمایشگاه ایران‌نوشت با حمایت‌های رسانه ملی بویژه شبکه کودک سیما در سال حمایت از کالای ایرانی با قدرت‌تر از همیشه و با حضور تولیدکنندگان نوشت‌افزارهای ایرانی از سراسر کشور برگزار خواهد شد. حسینی درباره پیشنهادات همکاری‌ مشترک گفت: برنامه‌سازی با محوریت موضوع نوشت‌افزار ایرانی - اسلامی برای کودکان و نوجوانان، تولید و پخش فیلم‌های کوتاه ترویجی و اطلاع‌رسانی نمایشگاه‌های ایران‌نوشت در سراسر کشور از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای همکاری مشترک با شبکه کودک سیما است. محمد سرشار، مدیر شبکه کودک سیما نیز در این نشست با ابراز خرسندی از رشد جریان مردمی نوشت‌افزار ایرانی – اسلامی، گفت:  نمایش چرخه تولید محصولات مانند نوشت‌افزار برای مخاطب کودک و نوجوان جذاب است و می‌توان با همراه کردن مخاطب در طول مسیر تولید محصولات فرهنگی آنها را به خرید و استفاده از این محصولات ترغیب کرد. شبکه کودک با تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای خود از جریان مردمی نوشت‌افزار ایرانی- اسلامی حمایت خواهد کرد. مجمع نوشت‌افزار ایرانی - اسلامی از سال 92 به عنوان یک تشکل مردمی فعالیت خود را آغاز کرده که در 5 سال گذشته به عنوان یکی از مهم‌ترین و اثرگذارترین تشکل‌های فرهنگی در حوزه کودک و نوجوان نقش ایفا کرده است.


پاسخ «مورگان فریمن»
به اتهام رسوایی اخلاقی چه بود؟
فریمن به شکایت ۸ زن از خود به اتهام آزار و اذیت جنسی واکنش نشان داد و این ادعاها را کذب خواند. به گزارش ایسنا به نقل از گاردین، پس از اینکه رسانه‌ها از شکایت چند زن از «مورگان فریمن» به سبب رفتار نامناسب و آزار و اذیت پرده برداشتند، این بازیگر برنده اسکار اعلام کرد هرگونه صحبت مطرح شده در این باره اشتباه است اما وی از تمام کسانی که ممکن است آنها را ناراحت کرده باشد، عذرخواهی می‌کند. فریمن در واکنش به این اتهامات در بیانیه‌ای گفت: «از  اینکه ۸۰ سال از زندگی‌ام در یک چشم به هم زدن و با گزارش رسانه‌ها در خطر فروپاشی است، ویران شدم اما می‌خواهم روشن صحبت کنم، من محیط ناامن کاری برای کسی ایجاد نکردم. به زنان تعرض نکردم و از آنها در ازای پیشرفت و استخدام درخواستی نکردم و همه این ادعاهای مطرح شده کذب است. من آدمی هستم که تلاش می‌کنم فضا را برای اطرافیانم راحت کنم و با آنها شوخی می‌کنم اما مشخصا همیشه این رفتارها طبق قصد و نیت من پیش نرفته است و به همین دلیل است که از همه کسانی که احتمالا آنها را ناراحت کردم عذر می‌خواهم.» مورگان فریمن ۸۰ ساله که در طول ۵۰ سال گذشته در بیش از ۱۰۰ اثر سینمایی بازی کرده‌ است،‌ نخستین‌بار در سال ۱۹۶۴ مقابل دوربین قرار گرفت و تاکنون 5 ‌بار نامزد جایزه اسکار شده که در سال ۲۰۰۴ برای فیلم «عزیز میلیون دلاری» بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد.


Page Generated in 0/0138 sec