printlogo


کد خبر: 194015تاریخ: 1397/3/29 00:00
اخبار

بازجویی FBI از تیم‌ملی والیبال ایران در آمریکا
سرمربی تیم‌ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان من مجبور شدند در فرودگاه آمریکا به سؤالات احمقانه مأموران FBI جواب بدهند. ایگور کولاکوویچ درباره سیستم برگزاری لیگ ملت‌های والیبال اظهار داشت: روش برگزاری لیگ ملت‌های والیبال، احمقانه است. چرا باید تیمی مثل ایران در هر هفته یک قاره عوض کند ولی تیم‌های فرانسه، بلغارستان، صربستان، روسیه، آمریکا و لهستان فقط در یک یا 2 قاره جابه‌جا شوند؟! چرا بازیکنان جوان تیم من نتوانستند ویزای آمریکا یا حتی اتحادیه اروپایی را دریافت کنند؟! این ورزش نیست! او همچنین از روند ورود تیم‌ملی ایران به خاک آمریکا نیز بسیار ابراز گلایه و ناراحتی کرد و گفت: تیم ایران هنگام ورود به آمریکا مورد بازجویی FBI قرار گرفت! برخی از بازیکنان من مجبور شدند یکی‌یکی به سؤالات احمقانه مأموران جواب بدهند و مثلاً بگویند از بین عکس‌های تعدادی از اشخاص، کدام را می‌شناسند. پلیس آمریکا تیم ما را در اتاق کوچکی در فرودگاه برای مدت 3 ساعت نگه داشت در حالی که بازیکنان تیم‌ملی لهستان در همان لحظه با لبخند و بدون هیچ تشریفاتی فرودگاه را ترک کردند. کولاکوویچ افزود: من خیلی عصبانی هستم، چون تعداد زیادی مصدوم داریم و این تنها مشکل تیم ایران نیست. ما باید به فکر مسابقات قهرمانی جهان باشیم. من در بازی با آمریکا بسیاری از بازیکنانم مثل موسوی، معنوی‌نژاد، توخته، کاظمی، شریفی، سال‌افزون، غفور و قائمی را در اختیار نداشتم. تیم‌ملی والیبال کشورمان بامداد دوشنبه با نتیجه 3 بر صفر مغلوب تیم‌ملی آمریکا شد.

روزبه چشمی ادامه‌ جام‌جهانی را از دست داد
مدافع ملی‌پوش حاضر در جام‌جهانی به دلیل مصدومیتی که در تمرین دیروز برای وی ایجاد شد ادامه بازی‌‌های جام‌جهانی را از دست داد. روزبه چشمی، مدافع تیم‌ملی فوتبال ایران در تمرین روز یکشنبه از ناحیه عضلانی دچار آسیب‌دیدگی شد که پس از ارزیابی پزشکی و معاینات تکمیلی مشخص شد این بازیکن در بازی‌های آینده قادر به همراهی تیم‌ملی در جام‌جهانی نیست اما تا پایان رقابت‌های جام‌جهانی در کنار تیم‌ملی باقی خواهد ماند و به سرعت درمان و ریکاوری خود را زیر نظر کادر پزشکی تیم‌ملی آغاز کرده است.

داور اسپانیولی زبان دیدار ایران - اسپانیا را سوت می‌زند
قضاوت بازی ایران و اسپانیا به داور اروگوئه‌ای سپرده شد. تیم‌ملی فوتبال ایران در دومین دیدار خود در جام‌جهانی 2018 روسیه از ساعت 22:30 روز چهارشنبه 30 خرداد به مصاف اسپانیا خواهد رفت. بر همین اساس، کمیته داوران فیفا « آندرس کنها» اروگوئه‌ای را به عنوان داور این دیدار انتخاب کرد. این داور اروگوئه‌ای دیدار تیم‌های فرانسه و استرالیا را در این مسابقات سوت‌زده بود. زبان رسمی کشور اروگوئه اسپانیولی است.

پیروزی سوئد مقابل کره‌جنوبی با کمک تکنولوژی VAR
تیم فوتبال کره‌جنوبی در نخستین دیدار خود در جام‌جهانی روسیه مقابل سوئد شکست خورد. در ادامه مسابقات جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه و از گروه F، تیم‌‌های کره‌جنوبی و سوئد از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه «نیژنی» به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود سوئد تمام شد. آندریاس گرانکوئیست (۶۵- پنالتی) برای سوئد گلزنی کرد. تیم سوئد که در غیاب زلاتان ایبراهیموویچ به جام‌جهانی پای گذاشته است، در نیمه اول بر بازی حاکم بود و بارها دروازه کره‌جنوبی را تحت فشار گذاشت. در بهترین موقعیت، سوئد می‌توانست در دقیقه ۲۰ دروازه حریفش را باز کند ولی واکنش دروازه‌بان کره‌جنوبی مانع پیش افتادن سوئد شد. در دقایق تلف‌شده هم تیم سوئد می‌توانست با یک ضربه سر گلزنی کند که این توپ به کرنر رفت. هرچند بازیکنان کره هم روی ضدحملات برنامه داشتند ولی در این نیمه راه به جایی نبردند تا ۴۵ دقیقه ابتدایی بازی با تساوی بدون گل تمام شود. در نیمه دوم، سوئد به ارسال‌های بلند متکی شد و به حملاتش روی دروازه کره جنوبی ادامه داد. در دقیقه ۶۳ یکی از بازیکنان کره‌جنوبی در محوطه جریمه خودی بازیکن سوئد را نقش بر زمین کرد ولی داور این صحنه را پنالتی تشخیص نداد و رای به ادامه بازی داد. با این حال، لحظاتی بعد این صحنه توسط کمک داوران ویدئویی بازبینی شد و داور به نفع سوئد یک ضربه پنالتی گرفت. گرانکوئیست هم توانست این پنالتی را به گل تبدیل کند و زمینه‌ساز برد سوئد شود. بعد از این گل، کره‌جنوبی تعویض‌‌‌هایی را برای جبران نتیجه انجام داد ولی خط دفاعی مستحکم سوئد اجازه خودنمایی به مهاجمان کره نداد تا این تیم آسیایی هم بعد از عربستان و استرالیا، در نخستین بازی خود در جام‌جهانی روسیه شکست بخورد.


Page Generated in 0/0056 sec