printlogo


کد خبر: 194230تاریخ: 1397/4/2 00:00
اخبار

پیکر حجت‌الاسلام موسوی‌حسینی تشییع شد
بدرقه استاد اخلاق به منزل ابدی
پیکر حجت‌الاسلام «سیدعلی‌اکبر موسوی حسینی» استاد اخلاق روز گذشته از مقابل مسجد «فائق» واقع در حوالی خیابان ۱۷ شهریور با حضور انبوه دوستدارانش به سمت شهرری و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) تشییع شد. به گزارش دفاع‌پرس،  در این مراسم چهره‌هایی چون غلامعلی حدادعادل، حجج اسلام سیدمجتبی و سید‌میثم خامنه‌ای، حجت‌الاسلام طائب، سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی و بسیاری از چهره‌های فرهنگی و حوزوی حضور داشتند. بنا بر این گزارش، حجت‌الاسلام حسینی متولد ۱۳۱۸ تهران و دانش‌آموخته حوزه‌های علمیه تهران و قم بود. وی در دهه‌‌های ۶۰ و ۷۰ با برنامه تلویزیونی «اخلاق در خانواده» میهمان خانواده‌های مردم بود و محبوبیت خاصی بین مردم داشت. نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در دوره‌های چهارم و پنجم، مدیریت کل آموزش‌وپرورش استان تهران، ریاست کمیسیون آموزش‌وپرورش مجلس، عضویت در شورای عالی انقلاب فرهنگی و تدریس در حوزه و دانشگاه بخشی از فعالیت‌های حجت‌الاسلام حسینی در سال‌های حیات پربرکتش است. تألیف مجموعه 5 جلدی سلام بر خورشید ویژه داستان درخشان زندگانی خاتم پیامبران(ص) و تألیف کتب دینی سطوح ابتدایی و راهنمایی مدارس از جمله آثار وی است.


به مناسبت هفته کرامت
«شب عید» بالاخره روی آنتن می‌رود
سریال «شب عید» به کارگردانی سعید آقاخانی در دهه کرامت از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. به گزارش روابط عمومی شبکه یک سیما، مینی‌سریال «شب عید» که قرار بود در ایام نیمه شعبان روی آنتن برود در دهه کرامت از این شبکه پخش خواهد شد البته پیش‌تر از آن هم به تعبیر سعید آقاخانی قرار بود جزو کنداکتور عید نوروز باشد. این مینی‌سریال اپیزودیک که هر قسمت آن قصه متفاوتی دارد در مشهد تصویربرداری شده و قصه‌های آن با حرم امام رضا (ع) مرتبط است. این روایت داستانی سفر خانوادگی به مشهد مقدس را سیدکمال طباطبایی و جواد فرحانی تهیه کرده و حمید لولایی، مرجانه گلچین، حسین محب‌اهری، افسانه ناصری، زهره صفوی، نعیمه نظام‌دوست، سروش جمشیدی و علی هاشمی در آن نقش‌آفرینی کرده‌اند. مینی‌سریال «شب عید» در ۶ قسمت تولید شده که در دهه کرامت از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.


دنیای ژوراسیک  شگفتی می‌آفریند؟
انتظار می‌رود با ورود «دنیای ژوراسیک: امپراتوری افول‌کرده» و فروش بیش از ۱۰۰ میلیون دلاری آن در باکس‌آفیس داخلی آمریکای شمالی، یک رکورد نادر تکرار شود و شاید هم رکوردی جدید به ثبت برسد.  به گزارش مهر به نقل از باکس‌‌آفیس موجو، این دومین باری خواهد بود که ۲ فیلم مختلف پشت سر هم در سینماها به نمایش درمی‌آیند و هر یک موفق به ثبت فروشی بیش از ۱۰۰ میلیون دلار می‌شوند. نخستین و آخرین باری که این اتفاق افتاد مربوط به سال ۲۰۰۷ می‌شود که فیلم «دزدان دریایی کارائیب: در پایان دنیا» 7/114 میلیون دلار در هفته نخست اکرانش فروخت و فیلم «شرِک سوم» یک هفته پیش از آن 6/121 میلیون دلار فروخته بود. جدیدترین قسمت «دنیای ژوراسیک» محصول کمپانی‌های یونیورسال پیکچرز و امبلین انترتینمنت در آخر هفته‌ای که در راه است در ۴۴۷۵ پرده سینما در آمریکای شمالی به نمایش درمی‌آید. این در حالی است که فروش بین‌المللی فیلم چیزی حدود ۲ هفته پیش آغاز شد. انتظار می‌رود این فیلم کارش را با فروش ۱۳۰ میلیون دلاری آغاز کند البته باید به یاد داشت که فروش قسمت اول آن در سال ۲۰۱۵ هم چیزی حدود ۱۲۵ میلیون دلار تخمین زده شده بود اما آن فیلم در عمل توانست 8/208 میلیون دلار بفروشد.


Page Generated in 0/0493 sec