printlogo


کد خبر: 193453تاریخ: 1397/3/13 00:00
اخبار

پیروزی تیم‌ملی والیبال ایران برابر شاگردان ولاسکو
تیم‌ملی والیبال ایران موفق شد در نخستین دیدارش در هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۸، با نتیجه 3 بر 2 برابر شاگردان خولیو ولاسکو در تیم‌ملی آرژانتین به پیروزی برسد. در آخرین دیدار روز نخست هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال از گروه G و از ساعت 4:40 بامداد شنبه، تیم‌ملی والیبال ایران در سالن سالیدای شهر سن‌خوآن میهمان شاگردان خولیو ولاسکو در تیم‌ملی آرژانتین بود که در پایان، تیم‌ملی والیبال ایران موفق شد با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی برسد و با کسب 2 امتیاز این دیدار با ۵ امتیاز به رده دهم صعود کند و آرژانتین هم با 4 شکست و  یک امتیاز در رده چهاردهم باقی ماند.

از شایعه تا واقعیت  خطر محرومیت برای استقلال!
استقلال هم مثل پرسپولیس باید چشم‌انتظار نتیجه گزارشی باشد که ماجان، بازرس ویژه ‌ای‌اف‌سی برای ارزیابی دفاتر و اسناد مالی این تیم‌ها نوشته است. این‌بار مسؤولان کنفدراسیون فوتبال آسیا دقیق‌‌‌‌‌‌تر از همیشه و حتی با مترجم مورد اطمینان خودشان به این باشگاه‌ها رفتند و بررسی‌ها را انجام دادند. حالا اما فصل بررسی‌ها به سر رسیده و آنها برای سال 2019 نتایج‌شان را اعلام خواهند کرد. ولی شایعه کنار گذاشتن استقلال از لیگ قهرمانان آسیا از کجا به رسانه‌ها رسید؟ یک مدیربرنامه‌‌های نه‌چندان سرشناس که پرونده 7 یا 8 طلبکار استقلال را در اختیار گرفته، این ادعا را طرح کرده است. او اینها را گفته و تاکید کرده در جلسه کمیته انضباطی ‌ای‌اف‌سی که درست در روز دهم تیر برگزار می‌شود اعضا رای به محرومیت استقلال برای این پرونده‌ها می‌دهند. او دنبال پول موکلانش است و استقلال هم دنبال بازیکن خریدن. امکان ممانعت از بستن قراردادهای استقلال یا پرسپولیس هم که وجود ندارد و حداقل اینکه فدراسیون تاج این ریسک را نمی‌کند و شر برای خودش نمی‌خرد، پس شکایت به ‌ای‌اف‌سی شده یک راهکار برای این وکلا و کارگزارها! حتی اگر قرار به طرح پرونده استقلال در آن نشست باشد، استقلال کلی طلب از مرحله اخیر لیگ قهرمانان آسیا دارد که می‌توانند بدهی‌های این باشگاه را از همان محل کم کنند. کسر امتیاز از لیگ داخلی و بعد محرومیت از فصل بعد از راهکارهای محتمل‌تری هستند تا از سکه انداختن مسابقات مهم لیگ قهرمانان آسیا. واسطه‌ها برای رسیدن به پول جنجال‌‌‌هایی راه می‌اندازند بی‌آنکه به تبعاتش بین هواداران توجهی داشته باشند!

برانکو: مسلمان جایی در تیم ما نخواهد داشت
سرمربی تیم پرسپولیس نسبت به شایعه ماندن محسن مسلمان در این تیم که بتازگی به راه افتاده واکنش نشان داد. از روز جمعه که محسن مسلمان پستی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که در آن عکسی از برانکو وجود داشت، این شایعه مطرح شده که این بازیکن در پرسپولیس باقی خواهد ماند و برانکو نظر مساعد خود را در این‌باره اعلام کرده است. این در حالی است که سرمربی پرسپولیس این روزها فارغ از هیاهوی فوتبال در شهر واراژدین کرواسی مشغول استراحت بوده و اخبار فوتبال ایران را رصد می‌کند و جالب اینجاست که نظر او درباره محسن مسلمان هیچ تغییری نکرده و این بازیکن در اندیشه‌های تاکتیکی برانکو برای فصل بعد جایی نخواهد داشت. برانکو در گفت‌وگویی کوتاه با فارس، درباره این شایعه که در فضای مجازی پخش شده با ماندن مسلمان در پرسپولیس موافقت کرده است،‌ گفت: من در این باره صحبت‌هایم را با مسؤولان باشگاه در میان گذاشتم و چه پنجره نقل‌وانتقالات باز شود و چه باز نشود تصمیم من تغییر نخواهد کرد. وی افزود: به عنوان سرمربی و عضوی از خانواده پرسپولیس از محسن مسلمان بابت همه کارهای خوب و تلاش‌هایی که برای پرسپولیس انجام داده تشکر می‌کنم و امیدوارم گام‌های بعدی‌اش‌ را بلندتر از قبل بردارد. من برای او در تیم جدیدش آرزوی موفقیت می‌کنم و بابت زحماتی که برای تیم پرسپولیس کشیده قدردان او هستم اما همانطور که گفتم نظرم تغییر نخواهد کرد.


Page Generated in 0/0055 sec