printlogo


کد خبر: 193157تاریخ: 1397/3/7 00:00
اخبار

قول رئیس AFC به سعودی‌ها برای برخورد با باشگاه‌های ایرانی
رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در سفر به عربستان به آنها قول داد با باشگاه‌‌های ایرانی که رفتارهای غیرورزشی از خود نشان می‌دهند برخورد شود. به نقل از العرب‌نیوز، شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا به عربستان سعودی سفر کرده تا نشستی را با مسؤولان ورزش این کشور برگزار کند. رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در واکنش به این سوال که AFC چه برخوردی با رفتارهای باشگاه‌های ایرانی دارد، اینگونه پاسخ داد: هرگونه رفتار غیرورزشی از باشگاه‌‌های ایرانی و دیگر باشگاه‌ها در کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا بررسی خواهد شد و من شخصا هیچ دخالتی در این زمینه نخواهم داشت. به گزارش ایسنا، علاوه بر رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا، جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا هم به عربستان سفر کرده و به نظر می‌رسد سعودی‌ها می‌خواهند  از  این سفر به سود خود و به ضرر ایران بهره گیرند و امتیازاتی را هم از کنفدراسیون فوتبال آسیا و هم از فیفا بگیرند.

محمد صلاح به جام‌جهانی می‌رسد
پزشک تیم‌ملی فوتبال مصر تاکید کرد محمد صلاح مشکلی برای حضور در جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه نخواهد داشت. به نقل از  العاجل، در فینال لیگ قهرمانان اروپا دو تیم لیورپول و رئال‌مادرید به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی 3 بر یک رئال‌مادرید به پایان رسید تا کهکشانی‌ها جام قهرمانی را بالای سر ببرند. امید نخست لیورپول برای درخشش در این دیدار محمد صلاح بود که در همان نیمه نخست با خطای شدیدی که سرخیو راموس روی او انجام داد مصدوم شد و نتوانست به بازی ادامه دهد. آسیب‌دیدگی صلاح موجی از نگرانی را بین هواداران این بازیکن ایجاد کرد اما به نظر می‌رسد این بازیکن می‌تواند در روسیه به میدان برود. پزشک تیم‌ملی فوتبال مصر در این‌باره گفت: به لیورپول سفر می‌کنیم تا وضعیت صلاح را از نزدیک بررسی کنیم. در تماسی که با پزشک لیورپول داشتم او به من گفت صلاح می‌تواند در جام‌جهانی به میدان برود و خوشبختانه نگرانی در این زمینه وجود ندارد. صلاح بزودی به اردوی تیم‌ملی ملحق می‌شود تا مراحل درمان را با دقت پشت‌سر گذارد. هنوز هیچ چیزی مشخص نیست و همه‌چیز بستگی به مراحل درمان دارد.

شکست ناباورانه والیبال ایران برابر ژاپن
تیم‌ملی والیبال ایران در سومین دیدارش در هفته اول لیگ ملت‌های والیبال، با نتیجه 3 بر یک به ژاپن باخت. در ادامه مسابقات روز سوم و پایانی هفته اول لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۸ روز گذشته تیم‌ملی والیبال ایران در سومین دیدارش و در نبردی تمام‌آسیایی رو در روی تیم‌ملی ژاپن قرار گرفت و به‌رغم آنکه در سالیان اخیر والیبال ایران پیروز بی‌چون و چرا در برابر تیم‌های آسیایی بود در روزی که هیچ نشانی از والیبال جنگنده خود نداشت با نتیجه 3 بر یک شکست خورد تا در پایان هفته اول لیگ ملت‌های والیبال با یک برد و 2 باخت به کارش پایان دهد.


Page Generated in 0/0057 sec