printlogo


کد خبر: 193647تاریخ: 1397/3/21 00:00
آوای شهر

درخواست عضو شورا از شهرداری
اسامی خبرنگارانی را که طرح گرفتند منتشر کنید
 عضو شورای شهر تهران ضمن انتقاد از عملکرد معاونت حمل‌ونقل ترافیک در بحث صدور آرم برای خبرنگاران، گفت: چرا این معاونت اسامی خبرنگارانی که از سهمیه طرح ترافیک استفاده کرده‌اند را منتشر نمی‌کند؟ به گزارش تسنیم، حجت نظری در جریان شصت‌وهشتمین جلسه شورای شهر تهران اظهار داشت: طرح ترافیک 97 در حالی امسال رقم خورد که قرار بود معاونت حمل‌ونقل ترافیک اسامی خبرنگارانی که طرح ترافیک را دریافت کرده‌اند، اعلام کند. این اقدام می‌تواند در راستای شفاف‌سازی بسیاری از شبهات را برطرف کند. نظری خاطرنشان کرد: بسیاری از رسانه‌ها معتقدند معاونت حمل‌ونقل و ترافیک به دلیل اختلاف سلیقه شخصی به آن رسانه یا نهاد،‌ آرم طرح ترافیک نداده است و این در حالی است که با انتشار اسامی می‌توانیم این مشکلات را برطرف کنیم. عضو شورای شهر تهران همچنین با اشاره به اختلال در سامانه طرح ترافیک، افزود: اگر شهروندی بخواهد با اپراتور رایتل در سامانه طرح ترافیک ثبت‌نام کند، برای وی پیامک ارسال نمی‌شود. حجت نظری در پایان خطاب به رئیس شورای شهر تهران گفت: این موضوع ریش‌سفیدی حضرتعالی را می‌طلبد و شفاف‌سازی می‌تواند مشکلات را حل کند.

مترو عید فطر رایگان است
قائم‌مقام معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: متروی تهران به صورت رایگان در روز عید فطر نمازگزاران را جابه‌جا می‌کند. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شهریار افندی‌زاده، قائم‌مقام معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران اظهار داشت: امسال نماز عید فطر در مصلای تهران برگزار می‌شود، به همین منظور تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای برای این روز در نظر گرفته شده است. وی افزود: سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران سعی دارد در روز عید فطر بتواند بیشترین نمازگزاران را به مصلا برساند، به همین منظور متروی تهران به صورت رایگان در روز عید فطر مسافران و نمازگزاران را جابه‌جا می‌کند. افندی‌زاده گفت: سر فاصله حرکت قطارهای مترو در خطوط یک و 3 در روز عید فطر به 4 دقیقه کاهش پیدا می‌کند. همچنین سر فاصله حرکت قطارها در خط 2 و 4 حدود 8 دقیقه خواهد بود که از ساعت 5:30 صبح نسبت به رساندن نمازگزاران به مصلا اقدام می‌شود. وی افزود: همچنین یکهزار دستگاه اتوبوس در روز عید فطر از ساعت 5:30 صبح از 20 میدان و تقاطع اصلی شهر تهران نمازگزاران را به مصلا می‌رسانند.


جمعی از بانوان فعال در حوزه اجتماعى و دیگر ارگان‌های مرتبط با حوزه زنان  با همراهی اکبر نعمتی سرپرست سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، معاونان و مدیران این سازمان، جمعی از NGO هاى فعال در حوزه زنان، مشاوران بانوان مناطق بیست‌ودوگانه شهرداری تهران و مسؤولان شهرداری منطقه 4 در سامانسرای لویزان با مددجویان بر سر سفره افطار نشستند.
عباس مافی، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه 7 تهران از بهسازی فضای سبز این منطقه در مسیرهای منتهی به مصلای امام خمینی(ره) در آستانه فرارسیدن عید سعید فطر خبر داد.
کانون زبان ایران قصد دارد برای درک بهتر جذابیت‌های ورزش فوتبال  و آشنایی بیشتر با اصطلاح‌ها و واژگان تخصصی این حوزه، دوره‌ای با عنوان «انگلیسی برای فوتبال» را برای علاقه‌مندان برگزار کند. فوتبالیست‌ها، فوتبالدوستان، مدیران باشگاه‌های فوتبال، مربیان، داوران، خبرنگاران، تماشاچیان و علاقه‌مندانی که دانش زبانی آنها در سطح Pre-intermediate است می‌توانند در این دوره آموزشی کانون زبان ایران شرکت کنند.
امیر رشیدی، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه 10 تهران از اجرای برنامه‌های ترویجی آموزشی به مناسبت گرامیداشت هفته محیط‌زیست در سطح منطقه بر مبنای پیام شهردار تهران با رویکرد «شهر زیست‌پذیر با کاهش مصرف پلاستیک» خبر داد.
 


Page Generated in 0/0133 sec