printlogo


کد خبر: 194106تاریخ: 1397/3/30 00:00
کوتاه و گویا

حجت‌الله فرهادی، مدیرکل پذیرش و امور اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر اینکه کارت‌های شناسایی قدیمی ایثارگران تا پایان تیرماه اعتبار دارد، گفت: از ابتدای مردادماه ارائه خدمات تنها از طریق کارت‌های جدید و هوشمند شناسایی ایثارگری انجام می‌شود و کارت‌های گذشته قابل‌استفاده نبوده و فاقد اعتبار است.
ندا مشهدی، مدیر اداره ورزش بانوان منطقه 10 شهرداری تهران از تلاش مضاعف برای غنی‌سازی اوقات فراغت با اجرای برنامه‌های گوناگون ورزشی ویژه بانوان در ایستگاه‌های تندرستی و بوستان‌های سطح منطقه به منظور توسعه ورزش همگانی خبر داد.
مصطفی سلیمی، شهردار منطقه 3 تهران درباره جمع‌آوری متکدیان و کودکان کار از معابر شمال تهران با همکاری سازمان‌های متولی تاکید کرد. وی در جلسه ادواری دبیران شورایاری ابراز داشت: براساس آمارهای موجود، تعدادی از این متکدیان  و کودکان کار از اتباع بیگانه هستند که پس از جمع‌آوری، توسط سازمان‌های متولی به کشورشان برگردانده خواهند شد.
مرحله داوری سومین جشنواره «بچه‌های محراب» در رشته‌های مکبری و مؤذنی با حضور ۵ هزار و ۳۳۲ کودک و نوجوان شهر تهران از ۲۹ خرداد در مساجد محوری مناطق بیست‌ودوگانه شهر تهران آغاز می‌شود.
نهمین نشست تخصصی «چهل شاهد» با بررسی 40 سال ادبیات داستانی انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس  با حضور رفیع افتخار، محمد حنیف و محسن هجری و در موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس برگزار شد.
معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از برگزاری دوره‌های تخصصی مهارت‌های زندگی ویژه گروه‌های سنی کودک، نوجوان و خانواده‌ها در ایام تابستان خبر داد. محمدرضا زمردیان گفت: آموزش رفتارهای صحیح اجتماعی و مهارت‌های زندگی به کودکان و نوجوانان و آگاه‌سازی کامل خانواده‌ها از نیازهای مهم کشور است که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به سهم خود تلاش دارد از ظرفیت‌های موجود در سراسر کشور در راستای رسیدن به این مهم بهره ببرد.
سیدنجیب حسینی، معاون اداری- مالی و امور مجلس ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: انتقال دانش پیشگیری اولیه و کاهش تقاضا بویژه مهارت‌آموزی در زمینه کاهش آسیب، درمان، بازتوانی و بازگشت معتادان به جامعه از سوی کشورهای مقصد به کشورهای مبدأ و مسیر ترانزیت ضروری است.
احمد تویسرکانی، رئیس سازمان ثبت اسناد و  املاک کشور که در دومین همایش بازرسان و رؤسای ادارات بازرسی و مدیریت عملکرد این سازمان سخن می‌گفت، با اشاره به اهمیت کار بازرسی و نظارت به عنوان یکی از ارکان مدیریت سازمان، گفت: امر نظارت و بازرسی نقش مهمی در مدیریت صحیح دارد و غفلت از آن در هر مجموعه‌ای هرگونه حرکت هدفمند را با مشکل مواجه خواهد کرد.
میراحد یوزباشی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی گفت: بر اساس اخبار دریافتی از منابع موثق خبری و کشف 2 هزار و 500 باکس سیگار خارجی از پارکینگ یک ساختمان مسکونی، پرونده تخلف در شعبه تعزیرات شهرستان تبریز مورد رسیدگی قرار گرفت. وی تصریح کرد: با احراز قاچاق بودن محموله، متهم به دلیل مباشرت در قاچاق توسط شعبه رسیدگی‌کننده به ضبط محموله و پرداخت یک‌میلیارد و 698 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.
 


Page Generated in 0/0066 sec