printlogo


کد خبر: 193913تاریخ: 1397/3/27 00:00
اخبار

تحقیر تاریخی عربستان مقابل روسیه در بازی افتتاحیه
میزبان رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۸ در دیدار افتتاحیه این مسابقات برابر عربستان به پیروزی پرگل رسید. تیم‌ملی فوتبال روسیه در نخستین دیدار رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۸ در ورزشگاه لوژنیکی به مصاف عربستان رفت که این بازی در نهایت با نتیجه ۵ بر صفر به سود میزبان به اتمام رسید. گازینسکی (۱۲)، دنیس چریشوف (۴۳ و ۹۱)، آرتم زیوبا (۷۰) و گولوین (۹۴) برای روسیه در این بازی گلزنی کردند. در این مسابقه که با قضاوت نستور آرژانتینی برگزار شد، عربستان حرف زیادی برای گفتن نداشت و در هر دو نیمه نتوانست خطری جدی روی دروازه میزبان ایجاد کند. روسیه که با حمایت هوادارانش در میدان حضور داشت، در همان دقایق ابتدایی توسط گازینسکی به گل رسید. این تیم در نیمه اول یک گل دیگر توسط چریشوف به ثمر رساند تا نیمه نخست با 2 گل تمام شود. در نیمه دوم بازهم بازی هجومی روسیه ادامه داشت و سهم میزبان در این نیمه 3 گل بود. زیوبا و چریشوف در حالی در این نیمه گل‌های روسیه را به ثمر رساندند که هر دو بازیکن به عنوان نفرات تعویضی وارد زمین شده بودند. در ثانیه‌های پایانی هم این گلووین بود که روی یک ضربه کاشته گل پنجم را به عربستان زد.

شکست تیم‌ملی فوتبال مصر مقابل اروگوئه
تیم ملی فوتبال مصر در نخستین دیدار خود در جام‌جهانی روسیه مقابل اروگوئه در دقایق پایانی شکست خورد. دومین دیدار از رقابت‌های مرحله گروهی جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه بین تیم‌های ملی اروگوئه و مصر در ورزشگاه اکاترینیورگ آرنا برگزار شد و این مسابقه در نهایت با یک گل به سود اروگوئه به اتمام رسید. خیمنز در دقیقه ۸۹ برای اروگوئه گلزنی کرد. در این مسابقه محمد صلاح ستاره تیم‌ملی مصر در ترکیب این تیم قرار نداشت و از روی نیمکت نظاره‌گر بازی بود.

خواست فدراسیون تمدید قرارداد کی‌روش است
پس از اینکه تیم‌ملی فوتبال ایران توانست در یک بازی پرهیجان مراکش را شکست دهد، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال می‌گوید اولویت فدراسیون فوتبال ایران تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش است. محمود اسلامیان درباره بازی تیم‌ملی برابر مراکش اظهار کرد: بازی خوبی بود. مهم کسب نتیجه‌ بود که به آن نیز دست پیدا کردیم. بازیکنان با تمام توان بازی کردند و شرایط برای تیم‌ملی فوتبال ایران در ادامه‌ رقابت‌ها مناسب‌تر شد. وی افزود: تیم‌ملی فوتبال ایران با تمام توان به مصاف مراکش رفت. بازیکنان مقتدرانه مبارزه کردند و خوشحالم که این پیروزی حاصل شده است. برد برابر تیم‌ملی فوتبال مراکش را به همه مردم ایران و هواداران فوتبال و خانواده‌ بزرگ فوتبال ایران تبریک می‌گویم. اسلامیان در پاسخ به پرسشی مبنی بر احتمال تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش، خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال از ابتدا با یک برنامه مشخص و تعریف شده در این موضوع حرکت کرده است. ما پیشنهادات فدراسیون فوتبال را به سرمربی تیم‌ملی فوتبال ارائه کرده‌ایم. اولویت فدراسیون فوتبال ایران تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش است و تلاش می‌کنیم در این موضوع به یک توافق دست یابیم.

استرالیا مقابل فرانسه شکست خورد
تیم ملی فرانسه در نخستین بازی خود در رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه مقابل استرالیا به پیروزی رسید. دیدار نخست گروه C جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه شنبه بین تیم‌های ملی فوتبال استرالیا و فرانسه در ورزشگاه شهر کازان روسیه برگزار شد که با پیروزی 2 بر یک نماینده قاره اروپا به پایان رسید. آنتوان گریزمن (۵۸ - پنالتی) و پوگبا (۸۱) برای فرانسه و مایل بدیناک (۶۱ - پنالتی) برای استرالیا گلزنی کردند.

توقف آرژانتین مقابل ایسلند
آرژانتین در نخستین دیدار خود در جام‌جهانی روسیه مقابل ایسلند با نتیجه تساوی متوقف شد. تیم‌های ملی فوتبال آرژانتین و ایسلند به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک ـ یک دست پیدا نکردند. سرخیو آگوئرو (۱۹) برای آرژانتین و آلفرد فینبوگاسن (۲۴) برای تیم‌ملی ایسلند گلزنی کردند. هر دو گل بازی که در نیمه نخست به ثمر رسید، سبب شد هواداران فوتبال انتظار داشته باشند هم‌‌تیمی‌های مسی در تیم‌ملی آرژانتین نیمه دوم را با قدرت بیشتری آغاز کنند؛ اتفاقی که رخ داد اما این تیم نتوانست از موقعیت‌های خود استفاده کند و به گل برتری برسد. همچنین آرژانتین در نیمه دوم صاحب یک ضربه پنالتی شد ولی لیونل مسی در دقیقه ۶۳ نتوانست پنالتی خود را تبدیل به گل کند تا نایب‌قهرمان دوره قبلی جام‌جهانی در نخستین بازی خود به تساوی برسد.


Page Generated in 0/0069 sec