printlogo


کد خبر: 194449تاریخ: 1397/4/6 00:00
عمه ترامپ!
زهره کاظم زاده

با رئیس جمهور شدن ترامپ، وضع حقوق بشر آمریکا خیلی پیشرفت کرده و کلی امروزی‌تر شده است. مثلا قبل از روی کار آمدن ترامپ، سیاهپوستها را کلی کتک می‌زدند و بعد می‌کشتند اما الان اول می‌کشندشان بعد چندتا لگد به جنازه‌شون می‌زنند.
آمریکا قبل از این فوقش تحریم دارویی می‌کرد یا داروهای تاریخ مصرف گذشته صادر می‌کرد اما الان بیماران را به کشورش راه نمی‌دهد تا هزینه‌ اضافی نکنند  و کلی خرج بازگشت جنازه و کفن و دفن رو دست بازماندگانشون نگذارند.
قبل از ترامپ مدام هشدار می‌دادند به فلان جا حمله می‌کنیم به فلان جا موشک پرتاب می‌کنیم و کلی استرس به مردم وارد می‌کردند ولی الان خدا خیرشون بده زدن تو کار سورپرایز؛ مردم تو خونه‌شون نشستن یهو می‌بینند کشور بغلی به خاک و خون کشیده شد.
آمریکا تا پیش از این با مهاجران رفتار وحشیانه داشت و آنها را خانوادگی به زندان های نمور و تاریک می‌انداخت در حالی که الآن برای مهاجران و بچه‌هاشون خدمات جدید قائل شده و آنها را در قفس‌های جداگانه بازداشت می‌کند اینطوری بزرگترها از سروصدای گریه بچه‌ها سردرد نمی‌گیرند و بچه‌ها هم یاد می‌گیرند همانجا کارشان را بکنند.
فکر می‌کنم همین ‌ها کافیست تا شما هم با من هم عقیده شوید و برعکس این همه آدم و رسانه‌های داخلی که از نوع حقوق بشر آمریکایی می‌نالند و ناراضی هستند و آرزوی گور به گور شدن ترامپ را می‌کنند هر روز کلی دعا به جان ترامپ و جد پدری و عمه‌اش بکنید.
 


Page Generated in 0/0066 sec