printlogo


کد خبر: 193479تاریخ: 1397/3/13 00:00
اخبار

مدیرکل پایش و نظارت هوای کشور خبر داد
گردوغبار در راه پایتخت
مدیر کل پایش و نظارت هوای کشور گفت: طی روزهای آینده شاهد خیزش گرد و غبار در شهر تهران خواهیم بود. احد وظیفه، مدیر کل پایش و نظارت هوای کشور با اشاره به وقوع گردوغبار در استان تهران و شهرستان‌های اطراف آن به باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: طی روزهای آینده شاهد وقوع و خیزش گردوغبار در شهر تهران خواهیم بود. وی افزود: میزان گرد و غبار استان تهران به دلیل وزش باد شدید بیشتر می‌شود اما این ناپایداری به دلیل بارش باران در استان و شهرستان‌های اطراف دوام نخواهد داشت. وظیفه گفت: بارندگی‌ها در استان بویژه برای امروز بیشتر می‌شود و همین امر موجب کمتر شدن گرد و غبار خواهد شد. وی افزود: شرایط جوی استان تهران طی 2 روز آینده همراه با تندباد خواهد بود و از شهروندانی که قصد رفت‌وآمد در شهر را دارند، می‌خواهیم تا حد امکان از تردد در معابر خودداری کنند.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران:
سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران افزایش نمی‌یابد
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اعمال محدودیت‌هایی برای صدور طرح ترافیک تمام سهمیه‌بگیران، گفت: سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران افزایش نمی‌یابد. به گزارش فارس، محسن پورسیدآقایی با اشاره به اینکه اعمال محدودیت‌ها در سهمیه طرح ترافیک برای تمام اقشار صورت گرفته است، اظهار داشت:  تاکنون بیش از 2 هزار طرح ترافیک به خبرنگاران تعلق گرفته است و بیش از 50 درصد از خبرنگاران متقاضی، طرح ترافیک خود را دریافت کرده‌اند، در حالی که تنها  یک‌سوم از جانبازان و کمتر از 10 درصد از اساتید متقاضی طرح ترافیک، سهمیه خود را دریافت کرده‌اند. وی افزود: این انتظار که تمام متقاضیان دریافت طرح خبرنگاری بدون هیچ محدودیتی طرح دریافت کنند اشتباه است، چراکه وقتی همه اقشار  برای دریافت طرح ترافیک با محدودیت مواجه هستند دلیلی ندارد این محدودیت درباره خبرنگاران اعمال نشود. معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران تصریح کرد: تاکنون 50 درصد از خبرنگاران متقاضی سهمیه طرح ترافیک خود را دریافت کرده‌اند و بزودی اسامی آنها منتشر خواهد شد، بنابراین افزایش سهمیه‌ای در این حوزه نخواهیم داشت. وی با بیان اینکه بسیاری از مدیران و معاونان سازمان‌های گوناگون موفق به دریافت طرح ترافیک آن هم با پرداخت تمام هزینه نشده‌اند، گفت: وقتی برای تمام اقشار محدودیت وجود دارد منصفانه نیست سهمیه قشری دیگر100 درصد تعلق گیرد.  به گفته پورسیدآقایی، مکانیزم  صدور کارت بلیت‌های یک‌ساله برای خبرنگارانی که طرح ترافیک دریافت نکرده‌اند در حال بررسی است و بزودی توزیع خواهد شد.


آخرین وضعیت بیماری  تب کریمه کنگو
رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت فوت 10 نفر بر اثر بیماری تب کریمه کنگو را تکذیب کرد. به گزارش  «وطن امروز»، محمدمهدی گویا، رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با تکذیب فوت 10 نفر بر اثر بیماری تب کریمه کنگو، گفت: از ابتدای سال جارى تاکنون ٢٤ نفر به این بیماری مبتلا شدند و 2 نفر فوت کرده‌اند که یک نفر از آنها پیرمرد 72 ساله‌ای بود که مبتلا به نوعی از بیماری خونی بوده و به تب کریمه کنگو نیز مبتلا شده و فوت کرده است. وی افزود: این فرد ساکن یکی از مناطق روستایی بندرعباس بوده و به مدت یک هفته تحت درمان قرار داشت و سرانجام فوت کرد. رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت تصریح کرد: اقدامات مراقبتى، اطلاع‌رسانى و آموزشی در راس برنامه‌هاى پیشگیرى از این بیمارى قرار دارد.
 


Page Generated in 0/0049 sec