printlogo


کد خبر: 193981تاریخ: 1397/3/28 00:00
اخبار

با حکم فرمانده معظم کل قوا
حجت‌الاسلام ادیانی رئیس سازمان عقیدتی - سیاسی ناجا شد
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا با صدور حکمی حجت‌الاسلام آقای حاج سیدعلیرضا ادیانی را به ریاست سازمان عقیدتی - سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران منصوب کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن حکم فرمانده معظم کل قوا به این شرح است:
جناب حجت‌الاسلام آقای حاج سیدعلیرضا ادیانی
نظر به تعهد و شایستگی و تجارب ارزنده، شما را به ریاست سازمان عقیدتی - سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌کنم. ارتقای هوشیاری و بصیرت دینی و انقلابی آحاد کارکنان خدوم نیروی انتظامی و خانواده آنان و نظارت بر پیاده‌سازی موازین شرعی در تمام فرآیندها و روش‌های عملی نیرو، آشناسازی بیش از پیش پلیس در برخورد حکیمانه با مردم و تعامل اثربخش و هم‌افزا با فرماندهی ناجا و دفتر عقیدتی - سیاسی فرماندهی کل قوا مورد انتظار است.
از تلاش‌های ارزشمند جناب حجت‌‌الاسلام آقای حاج شیخ ابوتراب بهرامی در طول خدمت تشکر و قدردانی می‌کنم و توفیق همگان را از خداوند متعال مسألت دارم.
سیدعلی خامنه‌ای
۲۷ خرداد ۹۷

اسرائیل هیچ‌گاه نمی‌تواند احساس امنیت کند
رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی می‌گوید: آمریکا مظهر عدم‌تعهد به همه اصول بین‌المللی است و ما آینده مثبتی برای عملکرد آمریکا و کره شمالی متصور نیستیم. سردار احمد وحیدی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره آخرین تحولات منطقه و اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی گفت: صحنه سوریه یکی از صحنه‌های شکست مفتضحانه آمریکا، غرب، ارتجاع عرب و بویژه رژیم صهیونیستی است.وی افزود: تمام تلاش‌های این جبهه برای اینکه بتوانند نظام سوریه را به‌نابودی بکشانند، ناکام ماند و امروز اسرائیل نگران امنیت خودش است. این موضوع امری طبیعی است، زیرا یک رژیم اشغالگر هیچ‌گاه نمی‌تواند احساس امنیت کند. سردار وحیدی با بیان اینکه سوریه توانسته بر مشکلات فائق آید، تصریح کرد‌: امروز شرایط دشواری برای اسرائیلی‌ها به‌ وجود آمده و حرکت‌های آنها، عکس‌العملی است. رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی درباره ارتباط کره‌شمالی و آمریکا اظهار داشت: آمریکا مظهر عدم‌تعهد به همه اصول اخلاقی و بین‌المللی است. اینکه کره‌ای‌ها با چه نگاهی تصمیم به مذاکره با آمریکا گرفته‌اند به خودشان مربوط است اما آینده مثبتی را در عملکرد آمریکا در این حوزه پیش‌بینی نمی‌کنیم. آمریکا حتی با دوستان اروپایی خود هم بخوبی عمل نمی‌کند و آنها را تبدیل به موجوداتی کرده که هیچ ارزشی برای آنها ندارد و امروز در صحنه تعاملات، تقابل انگلیس، آلمان و فرانسه را مشاهده می‌کنیم و این بدان معناست که آمریکا به هیچ چیز جز منافع خودش اعتنا نمی‌کند.

اقدامات ایران پس از بسته شدن پرونده برجام
رئیس کمیته هسته‌ای مجلس اقدامات ایران پس از بسته شدن پرونده برجام را تشریـح کـرد. حجت‌الاسلام مجتبی‌ذوالنور در گفت‌وگـو با تسنیم، با بیان اینکه مذاکرات با اروپایی‌ها تاکنون برای ادامه حیات برجام به نتیجه ملموسی نرسیده است، اظهار داشت: اگر این مذاکرات به نتیجه‌ای نرسد قطعاً نخستین‌ اقدامی که جمهوری اسلامی ایران می‌تواند انجام دهد توقف اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی است. وی با بیان اینکه اگر مذاکرات با طرف‌های اروپایی به نتیجه نرسد همکاری‌های داوطلبانه ایران با آژانس کاهش پیدا می‌کند، ادامه داد: زمانی که آمریکا از برجام خارج شد این توافق بین‌المللی دیگر قابلیت عملیاتی شدن ندارد و اگر اروپایی‌ها هم از آن خارج شوند برای همیشه پرونده برجام بسته خواهد شد. نماینده مردم قم در مجلس تصریح کرد: اگر اروپایی‌ها با آمریکا برای اعمال تحریم و فشار علیه کشورمان همگام شوند قطعاً گام بعد از خروج از پروتکل الحاقی، خروج از NPT خواهد بود. رئیس کمیته هسته‌ای مجلس تصریح کرد: درخواست ما و مردم این بوده که مذاکرات با اروپا نباید همانند مذاکرات 1+5 طولانی و فرسایشی شود و هرچه سریع‌تر این موضوع تعیین تکلیف شود.


Page Generated in 0/0070 sec