printlogo


کد خبر: 194099تاریخ: 1397/3/30 00:00
اخبار

۵۲ درصد ایرانی‌ها به صعود تیم‌ملی امیدوارند
بر اساس آخرین نظرسنجی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا)، جام‌جهانی برای ۴۹ درصد مردم ایران اهمیت دارد و ۵۲ درصد از علاقه‌مندان فوتبال امیدوار به صعود تیم‌ملی هستند. بر اساس نتایج آخرین نظرسنجی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) که در خرداد ماه سال جاری و قبل از شروع مسابقات جام‌جهانی به صورت ملی انجام شده است، جام‌جهانی برای ۴۹ درصد مردم اهمیت دارد. این نظرسنجی که به شیوه مصاحبه حضوری و در مراکز استان‌ها، شهرهای درجه ۲ و روستاها با حجم نمونه ۴۴۳۹ نفر انجام شده است با مشارکت مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری به بررسی مهم‌ترین مسائل روز جامعه در افکار عمومی پرداخته است. بر اساس نتایج این نظرسنجی، جام‌جهانی برای ۶۲ درصد مردان و ۳۶ درصد از زنان جامعه دارای اهمیت است. همچنین جام‌جهانی برای ۶۲ درصد از جوانان ۱۸ تا ۲۹ سال دارای اهمیت است،  در حالی که اهمیت جام‌جهانی برای افراد ۳۰ تا ۴۹ ساله ۵۰ درصد و برای افراد بالای ۵۰ سال ۳۳ درصد بوده است. در این نظرسنجی به امید مردم برای صعود از مرحله گروهی جام‌جهانی نیز پرداخته شده است که بر اساس نتایج این نظرسنجی ۵۲ درصد از مجموع کسانی که فوتبال برای‌شان مهم بوده است امید دارند ایران از مرحله گروهی صعود می‌کند.

انصاری ۳ ساله با پرسپولیس تمدید کرد
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس 3 سال دیگر قرارداد خود را با باشگاه تمدید کرد. محمد انصاری، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس که یک سال دیگر با این باشگاه قرارداد داشت، با حضور در محل ساختمان این باشگاه در مذاکره با مدیران قرارداد خود را 3 فصل دیگر تمدید کرد. پیش از این شایعاتی درباره جدایی انصاری از این تیم مطرح شده بود.

دردسر حشرات برای هواداران و بازیکنان در جام‌جهانی
حشرات روسی در جریان تمرینات بازیکنان تیم‌های حاضر در جام‌جهانی ۲۰۱۸ در ورزشگاه‌ها باعث آزار آنها می‌شوند. به گزارش ایسنا، حضور حشرات مزاحم در ولگوگراد روسیه میزبان دیدار تونس و انگلیس باعث آزار افراد حاضر در این ورزشگاه  شد. شاگردان گرت ساوت گیت دائما در حال جنگیدن با این حشرات بودند اما نمی‌توانستد آنها را برانند. پیش از بازی و در جریان گرم کردن، جسی لینگارد با حشره‌ای که در گوشش رفته بود درگیر بود. تنها بازیکنان و هواداران از حمله‌های حشرات آزار ندیده‌اند. خبرنگار شبکه تلویزیونی داس آلمان در حالی گزارش تهیه می‌کرد که کلاه زنبورداران را بر سر داشت تا از خود محافظت کند. چنین تصاویری در یک بازی فوتبال غیرعادی است.


Page Generated in 0/0067 sec