printlogo


کد خبر: 194249تاریخ: 1397/4/2 00:00
نمایش تحقیر‌آمیز یاران مسی مقابل کروات‌ها
آرژانتین سکته کرد!

تیم‌ملی فوتبال کرواسی با پیروزی مقابل تیم‌ملی آرژانتین به مرحله بعدی رقابت‌ها صعود کرد تا مسی و هم‌تیمی‌هایش در آرژانتین نیز در آستانه حذف قرار بگیرند. دیدار تیم‌‌های ملی فوتبال آرژانتین و کرواسی از ساعت ۲۲:۳۰ پنجشنبه‌شب در گروه D جام‌جهانی در ورزشگاه نیژنی نوگرود انجام شد که با برتری ۳ بر صفر کرواسی به اتمام رسید. آنته ربیچ (۵۳)، لوکا مودریچ (۸۰) و راکیتیچ(۹۲) برای کرواسی گلزنی کردند. آرژانتین که در بازی نخست خود مساوی کرده بود برای اینکه راه صعود را هموار کند نیاز مبرم به 3 امتیاز این بازی داشت اما لوکا مودریچ و هم‌تیمی‌هایش در کرواسی موفق شدند با مدیریت بازی، موقعیت‌‌های آرژانتین را بخوبی دفع کنند و با ارائه یک بازی نسبتا برابر مقابل این تیم نیمه نخست را با نتیجه تساوی بدون گل به پایان برسانند. بازی هجومی کرواسی در نیمه دوم هم ادامه یافت و بازیکنان این تیم با استفاده از تمام قسمت‌‌های زمین، بازی رو به جلویی انجام داده و مزد زحمات خود را در دقیقه ۵۳ با گل ربیچ گرفتند. پس از این گل نایب‌قهرمان جام‌جهانی ۲۰۱۴ سراسر هجومی شد اما باز هم راه به دروازه کرواسی پیدا نکرد تا اینکه لوکا مودریچ کاپیتان کروات‌ها گل دوم را برای تیمش در دقیقه ۸۰ به ثمر رساند. گل دیرهنگام راکیتیچ هم تیر خلاصی بود بر پیکر آرژانتین تا کرواسی به برتری پرگلی در این مسابقه برسد. کرواسی با 3 گلی که در این بازی به ثمر رساند 6 امتیازی شد و به مرحله بعدی صعود کرد تا کار برای صعود آرژانتین به اما و اگر بکشد. در واقع مسی و هم‌تیمی‌هایش باید منتظر باشند تا شرایط جدول در روز آخر اجازه صعود به این تیم را بدهد.
توهین هواداران آرژانتینی به سمپائولی در ورزشگاه نیژنی
هواداران آرژانتین پس از شکست آلبی‌سلسته به سرمربی تیم‌شان توهین کردند. شکست تیم‌ملی فوتبال آرژانتین مقابل کرواسی، این تیم را به حذف از جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه بسیار نزدیک کرد. آلبی‌سلسته با یک نمایش ضعیف با 3 گل مغلوب حریف اروپایی‌‌‌‌اش شد. هواداران آرژانتینی که برای تماشای دیدار کشورشان به ورزشگاه نیژنی روسیه رفته بودند بشدت از خورخه سمپائولی عصبانی بودند و خشم خود را به او نشان دادند.
آگوئرو: اجازه بدهید سمپائولی آنچه دوست دارد بگوید
مهاجم تیم‌ملی فوتبال آرژانتین به سخنان سرمربی تیمش بعد از شکست سنگین برابر کرواسی واکنش نشان داد. به گزارش ایسنا و به نقل از  «tycsports» تیم‌ملی آرژانتین در دیدار برابر کرواسی با 3 گل تن به شکست داد تا در آستانه حذف از جام‌جهانی  2018 روسیه قرار گیرد. سمپائولی بعد از  این شکست تاکید کرد که بازیکنان آرژانتین هنوز با افکار او کنار نیامده‌‌اند و همین باعث شده تا نتایج ضعیفی به دست آید.
در همین ارتباط آگوئرو اینگونه به سخنان سرمربی تیمش واکنش نشان داد: اجازه بدهید سمپائولی هر چه دوست دارد بگوید. بسیار ناراحت هستم. با این حال هنوز شانس صعود داریم. او ادامه‌ داد: دیگر صعودمان دست خود ما نیست. باید منتظر دیدار ایسلند و نیجریه باقی ماند. امیدوارم بتوانیم به دور بعد راه پیدا کنیم. تیم‌‌‌ملی فوتبال  آرژانتین در جام‌جهانی 2018 روسیه تنها یک گل به ثمر رسانده که آن هم توسط آگوئرو بوده است.
ورسالیکو: آرژانتینی‌‌ها مانند دخترها گریه می‌کردند
بازیکن تیم‌ملی کرواسی رویکرد بازیکنان رقیب تیمش در جام‌جهانی ۲۰۱۸ را زیر سؤال برد.
سیمه ورسالیکو، مدافع تیم‌ملی کرواسی پس از پیروزی 3 بر صفر این تیم مقابل آرژانتین در دور دوم بازی‌های مرحله گروهی جام‌جهانی 2018 روسیه، ادعای خورخه سمپائولی، سرمربی آلبی‌سلسته مبنی بر اینکه تیم او بر بازی سوار بوده است را رد کرد و حریف را زیر سؤال برد.
بازیکن اتلتیکومادرید گفت: من نمی‌دانم سمپائولی کدام بازی را تماشا کرده است. من دیدم که آرژانتینی‌ها بعد از بازی روی زمین افتادند و مانند دخترها گریه می‌کردند. ما تیمی بودیم که موقعیت‌های بهتری داشتیم. ورسالیکو ادامه داد: آرژانتینی‌‌ها باید در بازی بعدی مقابل نیجریه خوب کار کنند تا بتوانند به مرحله بعدی صعود کنند البته اگر شانسی برای صعود داشته باشند.
کرواسی با کسب دومین برد متوالی‌اش چهارمین تیمی شد که جواز حضور در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی را کسب کرد.
مودریچ: مسی را از بازی خارج کردیم
بازیکن تیم فوتبال رئال‌مادرید پیروزی مقابل آرژانتین را کاری سخت دانست اما تیمش را لایق کسب آن می‌داند. به گزارش خبرگزاری مهر، لوکا مودریچ که نقشی اساسی در پیروزی ۳ بر صفر کرواسی مقابل آرژانتین داشت تیمش را لایق کسب این پیروزی می‌داند. کاپیتان تیم‌ملی فوتبال کرواسی پس از این پیروزی گفت: در پایان پیروزی ساده به نظر رسید اما اصلا کار آسانی نبود. بازیکن تاثیرگذار تیم‌ملی فوتبال کرواسی خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم ما لایق کسب این ۳ امتیاز بودیم. گل اول بازی در نیمه دوم با یک اشتباه به ثمر رسید. وی در ادامه افزود: ما عالی بازی کردیم و برای شکست تیمی به قدرت آرژانتین باید عالی باشید. مسی را از بازی خارج کرده بودیم و اجازه ندادیم توپی به او برسد، او خطرناک‌‌‌‌‌ترین بازیکن آنهاست.


Page Generated in 0/0074 sec