printlogo


کد خبر: 193894تاریخ: 1397/3/27 00:00
اخبار

مهران مدیری  درباره جنگ فیلم می‌سازد
مهران مدیری در «خندوانه» بیان کرد که قرار است فیلم مهمی درباره جنگ بسازد که در آن ممکن است حتی یک گلوله هم شلیک نشود. به گزارش «وطن امروز»، مهران مدیری، کارگردان سینما و تلویزیون و مجری برنامه «دورهمی» با حضور در برنامه «خندوانه» به سوالات رامبد جوان پاسخ داد. وی در بخشی از این برنامه در پاسخ به سوالی درباره برنامه‌های کاری خود در آینده گفت: فکر می‌کنم بهار سال ۹۸ یک فیلم کمدی بسازم. بعد از این فیلم کمدی هم یک فیلم جدی می‌سازم که خیلی کار مهمی است و از تولیدش می‌ترسم. این فیلم درباره جنگ است که البته به آن معنایی که تاکنون دیده‌ایم، نیست و ممکن است حتی یک شلیک گلوله هم در این فیلم نبینید اما قصه در بطن جنگ می‌گذرد. وی در پایان درباره حضور خود در جنگ توضیح داد: لمس جنگ از نزدیک خیلی عجیب است و آدم آرزو می‌کند هیچ‌گاه تکرار نشود. من جنگ را از نزدیک دیده‌ام و خیلی تجربه بزرگی برایم بود که باعث می‌شود انسان بزرگ شود.

سرانجام پخش «شبی با عبدی»  چه می‌شود؟
مراحل ضبط برنامه تلویزیونی «شبی با عبدی» تا رسیدن به نتیجه مطلوب همچنان ادامه دارد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه نسیم که در این چند سال با 2 برنامه «خندوانه» و «دورهمی» مخاطبان فراوانی را جذب کرده است، چند ماهی است درصدد ساخت برنامه «شبی با عبدی» است. برنامه‌ای که پیش از این با نام «عبدی شو» معرفی شده بود و ماه‌های گذشته آنونس آن روی آنتن شبکه نسیم رفت اما هنوز خبری رسمی از پخش این برنامه وجود ندارد و خبرهای ضد و نقیضی در این چند روز درباره آن به گوش می‌رسد. اما پیگیری‌ها حکایت از این دارد که با توجه به اینکه شبکه نسیم درصدد است برنامه‌ای با کیفیت و استاندارد بالا روی آنتن ببرد، مراحل ضبط «شبی با عبدی» با دقت و وسواس بالایی پیش می‌رود. به همین دلیل ضبط این برنامه همچنان ادامه دارد تا مخاطبان در زمان پخش با اثری مطلوب روبه‌رو شوند، البته باید گفت که هنوز نمی‌توان درباره پخش برنامه «شبی با عبدی» زمان دقیقی را مطرح کرد. پیش از این محمدحسین لطیفی، کارگردان این برنامه از پخش «شبی با عبدی» پس از ماه مبارک رمضان خبر داده بود.


ریدلی اسکات بزرگ‌ترین عملیات سیا را فیلم می‌کند
سرانجام نویسنده‌ مورد نظر برای نوشتن فیلمنامه ‌فیلم بعدی ریدلی اسکات انتخاب شد. به گزارش مهر به نقل از ورایتی، دیو کلارد برای نوشتن فیلمنامه فیلمی درباره سازمان سیا با عنوان «نه تایید نه تکذیب» انتخاب شد. این فیلم قرار است در کمپانی تولید فیلم ریدلی اسکات به نام کمپانی «اسکات فری فیلمز» ساخته شود. ساخت این فیلم از سال پیش و پس از آنکه تهیه‌کنندگان حقوق ساخت فیلم از کتاب «بزرگ‌ترین عملیات مخفی سیا» نوشته دیوید اچ.شارپ را به دست آوردند، مدنظر قرار گرفت. این کتاب جزئیات غرق شدن زیردریایی هسته‌ای شوروی K-129 در اقیانوس آرام در سال ۱۹۶۸ را روایت می‌کند. با وجود جست‌وجوهای پنهانی، شوروی هرگز نتوانست این زیردریایی گمشده را پیدا کند اما آمریکایی‌ها در یک عملیات مخفی ۶ ساله اسرار این ماجرا را کشف کردند و با استفاده از یک داستان ساختگی با عنوان جست‌وجو در اقیانوس توسط هاوارد هیوز میلیاردر، روی این عملیات سرپوش گذاشتند. وقتی این موضوع توسط مطبوعات فاش شد تنها پاسخ سیا این بود که «ما نه تایید می‌کنیم و نه تکذیب». از این پروژه به عنوان آزوریان یاد می‌شود و این نامی بود که سیا برای سرپوش گذاشتن روی تحقیقاتش انتخاب کرد. این پروژه یکی از مخفی‌ترین، پیچیده‌ترین و پرهزینه‌ترین عملیات‌ها در دوران جنگ سرد بود که حدود ۸۰۰ میلیون دلار برای آن هزینه شد.


Page Generated in 0/0144 sec