printlogo


کد خبر: 194549تاریخ: 1397/4/7 00:00
اخبار

کی‌روش: آقای برانکو این کشور برای بودن من و شما کوچک است
سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران می‌گوید وقتی برانکو درباره بازیکنان داخلی صحبت می‌کند نباید هیچ وقت فراموش کند هزاران دلاری را که برای بازیکنان اوکراینی خرج کرد و یک دقیقه هم آنها بازی نکردند. کارلوس کی‌روش در گفت‌وگو با فارس درباره اظهارات مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مصاحبه با این خبرگزاری گفت: شما باید نظم و انضباط را در قبال مربی‌تان حاکم می‌کردید. من در این مدت با نظم و انضباط کارم را در تیم‌ملی انجام دادم و از باشگاه‌ها تشکر کردم و شروع این قدردانی‌ام از تیم پرسپولیس بود ولی این مربی شما بود که به اردوی تیم‌ملی در دوبی لطمه زد و باعث لطمه دیدن رابطه کادر تیم‌ملی شد. او افزود: او بود که به اردوهای تیم‌ملی در طول فصل لطمه زد و مخالفت و ممانعت‌هایی با تمرینات 5/1 روزه تیم‌ملی در پک انجام داد. او تلاش کرد تا ساختمان پک را بگیرد و در موضوع تجهیزات دخالت کرد. او صحبت‌های سم‌گونه‌ای راجع به بازیکنان داشت و با این حرف‌ها سم‌پاشی کرد. یک بار برای همیشه او را ساکت کنید. وقتی او راجع به بازیکنان داخلی صحبت می‌کند نباید هیچ وقت فراموش کند هزاران دلاری را که برای بازیکنان اوکراینی خرج کرد و یک دقیقه هم آنها بازی نکردند. وی در پایان گفت: آقای پروفسور! این کشور برای بودن من و شما کوچک است. من، برادرم و خانواده‌ام را در کنارم ندارم. الان مردم باید تصمیم بگیرند، یا من یا شما.

شفر: مجبوریم با زیر ۲۱ ساله‌ها با پرسپولیس بازی کنیم
سرمربی استقلال درباره اظهاراتش درباره مناسب نبودن زمان برگزاری بازی سوپرجام، تصریح کرد: من شایعات زیادی در این باره شنیده‌ام. موضوعی که از سوپر جام مهم‌تر است بحث سلامتی بازیکنان است. این را فقط برای تیم خودمان نمی‌گویم،‌ بلکه تیم رقیب را هم در نظر دارم. فکر نمی‌کنم خیلی خوب باشد که بدون ملی‌پوشان‌مان بازی کنیم. طبق نامه فدراسیون فوتبال ملی‌پوشان باید 2 هفته‌ استراحت داشته باشند. ما برای چه در سوپرجام بازی می‌کنیم، چون می‌خواهیم یک بازی باکیفیت را به نمایش بگذاریم اما وقتی باید ملی‌پوشان‌مان استراحت کنند ما مجبور می‌شویم از بازیکنان ذخیره استفاده کنیم و این ممکن است کیفیت بازی را پایین آورد. من می‌خواهم مقابل پرسپولیس در سوپر جام بازی کنم ولی این خیلی خوب نیست که ما بخواهیم مقابل پرسپولیس با بازیکنان جوان‌تر و زیر ۲۱ سال‌مان بازی کنیم، البته پرسپولیس هم احتمالا با بازیکنان جوانش بازی خواهد کرد. او ضمن امیدواری برای برگزاری اردوی استقلال، ادامه‌ داد: ما امروز این موضوع را مشخص می‌کنیم. مشکل اصلی این است که اگر ما بخواهیم با یک تیم رده بالای اروپایی بازی تدارکاتی انجام دهیم، به علت پر بودن برنامه‌ها این اتفاق صورت نمی‌گیرد و ما نمی‌توانیم در این مدت خیلی کم با تیمی در آلمان تماس بگیریم و بگوییم که می‌خواهیم با شما یک بازی دوستانه انجام دهیم. برنامه‌های آنها روز به روز مشخص شده است. امیدوارم در همین هفته‌ موضوع را نهایی کنیم، در غیر این صورت در ‌آینده به مشکل بزرگی بر می‌خوریم.

صدرنشینی سوئد با پیروزی پرگل مقابل مکزیک
تیم‌ملی فوتبال سوئد با پیروزی مقابل مکزیک به مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی صعود کرد. تیم‌های ملی فوتبال سوئد و مکزیک در آخرین دیدار گروه F جام‌جهانی 2018 روسیه از ساعت 18:30 در ورزشگاه اکاترینبورگ آر‌نا به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه 3 بر صفر به سود زردپوشان سوئدی به پایان رسید. در این دیدار آگوستینسون در دقیقه 50، گرانگوئیست در دقیقه 62 و آلوارز (گل‌به‌خودی) در دقیقه 74 سه گل سوئدی‌ها را وارد دروازه مکزیک کردند. قضاوت این دیدار را پیاتانا نستور آرژانتینی بر عهده داشت. او در این دیدار به لارسون از سوئد و گایاردو، مورنو و میگل لایون از مکزیک کارت زرد نشان داد.  سوئد با وجود اینکه شانس کمی برای صعود از این گروه داشت، با برتری پرگل مقابل مکزیک 6 امتیازی شد و به عنوان تیم نخست  از گروه F جام‌جهانی به مرحله یک‌هشتم نهایی صعود کرد. مکزیک 6 امتیازی نیز به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شد.
 


Page Generated in 0/0194 sec