printlogo


کد خبر: 193270تاریخ: 1397/3/9 00:00
اخبار

دستور رهبر انقلاب به رییس قوه قضاییه
حدود الهی در رابطه با متهمان جنایت مدرسه‌ غرب تهران اجرا شود
در پی جنایت اندوهبار در یکی از مدارس غرب تهران، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به ریاست قوه قضاییه دستور دادند پس از محاکمه، در اسرع وقت حدود الهی در رابطه با متهمان اجرا شود.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
آیت‌الله آملی ریاست محترم قوه قضاییه
با سلام
خبر جنایت در یکی از مدارس غرب تهران موجب اندوه و تأسف شد. مقتضی است پس از محاکمه سریعاً حدود الهی را در رابطه با محکومین اجرا نمایید.
سید علی خامنه‌ای/ ۸ خرداد ۱۳۹۷


با حکم فرمانده معظم کل قوا انجام شد
انتصاب فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) آجا
حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در حکمی امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد را به سمت فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (صلی‌الله‌علیه‌و‌آله) آجا منصوب کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن حکم فرمانده کل قوا به این شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد
نظر به تعهد و شایستگی و تجارب ارزنده، شما را به سمت فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(صلی‌الله‌علیه‌و‌آله) آجا منصوب می‌کنم. رشد و استحکام بیش از پیش سازمان پدافندی همراه با شناخت اهداف و عمل دشمن، تقویت آموزش‌ها، نگهداری
به روز از ابزار و تجهیزات و استفاده حداکثری از آنها، هوشیاری و بهنگام بودن آمادگی‌ها با بهره‌گیری از روش‌های متنوع پدافندی در تعامل اثربخش و هم‌افزا با مجموعه بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران و بخش‌های مرتبط لشکری و کشوری مورد انتظار است.
از تلاش‌ها و خدمات امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی در دوره مسؤولیت تشکر می‌کنم.
توفیق همگان را از خداوند متعال مسألت دارم.
سیدعلی خامنه‌ای
۸ خرداد 97

عامل انفجار حزب جمهوری اسلامی کشته شد
محمدرضا کلاهی‌صمدی، عامل انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی 3 سال پیش به قتل رسیده است. رسانه‌‌‌‌های هلندی به نقل از دادگاهی که برای 2 نفر در هلند به اتهام قتل «علی معتمد» برگزار شده بود، اعلام کرده‌‌‌اند وی در حقیقت همان «محمدرضا کلاهی‌صمدی» است که در حزب جمهوری اسلامی بمب‌‌‌گذاری کرده بود.
 نام متهمان به قتل «انور» 28 ساله و «مورئو» 35 ساله است.  علی معتمد نام شخصی است که 15 دسامبر 2015 در سن 56 سالگی در هلند به قتل رسید.
 37 سال از شهادت شهید بهشتی و یارانش در حزب جمهوری اسلامی در تاریخ 7 تیر سال 1360 (1981) می‌گذرد و اکنون مشخص شده عامل این بمب‌‌گذاری که به اروپا گریخته بود، 3 سال پیش کشته شده است.
 کلاهی با نام مستعار «معتمدی» در هلند اقامت گرفته و به شکلی ناشناس در این کشور مخفی شده بود. او در آنجا ازدواج کرده بود و یک فرزند پسر داشت.


Page Generated in 0/0124 sec