printlogo


کد خبر: 193587تاریخ: 1397/3/20 00:00
اخبار

بازتاب خوشتیپی بازیکنان ایران در دیلی‌میل
دیلی‌میل در گزارشی به خوشتیپی ملی‌پوشان ایران در جام‌جهانی روسیه پرداخت. مسابقات جام‌جهانی فوتبال در روسیه از روز پنجشنبه آغاز می‌شود. اعضای تیم‌ملی فوتبال ایران نیز اکنون در روسیه هستند و خودشان را برای بازی با مراکش آماده می‌کنند. دیلی‌میل در گزارشی به عکس بازیکنان ایرانی در روسیه اشاره کرد و نوشت: عکس بازیکنان خوشتیپ ایرانی در توئیتر و رسانه‌های گروهی دیگر بازتاب گسترده‌ای داشت و خیلی‌ها را به تیم‌ملی ایران علاقه‌مند کرد. بازیکنان تیم‌ملی فوتبال ایران اکنون در کمپ مسکو خودشان را برای جام‌جهانی آماده می‌کنند.

تیتر خنده‌دار سایت بلژیکی درباره تیم فوتبال ایران
سایت اسپورت بلژیک در خبری اعلام کرد که تیم فوتبال ایران کفش‌ برای پوشیدن پیدا نمی‌کند. سایت ‌اسپورت در این خبر اعلام کرد  که تحریم‌های دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا علیه ایران پیامدهای غیرمنتظره‌ای داشت که یکی از آنها امتناع کمپانی نایکی از دادن کفش به بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بوده است. سایت بلژیکی در تیتر این خبر نوشته است که اعضای تیم فوتبال ایران کفش برای پوشیدن پیدا نمی‌کنند! در ادامه‌ خبر آمده است: ایران با عصبانیت به این اتفاق واکنش نشان داده است. کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران به رسانه‌های جمعی اعلام کرد که تحریم شدن از سوی نایکی یک بی‌احترامی به ایران بوده است. ایران به فیفا شکایت خواهد کرد. او در ادامه‌ افزود: نمی‌شود در فاصله کمی تا جام‌جهانی همچنین ممنوعیتی بر بازیکنان اعمال شود. همه می‌دانند که چقدر مهم است بازیکنان با کفش‌های خودشان در بازی‌ها حضور پیدا کنند. تحریم‌های اقتصادی آمریکا علیه ایران از ماه مه ‌از سر گرفته شده است. ایران در جام‌جهانی با مراکش، پرتغال و ‌اسپانیا روبه‌رو می‌شود.

مهدی شریفی با پرسپولیس قرارداد بست
مهاجم سابق سپاهان و تراکتورسازی تبریز با باشگاه پرسپولیس قرارداد داخلی امضا کرد. مهدی شریفی که پس از جدایی از سپاهان برای گذراندن دوره سربازی به تراکتورسازی تبریز پیوسته بود با عقد قراردادی داخلی به باشگاه پرسپولیس پیوست، البته با توجه به اینکه
باشگاه پرسپولیس از نقل و انتقالات تابستانی محروم است به احتمال فراوان شریفی یک نیم‌فصل نتواند برای پرسپولیس به میدان برود.

رسولی قهرمان پرتاب دیسک جوانان آسیا شد
در سومین روز از مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا، حسین رسولی با پرتاب 29/62 متری به عنوان قهرمانی پرتاب دیسک جوانان آسیا دست پیدا کرد. در سومین روز از هجدهمین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان آسیا  به میزبانی ژاپن، حسین رسولی، نماینده دوومیدانی ایران موفق شد با پرتابی به طول 29/62 متر ضمن شکستن رکورد مسابقات قهرمانی آسیا به مدال طلا دست یابد. ابراهیم محمد از قطر با رکورد 50/61 متر نایب‌قهرمان شد و کوزی یاماشیتا از ژاپن نیز با رکورد 51/56 متر به مقام سوم رسید. محمود منصوری، دیگر پرتابگر ملی‌پوش ایران هم با پرتابی به طول 30/56 متر در جایگاه چهارم ایستاد.

رئیس فدراسیون فوتبال کوزوو درگذشت
رئیس فدراسیون فوتبال کوزوو دیروز درگذشت تا فوتبال این کشور دچار شوک شود. فدیل وکری رئیس ۵۷ ساله فدراسیون فوتبال کوزوو روز گذشته به شکل ناگهانی از دنیا رفت و مردم این کشور را دچار شوک کرد. وکری که خودش زمانی در تیم یوگسلاوی بازی می‌کرد، از سال ۲۰۱۶ به عنوان رئیس فدراسیون کوزوو انتخاب شده بود. کوزوو از کشورهایی بود که برای برگزاری بازی تدارکاتی مدنظر تیم‌ملی ایران بود ولی حاضر نشد شرایط ایران (برگزاری بازی پشت درهای بسته) را قبول کند.


Page Generated in 0/0064 sec