printlogo


کد خبر: 193399تاریخ: 1397/3/12 00:00
اخبار

فدراسیون فوتبال روابطش را با یونان تعلیق کرد
فدراسیون فوتبال ایران درباره 2 دیدار برابر یونان و کوزوو بیانیه‌ای صادر کرد. در این بیانیه آمده است: در پی لغو یک‌طرفه دیدار آماده‌سازی بین تیم‌های یونان و ایران از سوی فدراسیون فوتبال یونان، بدین وسیله فدراسیون فوتبال ایران اعلام می‌کند: لغو این دیدار که برای دوازدهم خرداد و در روز فیفا برنامه‌ریزی شده بود، آسیبی جدی به برنامه تیم‌ملی فوتبال ایران در مرحله نهایی اردوی آماده‌سازی جهت حضور در جام‌جهانی 2018 وارد کرد. برخلاف ادعاهای اعلام شده، تیم‌ملی فوتبال ایران همواره آماده بازی در یونان بود، کمااینکه مستندات رد و بدل شده میان 2 فدراسیون حکایت از این موضوع دارد. فدراسیون فوتبال ایران با گزارش موضوع به فیفا پیش خواهد رفت و تمام اقدامات قانونی برای جبران خسارت‌های ایجاد شده در زمینه ورزشی و مالی را انجام خواهد داد. تا زمان اقدام فیفا نسبت به این گزارش، فدراسیون فوتبال ایران اعلام می‌کند که روابطش را با فدراسیون فوتبال یونان به حالت تعلیق درمی‌آورد.

لیگ هجدهم فوتبال قرعه‌کشی شد
با برگزاری مراسم قرعه‌کشی لیگ هجدهم فوتبال، برنامه کامل فصل جدید این رقابت‌ها مشخص شد. مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر فوتبال پنجشنبه شب در سالن همایش‌های بین‌المللی رازی برگزار شد و تیم‌ها حریفان خودشان را در ۳۰ هفته این رقابت‌ها شناختند. طبق برنامه اعلام شده توسط سازمان لیگ، فصل جدید لیگ برتر از تاریخ ۴ مردادماه آغاز می‌شود. همچنین پیش از آغاز لیگ برتر، استقلال و پرسپولیس ۲۹ تیرماه در چارچوب سوپرجام فوتبال ایران، داربی ۸۷ را برگزار خواهند کرد.

کدام بازیکن رئال‌مادرید با زیدان خداحافظی نکرد؟
مهاجم ولزی پس از استعفای زیدان از سمت خود به عنوان سرمربی رئال‌مادرید واکنش نشان نداد. تنها یک بازیکن هیچ واکنشی نسبت به این اتفاق مهم نشان نداد و او کسی نیست جز گرت بیل.  مهاجم ولزی دوران‌ متفاوتی را از زمان حضور زیدان در رئال‌مادرید گذراند.  در شروع کار سرمربی فرانسوی، او در ترکیب اصلی حضور داشت و زیدان از او حمایت می‌کرد اما آسیب‌دیدگی‌ها و پیشرفت مارکو آسنسیو و لوکاس واسکس باعث شد بیل نیمکت‌نشین شود. مهاجم ولزی از نیمکت‌نشینی‌اش ناراضی بود و پس از درخشش در فینال لیگ قهرمانان اروپا (برابر لیورپول دبل کرد) به رسانه‌ها گفت: دوست داشتم از ابتدا به میدان می‌رفتم. علاوه بر بازیکنان کنونی مادرید، خاویر تباس (رئیس لالیگا)، رائول گونسالس (مهاجم پیشین رئال‌مادرید) و ژاوی آلونسو (هافبک پیشین رئال‌مادرید) نیز نسبت به استعفای زیدان واکنش نشان دادند.

آقاخان به استقلال پیوست
مهاجم فصل قبل تیم فوتبال پیکان با عقد قراردادی سه‌ساله به استقلال پیوست. مرتضی آقاخان، مهاجم فصل پیش تیم فوتبال پیکان با عقد قراردادی 3 ساله به استقلال تهران پیوست. آقاخان نخستین خرید آبی‌های پایتخت برای لیگ هجدهم است.

اعلام مبلغ انتقال قلی‌زاده به شارلروا
یک سایت بلژیکی از مبلغ انتقال هافبک سایپا به باشگاه شارلروای بلژیک پرده برداشت. سایت dhnet بلژیک خبر داد که باشگاه شارلروا هفته آینده رسما یک بازیکن دیگر به نام امید نورافکن، بازیکن باشگاه استقلال ایران را به خدمت خواهد گرفت.  چند روز پیش علی قلی‌زاده، هافبک تیم سایپا با قراردادی ۲ ساله به این تیم پیوسته بود. مبلغی که شارلروا برای جذب قلی‌زاده صرف کرده است حدود ۳۵۰ هزار یورو است. توافق نهایی با نورافکن نیز انجام شده است و این مدافع هفته آینده با مبلغ ۲۵۰ هزار یورو به شارلروا منتقل می‌شود. کاوه رضایی، مهاجم سابق استقلال از فصل گذشته برای شارلروا بازی می‌کند. عملکرد درخشان رضایی در طول یک فصل حضور در تیم بلژیکی، مسؤولان این باشگاه را مجاب کرد تا به دنبال جذب بازیکنان ایرانی دیگر بروند.
 


Page Generated in 0/0048 sec