printlogo


کد خبر: 193331تاریخ: 1397/3/10 00:00
اخبار

لواندوفسکی رسماً خواهان جدایی از بایرن شد
 مدیربرنامه‌های روبرت لواندوفسکی تایید کرد این بازیکن درخواست جدایی از بایرن مونیخ در تابستان پیش رو را به باشگاه ارائه کرده است. پینی زهاوی، مدیر برنامه‌های روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بایرن مونیخ تایید کرد این بازیکن درخواست جدایی از این تیم در تابستان را به باشگاه ارائه داده و مشتاق است به تیمی دیگر بپیوندد. از رئال‌مادرید به عنوان گزینه بعدی این مهاجم لهستانی یاد شده است ولی همواره باشگاه بایرن مونیخ و کارل هاینتس رومنیگه این انتقال را منتفی دانسته‌اند. زهاوی که در فوریه به عنوان مدیربرنامه‌های این بازیکن شروع به کار کرد، گفت: روبرت می‌خواهد در تابستان بایرن را ترک کند.  او نیاز به تغییر در فوتبال خود می‌بیند و انگیزه مالی برای این کار ندارد بلکه می‌خواهد فضای جدیدی را تجربه کند. لواندوفسکی در تابستان باید تیم‌ملی لهستان را در جام‌جهانی همراهی کند و بعد از این رقابت‌ها تیم بعدی خود را اعلام خواهد کرد.

تاج به دلیل عارضه قلبی در ترکیه بستری شد
رئیس فدراسیون فوتبال که در ترکیه دچار عارضه قلبی شده بود، در وضعیت پایدار قرار گرفت. رئیس فدراسیون فوتبال روز سه‌شنبه در ترکیه دچار عارضه قلبی شد و بلافاصله توسط دبیرکل فدراسیون و مدیر دپارتمان تیم‌های ملی به بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی در استانبول انتقال یافت. کادر پزشکان در بیمارستان پس از شور و تشکیل کمیسیون تصمیم به انجام عمل آنژیوگرافی گرفتند تا وضعیت جسمانی تاج را به صورت دقیق‌تر زیر نظر داشته باشند. علوی، مشاور و مسؤول دفتر حوزه ریاست فدراسیون فوتبال در همین رابطه گفت: خوشبختانه با رسیدگی بموقع کادر بیمارستان و رفع گرفتگی یکی از عروق اصلی، در حال حاضر وضعیت عمومی تاج در شرایط باثباتی قرار گرفته است.  با این وجود، نظر قطعی درباره زمان ترخیص او پس از اعلام پزشک و در ساعات آینده
اعلام خواهد شد.
 
پیشنهاد عجیب و تمسخرآمیز به سنگربان لیورپول
یک باشگاه دسته سومی ایتالیایی خواستار جذب سنگربان پراشتباه لیورپول شده است. ‌به نقل از رویترز، لوریس کاریوس، سنگربان آلمانی لیورپول در دیدار برابر رئال‌مادرید نمایش کابوس‌واری از خود نشان داد. این دروازه‌بان 2 گل بد دریافت کرد که باعث شد انتقادهای زیادی از او شود و در نهایت لیورپول با نتیجه‌ 3 بر یک تن به شکست دهد. یک باشگاه دسته سومی ایتالیایی به کاریوس پیشنهاد رسمی داده است. رئیس باشگاه جورجیو گراسی گفت‌: پیشنهاد یک‌ساله به کاریوس داده‌ایم.  فکر می‌کنم باشگاه ما می‌تواند آرامش را به کاریوس برگرداند. لیورپول که بعد از جدایی رینا مشکلات زیادی در خط دروازه‌ خود داشته است به دنبال جذب یک دروازه‌بان بزرگ در تابستان است و بسیار بعید است دیگر کاریوس شانسی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی قرمزپوشان آنفیلد داشته باشد.

استقبال AFC از پیشنهاد رئیس فیفا
کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد مشکلی با پیشنهاد رئیس فیفا برای تغییر در برگزاری جام‌جهانی باشگاهی ندارد. ‌به نقل از العاجل، جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا برای دومین بار در چند هفته اخیر به عربستان سفر کرده تا دیداری با سران بلندپایه ورزش این کشور و البته ولیعهد سعودی‌ها داشته باشد. رئیس فیفا در عربستان پیشنهادی مطرح کرد که با استقبال رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا مواجه شد. اینفانتینو پیشنهاد داد جام‌جهانی باشگاهی هر 4 سال یک بار و با مشارکت ۲۴ تیم برگزار شود به طوری که ۱۲ تیم از  آنها از  قاره اروپا باشند. جام‌جهانی باشگاهی هر ساله برگزار می‌شود و در آن 7 تیم شرکت می‌کنند اما رئیس فیفا پیشنهاد داده که از سال ۲۰۲۱ با مشارکت ۲۴ تیم برگزار شود و به جای هر سال، هر 4 سال یک بار درست مثل جام‌جهانی برگزار شود. کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که شیخ سلمان در دیداری که با اینفانتینو داشت، تاکید کرده مشکلی با این پیشنهاد ندارد.
 


Page Generated in 0/0054 sec