printlogo


کد خبر: 194473تاریخ: 1397/4/6 00:00
اخبار

«ثریا» از هفته آینده
روی آنتن می‌رود
«ثریا» قرار است از هفته آینده روی آنتن برود تا در نخستین گام، موضوع بی‌ثباتی در بازار ارز را مورد بررسی قرار دهد. این برنامه در سری جدید در نظر دارد با همه توان تا تقویت فرهنگ مطالبه‌گری پیش برود و از مسؤولان هم انتظار می‌رود ظرفیت نقدپذیری‌شان را بالا ببرند. به گزارش تسنیم، محسن مقصودی، مجری و تهیه‌کننده برنامه «ثریا» از بازگشت این برنامه به تلویزیون خبر داد، هرچند هنوز معلوم نیست طبق روال گذشته چهارشنبه‌ها پخش می‌شود یا نه. مقصودی در پاسخ به این پرسش که برای مشکلات اقتصادی و نابسامانی‌های بازار ارز چه پرداختی خواهند داشت، تصریح کرد: در سری جدید «ثریا» قرار است به موضوعات اقتصادی روز و بویژه چالش‌های اخیر از جمله بی‌ثباتی بازار ارز پرداخت جدی داشته باشیم و در این بین با حضور کارشناسان مجرب راهکار ارائه می‌دهیم. سعی‌مان بر این است که حس مطالبه‌گری را تقویت کنیم و دغدغه‌ها و نکاتی را که مردم به ما می‌گویند هم مطرح و هم از مسؤولان مربوط مطالبه می‌کنیم. امیدواریم در نخستین گام بتوانیم راهکارهای مناسبی برای ایجاد ثبات در بازار ارز و مهار سوداگری ارائه دهیم. او با اشاره به رویکردهای سری جدید برنامه «ثریا»، خاطرنشان کرد: در مستندهای اقتصادی نگاهی به تولید داخلی، شهرسازی و معماری و مسکن داشته‌ایم همچنین به امنیت قضایی هم توجه کرده‌ایم.
 

4 فیلمنامه جدید مجوز ساخت گرفتند
شورای صدور پروانه ساخت با 4 فیلمنامه در جلسه اخیر موافقت کرد. به گزارش ایسنا، فیلمنامه‌های«این گروه نسبتاً خشن» به تهیه‌کنندگی فتح‌الله جعفری جوزانی  و کارگردانی و نویسندگی حسین کربلایی‌طاهر در ژانر اجتماعی، «از مرگ» به تهیه‌کنندگی علی جلیلوند، کارگردانی احد صادقی و نویسندگی علی زرنگار در ژانر اجتماعی، «سرکوب» به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی، کارگردانی و نویسندگی رضا گوران در ژانر اجتماعی  و «هیاهوی انزوا» به تهیه‌کنندگی محمد احمدی و کارگردانی و نویسندگی علی جابری‌انصاری در ژانر اجتماعی موافقت شورای ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.


«اردوگاه اطفال» چاپ دومی شد
کتاب جدید احمد یوسف‌زاده با نام «اردوگاه اطفال» که در ادامه‌ کتاب «آن بیست و سه نفر» بوده و ماجرای اردوگاه اطفال و سختی‌هایی را که نوجوانان در این اردوگاه متحمل شدند، شرح می‌‌دهد، به چاپ دوم رسیده است. به گزارش فارس، کتاب «اردوگاه اطفال» که به شرح خاطرات آزاده سرافراز و احمد یوسف‌زاده از دوران اسارت در زندان‌های رژیم صدام می‌پردازد به چاپ دوم رسید. این کتاب توسط انتشارات سوره مهر در 328 صفحه به چاپ رسیده است. این نویسنده در اشاره به ماجرای کتاب «اردوگاه اطفال» گفت: یک سال از اسارت ما می‌گذشت که 300 نفر نوجوان اسیر را از اردوگاه‌های دیگر جمع کردند و به اردوگاه اطفال آوردند که در آن بزرگسالان نبودند و فقط جمعیت اسیر نوجوان را شامل می‌شد. در این اردوگاه، فصل جدیدی از تبلیغات و اتفاقات آغاز شد. جوانان این اردوگاه همه بین 17 تا 20 ساله بودند و با روحیه‌ مبارزه‌گری و سلحشوری که در این نوجوانان سراغ داریم، اتفاقات عجیبی در اردوگاه رقم خورد.

داستانی برای دشمن‌شناس شدن کودکان
جزیره خرگوش‌ها نگاهی است دشمن‌شناسانه که گروه کودک و نوجوان انتشارات عهد مانا آن را برای گروه سنی 10 سال به بالا در 88 صفحه و با قیمت 6000 تومان منتشر کرده است. به گزارش فارس، «جزیره خرگوش‌ها»، نوشته سیدحسن حسینی، داستان 3 روباه است که در جنگل چیزی برای خوردن پیدا نمی‌کنند. روباه قهوه‌ای که باهوش‌تر از بقیه است، پی به وجود جزیره‌ای می‌برد که جز خرگوش، حیوان دیگری در آن نیست و خرگوش‌ها هم تا به حال هیچ حیوان دیگری را ندیده‌اند و نمی‌شناسند و این ناآشنایی با سایر حیوانات ایده‌ای می‌شود برای حضور روباه‌ها به عنوان خرگوش برتر در جزیره خرگوش‌ها و.... جزیره خرگوش‌ها نگاهی است دشمن‌شناسانه که گروه کودک و نوجوان انتشارات عهد مانا آن را برای گروه سنی 10 سال به بالا در 88 صفحه و با قیمت 6000 تومان منتشر کرده است.
 


Page Generated in 0/0053 sec