printlogo


کد خبر: 194365تاریخ: 1397/4/4 00:00
اخبار

واکنش خانه ملت به حواشی  حضور پویول در تلویزیون
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس نسبت به حاشیه‌‌های ایجاد شده برای رسانه ملی به خاطر جلوگیری از حضور کارلس پویول در ویژه‌برنامه جام‌جهانی واکنش نشان داد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا تاجگردون در واکنش به این موضوع گفت: با توجه به شرایط خاص اقتصادی کشور، صرف هزینه میلیاردی بابت دعوت از بازیکنان سابق فوتبال کشورهای مختلف اقدامی غیرمنطقی بود. لغو حضور پویول در برنامه 2018 اقدامی قابل تحسین از سوی مدیران ارشد رسانه ملی بود. تحلیل‌‌های ارائه شده توسط ساموئل اتوئو یا سایرین، هیچ‌گونه برتری‌ای نسبت به تحلیل کارشناسان داخلی نداشت. بهتر بود مجری و کارشناس برنامه 2018‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تمام جوانب را می‌سنجید تا مانع از حاشیه‌‌سازی علیه رسانه ملی شود.

فصل جدید «هم‌بازی» چه ویژگی‌هایی دارد؟
تهیه‌کننده «هم‌بازی» با اشاره به شروع پخش فصل جدید این برنامه در شبکه کودک بیان کرد که این برنامه مسابقه‌ای برای بازی‌های حرکتی است که بچه‌ها را از فضای مجازی دور می‌کند. به گزارش مهر، محمدحسین بزرگی‌راد، تهیه‌کننده «هم‌بازی» با اشاره به فصل جدید این برنامه که بتازگی پخش آن از شبکه نهال آغاز شده است، بیان کرد: ما فصل اول «هم‌بازی» را سال گذشته در شبکه 5 روی آنتن بردیم که در قالب یک تاک شو با پرداختن به بازی‌های مختلف بود. وی با اعلام اینکه فصل اول مسابقه در ۱۳ قسمت ۲۰ دقیقه‌ای تولید و پخش شد، گفت: این برنامه آیتمی داشت که اسمش را بازی‌های آپارتمانی گذاشته بودیم کارهایی بود که همسالان و خانواده‌ها می‌توانستند در منزل و در کنار هم انجام دهند. در واقع فصل اول مجموعه‌ای از بازی‌های مجازی، حرکتی و معرفی اسباب بازی‌ها بود. در فصل جدید این برنامه، ما همین بازی‌های حرکتی و آپارتمانی را توسعه دادیم که دلیل این رویکرد اولا این بود که از فضای مجازی دوری کنیم و همچنین بازخوردهایی که از پرداختن به این بازی‌ها گرفتیم، باعث شد این رویکرد را ادامه دهیم. بزرگی‌راد درباره جزئیات «هم‌بازی» در فصل جدید عنوان کرد: «هم‌بازی» یک مجموعه ۵۰ قسمتی است که هر قسمت طی بازه ۳ تا ۴ دقیقه یک بازی را معرفی و این بازی جنبه مسابقه‌ای پیدا می‌کند. ویژگی اول این بازی‌ها این است که نیاز به همبازی دارد و از فضای غیرحرکتی دور است، ما هم از مخاطبان می‌خواهیم در خانه بازی کرده، فیلم بگیرند و آن فیلم‌ها را برای ما بفرستند. به این ترتیب یک حالت رقابتی بین نوجوانان ایجاد می‌کند تا برای یک هدف جمعی تلاش کنند. وی درباره پخش «هم‌بازی» در شبکه کودک اظهار کرد: شبکه کودک یک باکس اختصاصی برای نوجوانان دارد که این برنامه هم در این قالب پخش می‌شود.


بیست‌وهفتمین اجلاس سراسری نماز فراخوان داد
بیست‌وهفتمین اجلاس سراسری نماز با عنوان «شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز» در 3 محور ایده‌ها و تجربیات موفق، آثار ادبی و هنری و محصولات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری کمک آموزشی اعلام فراخوان داد. به گزارش «وطن‌امروز»، بیست‌وهفتمین اجلاس سراسری نماز با عنوان «شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز» با موضوعاتی نظیر شیوه‌های انس کودکان با نماز در مهدهای کودک، مهارت‌های دعوت به نماز در مدارس و دانشگاه‌ها، راه‌های دعوت به نماز در خانواده، روش‌های دعوت همسالان به نماز، راه‌های دعوت در فضای مجازی و رسانه، شیوه‌ها و مهارت‌های دعوت به نماز در ادارات (مدیران و کارکنان)، روش‌ها و مهارت‌های مبلغان و روحانیون در دعوت به نماز اعلام فراخوان داد. علاقه‌مندان می‌توانند در محورهای «ایده‌ها و تجربیات موفق»،‌ «آثار ادبی و هنری» کتاب، مقاله، شعر، رمان، قصه و خاطره، فیلمنامه، نمایشنامه، فیلم کوتاه، مستند و پویانمایی، موشن‌گرافی،‌ طرح‌های گرافیکی و... شرکت کنند. آخر مهرماه سال جاری آخرین مهلت شرکت در این فراخوان است.


Page Generated in 0/0057 sec