printlogo


کد خبر: 194223تاریخ: 1397/4/2 00:00
اخبار

پیروزی سخت برزیل در وقت‌های اضافی
تیم‌ملی فوتبال برزیل در دومین دیدار خود در جام جهانی روسیه در وقت‌های اضافی به پیروزی 2 بر صفر مقابل کاستاریکا دست پیدا کرد. فیلیپه کوتینیو (۹1) و نیمار (97) برای برزیل مقابل کاستاریکا گلزنی کردند. شاگردان تیته در برزیل اکثر دقایق بازی توپ و میدان را در اختیار داشتند اما دفاع چندلایه کاستاریکا مانع شد تا این تیم به گل برسد. تیم‌ملی فوتبال برزیل با کسب این پیروزی چهار امتیازی شد.

تساوی استرالیا مقابل دانمارک اشمایکل باز هم ناجی شد
دیدار تیم‌‌های فوتبال استرالیا و دانمارک در حالی با تساوی به اتمام رسید که دروازه‌بان تیم‌ملی دانمارک ستاره این میدان بود.
به گزارش مهر، تیم‌ملی فوتبال استرالیا از ساعت 16:30 پنجشنبه گذشته دومین دیدار خود در جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه را مقابل تیم‌ملی دانمارک انجام داد که این دیدار با تساوی یک- یک به اتمام رسید. کریستین اریکسن (۷- برای دانمارک) و یدیناک (۳۸-پنالتی برای استرالیا) گلزنی کردند. استرالیا که بازی نخست خود را 2 بر یک به فرانسه باخته بود برای حفظ امیدهای خود جهت صعود به مرحله یک هشتم نهایی نیاز مبرم به 3 امتیاز این دیدار داشت با این حال این دانمارک بود که توانست در دقیقه ۷ روی هوش و ذکاوت اریکسن به گل برسد. پس از این گل تیم‌ملی استرالیا کاملا فاز تهاجمی گرفت تا بتواند نتیجه را جبران کند. تلاش آنها در دقیقه ۳۸ بالاخره جواب داد و به گل تساوی دست پیدا کردند. نیمه دوم با وجود حملات پردامنه‌ای که استرالیا روی دروازه دانمارک انجام داد به لطف درخشش اشمایکل درون دروازه دانمارکی‌ها گلی را در برنداشت تا این تیم با یک امتیازی که به دست آورد شانس بسیار کمی را برای صعود داشته باشد. دانمارک نیز با این تساوی ۴ امتیازی شد.

صعود فرانسه به مرحله یک هشتم نهایی
حذف زودهنگام پرو
تیم‌ملی فوتبال فرانسه با پیروزی مقابل پرو جواز حضور در یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه را کسب کرد.
تیم‌ملی فوتبال فرانسه از ساعت ۱۹:۳۰ پنجشنبه‌شب گذشته در ورزشگاه اکاترینبورگ روسیه دومین دیدار خود در مرحله گروهی جام‌جهانی ۲۰۱۸ را مقابل پرو انجام داد که این دیدار با برتری یک بر صفر فرانسه به پایان رسید. کیلین امباپه (۳۴) تک گل بازی را به سود فرانسه به ثمر رساند. فرانسه که برای صعود زودهنگام به دور بعدی رقابت‌ها به 3 امتیاز این دیدار نیاز داشت موفق شد بازی را در اختیار بگیرد و روی هنرنمایی کیلین امباپه در همان نیمه نخست به گل رسید. پس از گلی که فرانسوی‌ها به ثمر رساندند بازیکنان پرو دست به کار شدند و توانستند موقعیت‌‌‌هایی را روی دروازه هوگو لوریس ایجاد کنند اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد تا پرو که در بازی نخست خود مقابل دانمارک هم طعم شکست را تجربه کرده بود وداعی زودهنگام با جام‌جهانی ۲۰۱۸ داشته باشد. تیم‌ملی فرانسه با این پیروزی 6 امتیازی شد و در صدر جدول ایستاد.

هافبک کلمبیا تهدید به مرگ شد
 هافبک تیم‌ملی فوتبال کلمبیا پس از دریافت کارت قرمز و دادن پنالتی به ژاپن، به مرگ تهدید شد.
به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آ.اس، تیم‌ملی فوتبال کلمبیا در نخستین بازی‌اش در جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه 2 بر یک مغلوب ژاپن شد. کارلوس سانچس در ‌دقیقه 3 بازی به علت خطای هند در محوطه جریمه کارت قرمز مستقیم گرفت و از بازی اخراج شد. داور یک پنالتی‌ به نفع تیم آسیایی گرفت و ژاپن یک بر صفر پیش افتاد. اخراج این بازیکن در شکست کلمبیا بسیار تاثیرگذار بود. پس از گذشت چند روز از این اتفاق، هافبک کلمبیایی به مرگ تهدید شد. ممکن است سانچس سرنوشتی مشابه آندرس اسکوبار داشته باشد. اسکوبار مدافع کلمبیایی پس از جام‌جهانی ۱۹۹۴ کشته شد. او با گل به خودی که در آن مسابقات زد، در حذف تیمش نقش مستقیم داشت. در این شرایط پلیس کلمبیا در تلاش است افرادی را که سانچس را به مرگ تهدید کرده‌اند، شناسایی کند تا اتفاقی  مشابه اسکوبار برای سانچس رخ ندهد.


Page Generated in 0/0244 sec