printlogo


کد خبر: 194456تاریخ: 1397/4/6 00:00
پیشنهاد چند کمپین به درد بخور
مستقل کی بودی تو؟
محمد رضا رضایی

در راستای آغاز و پایان به کار کمپین «نخرید»، ما هم پیشنهاد چند کمپین به دردبخور را داریم که امیدواریم سلبریتی هایی که دست به کمپینشان خوب است، آن ها را در دستور کار قرار دهند.
- کمپین «نه به تقلید کورکورانه»: هدف از این کمپین فرهنگ سازی در این زمینه است که در انتخابات، هر کاری که سلبریتی ها کردند ما انجام ندهیم، تا بعداً هم خودمان پشیمان نشویم و هم سلبریتی ها مجبور نباشند برای رفع و رجوع کردن اشتباهشان یک روز درمیان کمپین و موج شعار راه بیندازند.
- کمپین «وقتی بلد نیستی حرف نزن»: این کمپین به دنبال نهادینه کردن سکوت در قبال مسائلی است که چیزی از آن نمی فهمیم. مثلا اگر کسی فوتبالیست است لزومی ندارد در مورد سیاست هم اظهار نظر کند یا مثلا کسی که بازیگر است اگر در مورد حضور ایران در سوریه صحبت نکند، نمی‌گویند لال است.
- کمپین «مستقل کی بودی تو؟»: این کمپین هم می‌خواهد بگوید وقتی شصت تا فیلم را با بودجه‏های دولتی و یا کمکهای مالی سفارتهای خارجی میسازید، بیخودی به خودتان نگویید هنرمند مستقل که سیب زمینی هم رگ غیرتش ورم می‌کند.
امید است با راه اندازی این کمپین ها کمی از دردهای ملت دوا شود.


Page Generated in 0/0053 sec