printlogo


کد خبر: 193591تاریخ: 1397/3/20 00:00
اخبار

«دوران ترامپیسم، جنگ بازاریابی» آماده پخش شد
با پایان تدوین، صداگذاری و جلوه‌های ویژه مستند «دوران ترامپیسم، جنگ بازاریابی»، این اثر که پژوهشی پیرامون اقتصاد سیاسی دوران ریاست ترامپ بر آمریکاست آماده پخش شد. به گزارش «وطن امروز»، مستند «دوران ترامپیسم، جنگ بازاریابی» برای نخستین بار پرده از ابعاد گسترده مفهوم جنگ بازاریابی و اثرات متقابل آن در عرصه تعاملات بین‌المللی برمی‌دارد. مهدی جوزایی، کارگردان این مستند، شکل‌گیری ایده اصلی «دوران ترامپیسم، جنگ بازاریابی» را در اتاق فکر گروه رسانه‌ای «تماس» دانست و گفت: نخستین ‌نقطه عطف این مستند جایی ‌است که مخاطب با جنس دیگری از بازاریابی آشنا می‌شود که حالا دیگر فقط شامل داد و ستد کالا و خدمات نیست، بلکه بازاریابی عقیده است. در این مستند به بهره‌گیری گسترده دونالد ترامپ از تکنیک‌های متنوع بازاریابی سیاسی، در جریان انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده آمریکا پرداخته می‌شود. ترامپ به عنوان یک تاجر و بازاریاب، از زاویه معامله اقتصادی به سیاست نگاه می‌کند و این مساله باعث شده تعامل او با کشورهای دیگر بر همین اساس تعریف شود. کارگردان این مستند در ادامه با اشاره به حساسیت‌های ساخت مستند در حوزه «اقتصاد سیاسی» اظهار کرد: نخستین ‌نسخه از این مستند در سال 96 آماده شد اما به‌خاطر حساسیت‌هایی که وجود داشت فرآیند بازبینی و تایید فیلم تا سال 97 به درازا کشید و این مساله باعث شد اغلب پیش‌بینی‌هایی که در این فیلم صورت گرفته بود قبل از پخش آن، به وقوع بپیوندد از جمله بالا گرفتن جنگ تجاری جمهوری خلق چین و ایالات متحده آمریکا، خروج آمریکا از برجام و.... مستند «دوران ترامپیسم، جنگ بازاریابی» به کارگردانی مهدی جوزایی و تهیه‌کنندگی مهدی مطهر در خانه مستند انقلاب اسلامی تهیه شده و بزودی از رسانه ملی به نمایش درمی‌آید.


«دستم را بگیر»  به ایستگاه آخر رسید
آخرین قسمت از تصویربرداری رئالیتی‌شوی «دستم را بگیر» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سعید ابوطالب با موضوع دختر بچه‌ای که بیماری تالاسمی ماژور دارد به انتها رسید. به گزارش تسنیم، این موضوع بیش از 9 ماه طول کشید و در حالی که نیمی از برنامه پخش شده، آخرین قسمت‌های مجموعه نیز در حال تدوین است. این در حالی است که گروه‌های داوطلب اصرار دارند همچنان موضوع را پیگیری کنند. هدف از مستندمسابقه «دستم را بگیر» به تصویر کشیدن فعالیت افراد عادی جامعه است که با انگیزه‌های شخصی سعی در شناخت موضوعاتی مثل بچه‌های کار، کولبران، بازماندگان از تحصیل در مناطق دور دست، بیماران خاص و دیگر نیازمندان و آسیب‌دیدگان اجتماعی دارند و قصد یاری رساندن به آنها بدون استفاده کمک از نهاد‌ها و امکانات دولتی را دارند. «یک نفر را به زندگی برگردانیم» شعار این برنامه است. رئالیتی‌شوی «دستم را بگیر» روزهای زوج ساعت 21 از شبکه افق پخش می‌شود.


ادامه رسوایی‌های اخلاقی هالیوود
نفر دوم کمپانی دیزنی  شغلش را ترک می‌کند
مردی که به عنوان تاثیرگذارترین انیماتور از زمان حیات والت دیزنی تا به حال شناخته می‌شود به دلیل بدرفتاری جنسی، کمپانی والت دیزنی را ترک می‌کند. به گزارش مهر به نقل از ورایتی، کمپانی دیزنی روز جمعه اعلام کرد جان لستر که رئیس ارشد محتوا (بالاترین مقام خلاق) در استودیوهای انیمیشن والت دیزنی و پیکسار بود، بعد از یک رسوایی جنسی تا پایان امسال این کمپانی را ترک می‌کند. کارمندان زن این کمپانی گفته‌اند لستر به این معروف است که به شیوه‌ای ناشایست با زنان رفتار می‌کند. لستر همچنین در سال ۲۰۱۰ به خاطر رفتار ناشایست با یک کارمند زیردست در یکی از میهمانی‌های اسکار مورد توبیخ قرار گرفته بود. طی 2 هفته گذشته بسیاری از اعضای جامعه انیمیشن از دیزنی خواسته‌اند لستر را برای همیشه کنار بگذارد. لستر تاثیرگذارترین انیماتور از زمان خود والت دیزنی تا به حال بود. وی در سال ۱۹۹۵ روی صندلی کارگردانی فیلم بشدت محبوب و پرفروش «داستان اسباب‌بازی‌ها»‌ نشست و هدایت کمپانی را در زمان ساخت تعدادی از به یادماندنی‌ترین فیلم‌هایش برعهده داشت.


Page Generated in 0/0064 sec