printlogo


کد خبر: 193660تاریخ: 1397/3/21 00:00
اخبار

فجر مشتری سربازهای تراکتور
با تغییر و تحولاتی که در باشگاه تراکتورسازی تبریز انجام شد، حالا دیگر این تیم یک تیم نظامی نیست و بازیکنان سرباز نمی‌توانند با بازی در این تیم، دوران خدمت سربازی خود را سپری کنند و باید به یک تیم نظامی دیگر منتقل شوند. اما مشکل اینجاست که امسال در لیگ برتر تیم نظامی دیگری وجود ندارد و بازیکنان سرباز شانسی برای ادامه حضور در لیگ برتر ندارند. از شیراز اما خبر رسیده باشگاه فجر خواهان به خدمت گرفتن سربازهای تراکتورسازی شده است. حتی نامه‌نگاری‌هایی هم در این رابطه انجام شده و احسان پهلوان، مهدی مهدی‌پور، دانیال اسماعیلی‌فر، رضا شربتی و قائم اسلامی‌خواه در آستانه انتقال به تیم لیگ یکی فجرسپاسی هستند. البته فجر تنها تیم نظامی لیگ یک نیست و ملوان هم می‌تواند این سربازان را جذب کند که فعلا هیچ اقدامی در این باره انجام نداده است. 

احتمال محرومیت بهترین بازیکن السد برابر استقلال
بزودی حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره بهترین مهاجم و گلزن السد اعلام می‌شود و شاید او دیدار برابر استقلال را از دست بدهد.‌ به نقل از الرای، السد قطر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الاهلی عربستان رفت. السد در دیدار رفت توانست با نتیجه‌ 2 بر یک به پیروزی برسد تا با تساوی 2 - 2 در عربستان به دور بعد راه پیدا کند. ستاره السد در دیدار برگشت بغداد بونجاح، مهاجم الجزایری این تیم بوده که توانست هر دو گل بازی را به ثمر رساند. بونجاح بعد از گلزنی رفتاری از خود نشان داد که هواداران الاهلی را حسابی خشمگین کرد و باعث شد این باشگاه عربستانی از او شکایت کند. کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد اعتراض تیم الاهلی عربستان وارد است و بزودی حکم نهایی را درباره بونجاح که از بهترین و آماده‌ترین بازیکنان فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا است اعلام خواهد کرد. روزنامه الرای قطر اعلام کرد به احتمال خیلی زیاد کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا جریمه مالی برای بونجاح و شاید هم محرومیت دیگری را برای او در نظر بگیرد. غیبت بونجاح در دیدار مرحله یک چهارم نهایی برابر تیم فوتبال استقلال اصلا خبر خوبی برای هواداران و کادر فنی السد نیست و باید دید در نهایت چه تصمیمی درباره این بازیکن گرفته می‌شود.

اعلام اسامی ۴ ورزشکار دوپینگی
ستاد ملی مبارزه با دوپینگ اسامی 4 ورزشکار دوپینگی را که مراحل دادرسی آنها به طور کامل طی شده است، اعلام کرد. به نقل از فدراسیون پزشکی ورزشی، اسامی 4 ورزشکار وزنه‌برداری، بسکتبال، دوومیدانی و کشتی که در سال ۲۰۱۸ دوپینگ آنها مثبت اعلام شده است، از سوی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ به شرح زیر اعلام شد.
۱- میلاد رضایی از وزنه‌برداری به دلیل مصرف ماده ممنوعه متاندینون به مدت 4 سال (از ۱۲ اسفندماه ۹۶ تا ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۰ ) محروم شد.
۲- عماد سلمانی از بسکتبال به دلیل مصرف ماده ممنوعه متیل هگزان آمین به مدت 6 ماه(از ۲۲ اسفندماه ۹۶ تا ۲۱ شهریورماه ۹۷) محروم شد.
۳- علی ارژنگ‌نژاد از دوومیدانی به دلیل مصرف ماده ممنوعه استانوزولول به مدت 4 سال(از ۲۲ اسفند ۹۶ تا ۲۱ اسفندماه ۱۴۰۰)
محروم شد.
۴- احمد میرزاپور از کشتی به دلیل مصرف ماده ممنوعه استانوزولول به مدت 4 سال (از ۱۴ فروردین‌ماه ۱۳۹۷ تا ۱۳ فروردین‌ماه۱۴۰۱)
محروم شد.
میرزاپور پهلوان سال‌های اخیر کشتی ایران در رشته کشتی پهلوانی است که امسال نیز در مسابقات پهلوانی کشور دوم شد. همچنین عماد سلمانی، بازیکن فصل قبل تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در لیگ برتر است.


Page Generated in 0/0065 sec