printlogo


کد خبر: 193478تاریخ: 1397/3/13 00:00
کوتاه و گویا

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان از جریمه 5/1 میلیارد ریالی عامل قاچاق
 317 دستگاه گوشی تلفن همراه خبر داد. رضا قشلاقی گفت: در راستای اجرای برنامه‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد با عوامل قاچاق کالا و ارز، در بازرسی از یک واحد صنفی، 317 دستگاه انواع گوشی تلفن همراه قاچاق کشف و گزارش به شعبه پنجم رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی رشت ارسال شد. مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان اظهار داشت: شعبه رسیدگی‌کننده پس از بررسی پرونده و با احراز تخلف، متهم را به استناد بند «الف» ماده 18 مکرر قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز به ضبط کالای قاچاق مکشوفه و پرداخت یک میلیارد و 518 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.
مراسم قرعه‌کشی جوایز جشنواره عیدانه شهروند 8 لغایت 10 خردادماه در فروشگاه‌های شهروند با اهدای هدایای نفیسی برگزار شد و مورد استقبال شهروندان قرار گرفت. این مراسم از ساعت 21 تا 23 روز سه‌شنبه 8 خرداد در فروشگاه شهرری، چهارشنبه 9 خرداد در فروشگاه بیهقی و پنجشنبه 10 خرداد در فروشگاه شهروند المپیک برگزار شد.
فرشاد هاشمیان از برگزاری نهمین همایش داروسازی بالینی و هجدهمین همایش بین‌المللی داروسازی بالینی (ACCP) خبر داد و گفت: همایش ACCP (همایش  بین‌المللی داروسازی بالینی آسیا) هر سال در یک کشور برگزار می‌شود که امسال ایران توانسته میزبانی آن را بر عهده بگیرد. دبیر علمی همایش  افزود: در سال‌های گذشته، این کنگره در کشورهای آسیای شرقی و ژاپن برگزار می‌شد که امسال در منطقه غرب آسیا، ایران توانست برای نخستین بار برگزاری آن را بر عهده بگیرد.
طولانی‌ترین سفره افطاری شهر تهران با عنوان «سفره، سفره‌دار مدینه» همزمان با شب میلاد باسعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) به همراه برپایی جشن ولادت با مشارکت هیات مردمی خادمین اهل بیت (ع) در منطقه 10 شهرداری تهران گسترده شد.
مرتضی رحمان‌زاده،  شهردار منطقه 13 تهران از برپایی پردیس امام و قرآن با مشارکت مناطق 4،9،12،13،16 و21 در ضلع شرقی حرم مطهر امام خمینی(ره) به مناسبت فرارسیدن بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد و افزود: پردیس فرهنگی امام و قرآن همزمان با سالروز رحلت امام عظیم‌الشأن، به زائران و مجاوران حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران خدمات فرهنگی ارائه می‌دهد.
 


Page Generated in 0/0047 sec