printlogo


کد خبر: 194156تاریخ: 1397/3/31 00:00
اخبار

وصیتنامه‌های شهدا با صدای حاج کاظم
پرویز پرستویی با اوج در تلویزیون
مجموعه «ستارگان راه» با موضوع خوانش فرازهایی از وصیتنامه شهدا با صدای پرویز پرستویی هر شب روی آنتن می‌رود. به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی- رسانه‌ای اوج، مجموعه 365 قسمتی «ستارگان راه» با صدای پرویز پرستویی هر شب با وصیت‌خوانی یکی از شهدای دفاع‌مقدس از جمعه یکم تیرماه میهمان خانه‌های مردم در شبکه سه سیما می‌شود. این مجموعه در قالب کلیپ و نماهنگ‌های کوتاه 2 الی 3 دقیقه‌ای هر روز قبل از اذان ظهر و هر شب قبل از اذان مغرب به فرازهایی از وصیتنامه یکی از شهدای دفاع‌مقدس می‌پردازد. مجموعه «ستارگان راه» در 4 فصل و 365 قسمت تدارک دیده شده که هر فصل در لوکیشن‌های مختلفی ضبط و آماده پخش شده است. برپایه این گزارش، کارگردانی این کار بر عهده علی اسماعیلی است و سازمان هنری- رسانه‌ای «اوج» تهیه‌کنندگی این مجموعه کلیپ را برعهده دارد.

سرنوشت برنامه «شبی با عبدی» چه شد؟
کارگردان برنامه «شبی با عبدی» گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار بر این است نخستین ‌قسمت «عبدی‌شو» ۷ تیرماه از شبکه نسیم روی آنتن برود. به گزارش فارس، محمدحسین لطیفی، کارگردان برنامه «شبی با عبدی» درباره زمان شروع پخش این برنامه گفت: خلاف حرف‌ها و شایعاتی که شنیده و منتشر شده، این برنامه هیچ مشکلی نداشته است و بزودی از تلویزیون پخش می‌شود. وی با اشاره به زمان دقیق پخش این برنامه نیز ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار بر این است نخستین ‌قسمت «شبی با عبدی» 7 تیرماه از شبکه نسیم روی آنتن برود. بر اساس این گزارش، پیش از این گفته شده بود مهران مدیری و رامبد جوان دارنده 2 برنامه پربیننده دورهمی و خندوانه از مدیر شبکه نسیم خواسته‌اند برنامه شبی با عبدی به دلیل شباهت‌هایی با این برنامه‌ها پخش نشود. شاکله کلی برنامه «شبی با عبدی» به‌نوعی بازآفرینی و خاطره‌بازی با کاراکترهایی است که آقای عبدی در سریال‌ها و فیلم‌های مختلف بازی کرده‌اند. بخشی از برنامه با حضور تعدادی از کسانی است که در آن فیلم و سریال‌ها با عبدی همبازی بوده‌اند و بخش گفت‌وگو و ارتباط صمیمی با مردم اعم از هنرمند و غیرهنرمند نیز از جمله قسمت‌های این برنامه است. مدت زمان این برنامه در هر قسمت 90 دقیقه است.

رمزگشایی از ماجرای پیچیده FATF در «360 درجه»
جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی «360 درجه» به موضوع پیوستن یا نپیوستن ایران به FATF و حواشی چند روز اخیر آن در رسانه‌ها پرداخته است. به‌ گزارش
«وطن امروز»، مساله داغ این روزهای محافل خبری، موضوع «گروه ویژه اقدام مالی» موسوم به «FATF» است و پیوستن یا نپیوستن جمهوری اسلامی ایران به این گروه، تبدیل به سوژه‌ اصلی رسانه‌های داخلی و خارجی شده است به گونه‌ای که واکنش‌های بسیاری را از سمت مقامات مختلف کشور به همراه داشته است. اما براستی FATF چیست و چه کارکردی دارد؟ آیا پیوستن ایران به این قرارداد، کمک‌کننده خواهد بود یا منافع ملی را به خطر می‌اندازد؟ این قسمت از برنامه «360 درجه» نگاهی به این قرارداد و حواشی پیرامون آن دارد و ضمن معرفی کامل این قرارداد و تاریخچه‌ آن، به گفت‌وگو با مخالفان و موافقان آن می‌نشیند تا نظرات افراد مختلف را به تصویر بکشد. 360 درجه، مجموعه مستندهای اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است که با توجه به اتفاقات و سوژه‌های مهم جامعه در طول یک هفته تهیه و تولید می‌شود. «360 درجه» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدهادی نعمت‌اللهی، جمعه هر هفته ساعت 21:30 از شبکه مستند پخش می‌شود.


Page Generated in 0/0056 sec