printlogo


کد خبر: 194477تاریخ: 1397/4/6 00:00
کوتاه و گویا

مدیرکل پیشگیری و بهداشت روانی بنیاد شهید از تشکیل کمیته سلامت و توانبخشی در بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد. محمد اسماعیل علیپور با اعلام خبر تشکیل کمیته سلامت و توانبخشی در بنیاد شهید و امور ایثارگران، گفت: با توجه به اینکه گروه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران به سنین سالمندی نزدیک می‌شوند و در بیماران سالمند، علاوه بر خدمات درمانی، توجه به توانبخشی اهمیت ویژه‌ای دارد همچنین با افزایش کیفیت زندگی، می‌توان هزینه‌های درمان را کاهش داد، با تأیید شورای راهبردی بنیاد و موافقت ریاست عالی بنیاد، کمیته سلامت و توانبخشی در بنیاد شهید و امور ایثارگران تشکیل شد.
بهمن محبوبی، معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه یک تهران اظهار داشت:  شبکه هدایت آب‌های سطحی در شمال تهران شامل رود دره‌ها و  کانال‌های سرپوشیده به عنوان جمع‌کننده‌های سطحی در مقاطع بزرگ و انهار روباز به عنوان جمع‌کننده‌ها در مقاطع کوچک‌تر آب‌های جاری را به کانال‌های اصلی و از آنجا به مناطق پایین‌دست هدایت می‌کنند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از محکومیت عامل قاچاق بیش از 9 هزار ثوب انواع البسه در این استان خبر داد. محمود احمدی گفت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان قزوین حین گشتزنی و کنترل خودروها در محور اتوبان «قزوین- تهران» با مشکوک شدن به یک خودروی عبوری پس از متوقف کردن آن بیش از 9 هزار ثوب انواع البسه خارجی را کشف کردند.
سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: در بحث فرآورده‌های گوشتی درجه‌بندی کیفیت نداریم و سازمان غذا و دارو تنها در بحث ایمنی و سلامت آنها نظارت می‌کند. کیانوش جهانپور، درباره  محل تولید و تهیه فرآورده‌های گوشتی گفت: در این زمینه استاندارد‌هایی وجود دارد. همچنین سازمان غذا و دارو و سازمان استاندارد در این حوزه نظارت می‌کنند و برند‌های گوناگونی با پروانه بهداشتی سازمان غذا و دارو در سطح کشور فعالیت می‌کنند.
مصطفی سلیمی، شهردار منطقه 3 تهران از اجرای طرح نگهداشت شهر در خیابان ولیعصر(عج) به مدت یک ماه با هدف ارتقای سطح خدمات‌رسانی شهری و افزایش رضایتمندی شهروندان در شمال تهران خبر داد.


Page Generated in 0/0054 sec