printlogo


کد خبر: 194088تاریخ: 1397/3/30 00:00
آب و ریکایَت توی حلقم
سحر فتحی

الان مثل قدیمها نیست که برای حباب ساختن کلی به مغزت فشار بیاوری و فسفر بسوزانی! اصلا نیازی نیست کاری کنی، به لطف مسئولین، حباب خود به خود ساخته می‌شود.
یک زمانی حباب را برای بازی می‌ساختند و برای آن زحمت زیادی می‌کشیدند. مثلا آب و ریکا قاطی می‌کردند و با لوله خودکار و با یک تمرکز و ملاحظه خاصی در آن فوت می‌کردند تا چندتا حباب ازش بزند بیرون و یک جماعتی شاد شوند، البته این روش تلفاتی هم داشته چرا که عده‏ای تازه کار و شیفته شهرت، برای ساختن حباب بیشتر، نفس را در سینه حبس می‌کردند تا با یک فوت جانانه، حباب بیشتری بسازند و کل آب ریکا می‌رفت در حلقشان.
بعدها از همین نبوغ استفاده کردند و بدون اینکه از مخترع آن اجازه بگیرند انواع حباب‏سازها را ساختند تا دیگر برای حباب ساختن اینقدر خودمان را به زحمت نیندازیم و تلف نشویم. فقط کافی است فوت کنی.
اما در حال حاضر برای حباب ساختن حتی نیاز نیست فوت کنی، این بار مسئولین وارد عمل شدند و انواع حباب‌ها را از تولید به مصرف ساختند که از تنوع زیادی هم برخوردار هستند، این حباب ها که گفته می‌شود دائمی نیستند نفس مردم را کاملا در سینه حبس کرده‏ و همینطور تعدادشان افزایش می‏‏یابد.
اینطور که مسئولان پیش می‌روند احتمالاً در آینده‏ نزدیک، حباب بخوریم، حباب بنوشیم، حباب بپوشیم و حتی در یک زندگی حبابی دست و پا بزنیم.
 


Page Generated in 0/0076 sec