printlogo


کد خبر: 194421تاریخ: 1397/4/5 00:00
اخبار

مسی: تا رؤیایم برآورده نشود خداحافظی نمی‌کنم
کاپیتان تیم‌ملی فوتبال آرژانتین تاکید کرد تا قهرمانی در جام‌جهانی را به دست نیاورد از فوتبال خداحافظی نمی‌کند. به نقل از رویترز، لیونل مسی در جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه عملکردی ناامید‌کننده از خود نشان داده است. آرژانتین در 2 بازی خود برابر تیم‌های ملی فوتبال ایسلند و کرواسی تنها یک امتیاز کسب کرده است و خطر خداحافظی زودهنگام با جام را بشدت احساس می‌کند. مسی در دیدار برابر تیم‌ملی فوتبال ایسلند یک ضربه پنالتی را از دست داد و برابر کرواسی هم ناامید‌کننده ظاهر شد. با وجود اینکه انتقادهای زیادی از این بازیکن بزرگ می‌شود اما او تاکید کرد با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد و تا زمانی که جام قهرمانی را بالای سر نبرد از فوتبال ملی خداحافظی نمی‌کند. او گفت‌:  جام‌جهانی برای آرژانتین از اهمیت و اعتبار زیادی برخوردار است و جایگاه خاصی دارد.  برای من هم این رقابت معنای زیادی می‌دهد.  همواره گفته‌ام که رویای من قهرمانی در جام‌جهانی است.  وقتی خودم را با جام تصور می‌کنم لرزشی بر اندامم می‌افتد. مسی در ادامه ‌اضافه کرد: قهرمانی در جام‌جهانی باعث می‌شود مردم آرژانتین بسیار خوشحال شوند و به همین خاطر نمی‌توانم از رساندن آنها به این رویا و خوشحالی بزرگ کوتاهی کنم. من عنوان‌ها و افتخارات زیادی به دست آورده‌ام اما  هنوز انگیزه دارم. نمی‌خواهم قبل از قهرمانی در جام‌جهانی از فوتبال خداحافظی کنم و باید به این رویای خود هم برسم. تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین اگر می‌خواهد به دور بعد راه پیدا کند باید در دیدار پایانی برابر نیجریه به پیروزی برسد.

تاریخ‌سازی هوندا و واگوئه در یک بازی
گلزنان سنگال و ژاپن با گلزنی برای تیم‌شان در جام‌جهانی تاریخ‌سازی کردند. به نقل از دیلی میل، دیدار ژاپن و سنگال با تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید و در این مسابقه دو رکورد جالب توجه از سوی بازیکنان دو تیم ثبت شد.  کیسوکه هوندا با گلزنی در این مسابقه به نخستین ‌بازیکن ژاپنی در تاریخ تبدیل شد که در 3 دوره جام‌جهانی موفق به گلزنی می‌شود.  او در جام‌های جهانی ۲۰۱۰، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ موفق به گلزنی برای ژاپن شد. همچنین موسی واگوئه با گلزنی در این مسابقه با ۱۹ سال و ۸ ماه جوان‌ترین گلزن یک تیم آفریقایی در تاریخ جام‌های جهانی لقب گرفت.

فیفا متهم به سکوت در برابر دوپینگ روس‌ها شد
روزنامه‌ The mail اعلام کرد فیفا از پوشانده شدن دوپینگ فوتبالیست‌های روسیه توسط مسؤولان این کشور آگاهی داشته و با وجود آن به این مساله واکنش نشان نداده است. به نقل از سایت Inside the games، گزارش منتشر شده در روزنامه‌The mail نشان داده است فیفا شواهد لازم را درباره دستکاری شدن نمونه‌های دوپینگ فوتبالیست‌ها در ۱۸ ماه گذشته در اختیار داشته است اما نسبت به این موضوع واکنش نشان نداده است. پیش از این گریگور رودچنکوف، رئیس پیشین آزمایشگاه ضددوپینگ روسیه اعلام کرده بود فیفا در جریان مساله بوده است. عدم واکنش فیفا نسبت به این موضوع مورد انتقاد شدید قرار گرفته است. ریچارد پوند، عضو IOC در مصاحبه با The mail اعلام کرده است واضح است دلیل واکنش نشان ندادن فیفا نسبت به این موضوع چیست. فیفا چند ماه پیش اعلام کرده بود هیچ مورد دوپینگ و زیر پا گذاشتن قوانین دوپینگی در فوتبال روسیه مشاهده نشده است.

ساختمان سابق باشگاه نفت تهران مورد دستبرد قرار گرفت!
ساختمان سابق باشگاه نفت تهران مورد دستبرد قرار گرفته است. دفتر سابق باشگاه نفت که توسط شرکت بهنام پیشروی کیش خریداری شده بود توسط فرد یا افرادی مورد دستبرد قرار گرفته است آن هم در حالی که در این واحد با قفل بسته شده بود. هنوز مشخص نیست انگیزه فرد یا افراد از این اقدام چه بوده است. در این دستبرد، اموالی مانند تلویزیون، مبل‌ها و مدارک باشگاه نفت مثل قراردادهایی با بازیکنان و مربیان از این واحد خارج شده است! جالب اینجاست که قفل انباری این واحد هم عوض شده است! این واحد در زمان مالکیت شرکت بهنام پیشروی کیش بر باشگاه نفت تهران خریداری شده است.
 


Page Generated in 0/0055 sec